Jump to content

Lucian Stefan

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    318i

Lucian Stefan's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am revenit! Sent from my iPad using Tapatalk HD Sau... Sent from my iPad using Tapatalk HD
  2. Voi posta si poze in perioada urmatoare. Sta mai mult in garaj in ultima vreme si cum ajung acolo ii fac o sedinta de shooting.
  3. Vand BMW E90, 318i, 2007, 150.000km, Steptronic, fara probleme mecanice sau de tinichigerie. 8.000 euro. Are taxa de inmatriculare platita. Scaunul soferului are o taietura de cativa centimetri, inceputa in service la Constanta, pentru cunoscatori. Seria VIN: 98293. Este intretinuta corect, un singur proprietar, roti de iarna pe 16", gume care au circulat un sezon, roti de vara pe 17", gume montate in primavara. Sunt incluse si bare transversale de portbagaj cu suport de bicicleta, accesorii BMW. Contact la: 0742082831 sau 0722137503.
  4. Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Apreciez! Deja stiu mai multe despre masina. Incerc sa o las mai moale cu reprizele, dar se infige atat de bine, incat nu pot sa ma abtin. …draga doamne sa nu-i rup turbo . O zi frumoasa!
  5. Salut. Am patit si eu lucrul asta acum cativa ani, dupa ce masina a fort internata la reprezentanta. Se intampla uneori, cand franam. M-am intors la ei si au gasit o fisa slaba la baterie. Dupa ce au strans surubul la baterie nu a mai beculit nimic. O zi frumoasa!
  6. Multumesc pentru rĂŁspunsuri. Mașina este atât de noua, ĂŽncât ĂŽncĂŁ nu are talon. Am ridicat-o de la dealer acum câteva zile, dar nu am considerat ca-mi poate da sfaturi obiective privitor la intretinerea motorului, cutiei, despre un mod de utilizare sanatos etc. Ei ar fi in stare sa jure ca nu se strica nimic niciodatĂŁ, indiferent cum mergi cu mașina si pe unde. Dar nu despre asta este vorba. Cineva mi-a spus ca motorul ar fi un n57, cu distributia in spate. Ma gandeam daca asta nu este cumva o problema pentru mine sau daca exista anumite slabiciuni cunoscute ale motorului, cutiei sau ale mașinii in general, pe care sa le pot gestiona corect cunoscandu- le ĂŽnainte de a pati vreo frustrare. Multumesc. O seara buna!
  7. Salutare! Am de foarte putin timp e70 3.0d. Singurele date certe pe care le am in privinta lui sunt: motor de 245 cp, 540 Nm, cutia in 8 rapoarte si seria sasiu. Are cineva idee unde aflu mai multe detalii legate de tipul motorului, al cutiei, mod de intretinere etc? Multumesc!
  8. Salut! Am si eu vibratia asta (cred ca vorbim de același lucru) in D si R, doar in anotimpul rece, doar la turatii joase si doar pana se incalzeste transmisia. Am schimbat uleiul in cutie la Constanța, unde nu au utilaje sa schimbe si uleiul din convertor. Din câte am discutat si eu cu diversi, am ajuns la concluzia ca este de vina convertorul si ca primul lucru pe care ĂŽl avem de fĂŁcut este sa schimbam uleiul din el. Daca ne ajuta cel de sus (dar de obicei nu o face)... am scĂŁpat pentru ĂŽncĂŁ 100k km. Daca nu ne ajuta si a cĂŁpĂŁtat uzura, categoric va trebui schimbat la un moment dat. Habar n-am ce presupune asta, deși sunt tentat sa cred ca o grĂŁmadĂŁ de bani. Eu am benzinar si, daca vorbim intr-adevar de aceeași problema, mi se pare evident ca vine din transmisie, nicidecum de la motor, care are turatia la relanti ceas.
  9. Salut! Si eu am avut o fisa slaba la baterie si mi-a dat diverse mesaje neadevarate pe bord. De cand s-a strans surubelul, de ani de zile, n-am mai vazut becuri aprinse pe bord, cu exceptia celor de lichid de spalare parbriz si de usa deschisa . Ciao!
  10. Salut! Am si eu 318i e90 2007 automata. Am luat-o cu 0 km si am parcurs personal fiecare km pana la cei 140.000 pe care ii are acum. Impresia generala este foarte buna, adica mi se pare de incredere si nu am de gand s-o dau prea curand. Sunt printre cei mai mari consumatori de benzina si nu mi-e rusine sa recunosc asta. In oras pot sa consum si 15 litri la suta, in afara am mers cu minim 6,2 la suta. Am indreptat ambele randuri de roti (vara/iarna, 16/17") de nenumarate ori din cauza gropilor si nesimtirii mele, dar supriza placuta vine de la service la fiecare revizie cand baietii imi spun ca nu are absolut nimic in neregula la partea de rulare. Nu am schimbat inca absolut nimic din ceea ce tine de rulare, ci doar placute si discuri de frana, garnitura de la baia de ulei si, in mod inutil, uleiul din cutia cu viteze si fulia alternator (la recomandarea specialistilor romani de la Bavaria), cateva becuri si randuri de gume. Recomand gumele Michelin ZP. Consuma ulei. Unii ar spune ca este normal daca schimb frecvent treptele la 4-5-6-6.5x1000 rpm. Intamplator, posed si un Subaru cu motor de 2000 cmc si cutie automata la care reusesc sa trec din a 3-a in a 4-a la 7000 rpm si 190 km/h si nu am adaugat in 150.000 km un gram de ulei. Ma rog, sa spunem ca asa trebuie… sa consume ulei. Ceea ce ma deranjeaza insa (si pana acum singurul lucru) este ca, incepand cu iarna trecuta, am capatat o vibratie la rece cand trec in D sau R, pana se incalzeste putin transmisia… cateva minute. Apoi totul este in regula. Din discutii cu diversi insi, mi s-a dat de inteles ca poate fi din cauza uleiului de transmisie, din cauza fuliei alternatorului ( ) si chiar alta mai gogonata… Avand in vedere ca imi place sa imi intretin "placerea de a conduce" am respectat opinia specialistilor de la Bavaria, am dat purcoiul de bani si… ati ghicit corect… nu s-a imbunatatit in niciun fel comportamentul cutiei (ca pana si mie mi se pare evident ca e singura piesa care se poate manifesta asa). Singura idee plauzibila in problema vibratiei cu zgomot mi s-a parut aceea ca este afectat intr-un fel sau altul convertorul de cuplu, mai ales ca se pare ca cele 2.200 de lei irosite pe schimbul uleiului de transmisie nu au acoperit si uleiul din convertor, care este si foarte greu de schimbat… Tin sa precizez ca aceste informatii vin din perceptia mea asupra starii lucrurilor, nu inseamna neaparat ca am interpretat problema in modul cel mai corect. Altfel, inca nu am avut nicio problema electrica, electronica, de motor, de transmisie (cu exceptia celei prezentate deja). In final, consider ca este o masina cu care, daca esti sigur ca asta iti doresti, poti merge 10 ani fara dureri de cap. Daca intervine ceva, va tin la curent. Deocamdata, jos palaria, 318i! Aaa, am si x5 de cateva zile. Sper sa tina macar cat a tinut 3-ul. Salut!!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.