Salut colegi. Este vorba de un e46 '98 318i care pierde antigel. Sunt momente cand pornesc masina, o las 5 minute dupa care curge antigel sub caroserie de o parte si de alta, cam in dreptul pedalelor de la sofer respectiv pasager. La motor si in interior totul este uscat. Am schimbat acum 2 luni cotul din spatele chiuloasei si termostatul din fata iar ieri radiatorul de caldura. M-am gandit la conductele care duc la radiator dar logica mea ar fi ca ar trebui sa am presurile ude. Dilema cea mare este ca desi pierd antigel, vasul de expansiune este la nivel . De exemplu ieri dupa ce am schimbat radiatorul de caldura, am lasat masina sa mearga 30 de minute si nu s-a intamplat nimic, dupa care am plecat sa alimentez, ca sa vad in peco siroaie dupa mine. Bag capul sub masina... balta. Dupa m-am plimbat iar 1 ora si nimic. Este posibil sa fie una din conducte fisurate exact sub stergatoare pana sa intre in interiorul masinii iar de acolo sa se prelinga in stanga si in dreapta caroseriei sub masina ? Asta este singura varianta la care ma gandesc. Acolo am pus mana si am vazut foarte putin umed dar comparativ cu balta care o gasesc sub ea este nimic. Multumesc.