Salut! Am si eu 318i e90 2007 automata. Am luat-o cu 0 km si am parcurs personal fiecare km pana la cei 140.000 pe care ii are acum. Impresia generala este foarte buna, adica mi se pare de incredere si nu am de gand s-o dau prea curand. Sunt printre cei mai mari consumatori de benzina si nu mi-e rusine sa recunosc asta. In oras pot sa consum si 15 litri la suta, in afara am mers cu minim 6,2 la suta. Am indreptat ambele randuri de roti (vara/iarna, 16/17") de nenumarate ori din cauza gropilor si nesimtirii mele, dar supriza placuta vine de la service la fiecare revizie cand baietii imi spun ca nu are absolut nimic in neregula la partea de rulare. Nu am schimbat inca absolut nimic din ceea ce tine de rulare, ci doar placute si discuri de frana, garnitura de la baia de ulei si, in mod inutil, uleiul din cutia cu viteze si fulia alternator (la recomandarea specialistilor romani de la Bavaria), cateva becuri si randuri de gume. Recomand gumele Michelin ZP. Consuma ulei. Unii ar spune ca este normal daca schimb frecvent treptele la 4-5-6-6.5x1000 rpm. Intamplator, posed si un Subaru cu motor de 2000 cmc si cutie automata la care reusesc sa trec din a 3-a in a 4-a la 7000 rpm si 190 km/h si nu am adaugat in 150.000 km un gram de ulei. Ma rog, sa spunem ca asa trebuie… sa consume ulei. Ceea ce ma deranjeaza insa (si pana acum singurul lucru) este ca, incepand cu iarna trecuta, am capatat o vibratie la rece cand trec in D sau R, pana se incalzeste putin transmisia… cateva minute. Apoi totul este in regula. Din discutii cu diversi insi, mi s-a dat de inteles ca poate fi din cauza uleiului de transmisie, din cauza fuliei alternatorului ( ) si chiar alta mai gogonata… Avand in vedere ca imi place sa imi intretin "placerea de a conduce" am respectat opinia specialistilor de la Bavaria, am dat purcoiul de bani si… ati ghicit corect… nu s-a imbunatatit in niciun fel comportamentul cutiei (ca pana si mie mi se pare evident ca e singura piesa care se poate manifesta asa). Singura idee plauzibila in problema vibratiei cu zgomot mi s-a parut aceea ca este afectat intr-un fel sau altul convertorul de cuplu, mai ales ca se pare ca cele 2.200 de lei irosite pe schimbul uleiului de transmisie nu au acoperit si uleiul din convertor, care este si foarte greu de schimbat… Tin sa precizez ca aceste informatii vin din perceptia mea asupra starii lucrurilor, nu inseamna neaparat ca am interpretat problema in modul cel mai corect. Altfel, inca nu am avut nicio problema electrica, electronica, de motor, de transmisie (cu exceptia celei prezentate deja). In final, consider ca este o masina cu care, daca esti sigur ca asta iti doresti, poti merge 10 ani fara dureri de cap. Daca intervine ceva, va tin la curent. Deocamdata, jos palaria, 318i! Aaa, am si x5 de cateva zile. Sper sa tina macar cat a tinut 3-ul. Salut!!