Jump to content

seful_mic

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    seful_mic

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanta

Previous Fields

  • Masina
    bmw 318i 2002 facelift

seful_mic's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. eu sunt de parere ca ar trebui schimbate si furtunele, se mai astupa ain timp, sau macar sa le sufli cu aer comprimat. sa ne spui si noua cum se comporta dupa.
  2. cred ca nu vorbeai cu mine?! la mine nu se aprinde inca nici un martor in bord, o sa mai astept pana sa schimb valvula pcv.
  3. Epuratorul de gaze are rolul de a face trecerea vaporilor de benzina din rezervorul de combustibil in admisia motorului.La mine era un furtun crapat si tragea aer fals pe acolo. nu este vorba de vaporii de benzina ci de ulei, uite niste linkuri daca vrei sa citesti mai mult. filtru epurator filtru epurator-schita realoem si eu am ajuns cam la aceeasi concluzie ca este supapa pcv, si probabil si filtrul tb curatat/ schimbat marius, poti sa dai mai multe detalii, cum se comporta masina inainte sa-yi schiimbi filtrul?
  4. multam de ajutor :) dar am rezolvat o parte - aveam eroare aprindere un cilindru si am inlocuit bobina de inductie respectiva aveai eroarea asta si nu ti-au depistat-o la AB? :) nu, atunci cand am fost la bavaria era doar tremuratul la relanti si suieratul, nicidecum eraorea de aprindere.
  5. multam de ajutor :) dar am rezolvat o parte - aveam eroare aprindere un cilindru si am inlocuit bobina de inductie respectiva
  6. Si cand ai schimbat locul bobinelor ti-a dat eroare tot pe pistonul 3 sau s-a mutat eroarea pe alt piston?! Tot pe pistonul 3, iti dai seama... :) si eu am avut cam aceleasi simptome-eroare aprindere pe cilindrul 3 si a fost de la bobina de inductie respectiva.
  7. la cati km e recomandat sa schimbi bujiile? acum imi da si mie eroare aprindere cilindrul 3, am schimbat bujiile dar nu e mare diferenta, eroarea ramana, acum tb sa schimb bobina. daca am pus bujii bosch in loc de ngk e ok? 318i 2001 facelift 143CP
  8. ar putea fi euro 2 eu asa am patit cu d4 ...da, asa ar trebui, sa scrie...la mine scria euro 4 si asa a fost.... ar putea fi euro 2 eu asa am patit cu d4 ...da, asa ar trebui, sa scrie...la mine scria euro 4 si asa a fost.... salut sunt nou pe acest forum.vreau sa achizitionez un bmw 318i din 2002 .poate cineva sa-mi spuna daca e euro 3 sau euro 4? multumesc eu am un 318i/2001 facelift cu euro 4, dar cred ca exista si euro 3, trebuie doar sa te uiti pe brief
  9. si mie imi tremura la relanti, dar la tester la bavaria nu au gasit nici o eroare. si acm a picat de tot, la pornire tremura motorul f puternic, iar in sarcina merge in suturi. am scos mufa de la debitmetru, merge ceva mai bine, nu mai tremura la relanti, dar in sarcina daca accelerez putin mai brusc face de parca ar da rateuri, insa daca accelerez usor e ok. revin cu detalii maine dupa ce merg la tester. la tine e foarte probabil sa fie valva PCV.
  10. Iti recomand eu un service foarte bun pe privat. nu cumva stii un service bun si in constanta? cam am nevoie ...
  11. salut. ai ideea daca trebuie resoftare doar daca scot mufa debitmetrului pentru a testa cum merge fara el? am un E46 318i/2001/facelift/143CP
  12. salutare tuturor, acum ma vad si eu nevoit sa apelez la un sfat. am un 318i/2001/facelift 143CP. problema e in felul urmator: la pornire tremura motorul foarte puternic, si in sarcina merge in suturi, dar se accelereaza. la relanti turatia scade pana chiar la 500rpm, aproape ca moare si trebuie chiar sa accelerez putin sa-l mentin mergand.Martorul de motor s-a aprins in bord. Mentionez ca exista un mic tremurat si pana acum, la relanti, avea o turatie de ~700rpm (cred ca ar fi trebuit sa aiba un pic mai mult, ~750rpm), insa nici un martor nu era aprins. Am fost la AB cta dar pe tester nu a iesit nici o eroare, ba chiar mai mult ei mi-au spus ca asa trebuie sa faca!?! (neseriosi) Si acum iata ca s-a intamplat chiar sambata, cand toate service-urile sunt inchise. Sa fie debitmetrul? daca decuplez mufa trebuie sa ii fac o resoftare cumva? Si inca un detaliu, inainte se auzea un mic suierat, in special la turatii mai mari, si parca ultima data se auzea ceva mai tare suieratul asta. PS: ste cineva un mecanic bun in constanta? apreciez orice sfat, si binenteles luni voi cauta un tester.
  13. Bravo, sunt 100% de acord cu tine. Daca nu ar mai cumpara nimeni din targ, pana la urma cred ca furturile s-ar rari si am putea lasa masinile linistiti in parcare. subscriu si eu, si mie s-i s-a furat geamul de oglinda, si am gasit cu 70 lei heliomata si cu incalzire,pentru E46, luata din magazin binenteles. in fond e doar o oglinda.
  14. e supapa aia de la carter daca zici ca si suiera... :) va face si mai tare cu timpu ...o sa zici ca esti ambulanta...nu e scumpa..injur de 1 mil si ceva poti sa-mi dai mai multe detalii? care supapa? ai cumva niste desene, manuale ceva de genul asta ca sa-mi dau seama? si tremuratul este tot de la supapa asta sau doar suieratul? si ar mai fi ceva dimineata cand pornesc motorul sunetul scos este gros, asa cum ar trebui (zic eu), asta pe la 900-1200rpm, dar dupa ce se mai incalzeste, ~30sec, bine-nteles scade turatia pe la 600-700rpm, si abia atunci incepe sa tremure motorul, si sunetul se schimba, scade mult in intensitate, si chiar am impresia ca parca e pe moarte, eu zic ca nu asa trebuie sa faca un motor de 2L, mai ales bmw. la motorul de 1.9L sunetul se aude la fel ca al meu cand este rece, de aici am tras eu concluzia ca ca e ceva in neregula.Inca nu am avut ocazia sa merg cu altul asemanator pentru comparatie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.