Jump to content

branduse

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW Seria 5

branduse's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am s-o fac si p`asta, schimb filtru de motorina si de aer si alta chestie ce trebuie schimbat din modulul ASC sau care e faza cu el? La diagnoza am inteles ca sunt mai multe versiuni de soft si probabil nu e compatibil cu e39 ce am folosit eu si de aceea imi zice "module not found" la toate celelalte.
  2. Inseamna ca e OBD I, ca interfata s-a conectat prin mufa aia rotunda cu 20 de pini. Exact, nu mai merg indicatoarele din bord cu exceptie ala de motorina dar nu cred ca merge bine, ma iau dupa martor cand se aprinde atunci stiu ca trebuie sa pun motorina. Nu am pozele ca le postam, dar exact cum ai aratat si tu asa arata si diagnoza mea, numai ca la diagnoza totala mie imi zicea ERROR -> read the error memory doar la DME / DDE, in rest la toate celelalte "Module not found". Cand am dat diagnoza individuala pe modulul DME / DDE mi-a afisat urmatoarea eroare, nu am poza dar o s-o scriu: BMW Part Nr.7785932 Hardware Nr.51 Software Nr.36 Code index 12 Code index 00 Bus index 40 Production date 96/4 dde22fe.dxt 113 can bus to ASC control unit Filtrul de motorina nu l-am schimbat dar or sa fie imbunatatiri daca il schimb? Chiar si cel de aer trebuie schimbat?
  3. In nici un caz n-am simptomele care le-ai enumerat tu deci nu cred ca ar fi o problema cu catalizatorul
  4. Masina e din `99 iar diagnoza se face cu cablul acela cu 20 de pini (daca se numeste OBD II asa este). Bun iti dau un exemplu ca am fost cu ea la diagnoza si am pus interfata 6.5 bmw carsoft si am facut sa dispara din bord oil service inspection care crede-ma era degeaba acolo ca schimbasem si uleiul si filtrul. In fine, iar la aceeasi diagnoza imi aparea eroare la modulul DDE unde cum ai zis si tu degeaba sterg din bord daca inca mai am probleme dar daca nu stiu problema exacta ce ar putea fi nu stiu ce sa schimb la ea. Atunci cu benzina am pus vreo 15 litri iar de circulat am circulat cat a avut motorina pe circuit iar cand a ajuns benzina in pompa s-a oprit. Am golit la cheie de unu singur tot amestecul benzina+motorina si am pus de la peco din nou motorina fara sa mai spal rezervorul. Masina porneste din ce in ce mai greu, tin cheia cel putin 5 secunde pana porneste, scoate un fum negru dar doar la prima pornire si toate indicatoarele din bord sunt cazute.
  5. Ok, bun nu e de la motronic acuma am inteles ce este, filtrele le-am schimbat pe toate, a fost mai demult o chestie cand a luat si fratimiu masina si in loc sa puna motorina a pus benzina, sa fie oare de la asta? Si da motorul are 6 pistoane.
  6. Eu sunt din constanta, poate stie cineva un mecanic de pe aici care sa-mi faca o diagnoza la dde sa stiu daca trebuie sa schimb injectoarele sigur sau nu. P.S. Nu-mi spuneti de reprezentanta bmw. Multumesc
  7. Am facut o diagnoza dar nu se poate reseta din bord si am aflat ca ar fi motronicul defect.Ce este de fapt acest motronic?
  8. Salut, cine stie care este motivul pentru care se aprinde DDE-ul in bord? Se poate reseta cumva ? Precizez ca este vorba de modelul 525d. Multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.