BMW 320d 100kw Inainte sa ajunga indicatorul de temperatura a motorului la pozitia de optim, masina intra in trepidatii - le simt in toata caroseria - si scoate nori de fum albastrui cu un miros pregnant de motorina (nearsa). Cateodata trepidatiile se atenueaza, cateodata nu, suspectez ca e in functie da cat e de frig afara. Pompa de injectie am schimbat-o anul trecut, de altfel de atunci a inceput sa faca asa, am mers inapoi la service (BMW) si mi-au schimbat si epuratorul de gaze, alaltaieri am schimbat si debitmetrul (pe cel vechi erau depuneri de ulei si la tester dadea niste valori de 490 -500 in relanti, fata de 218 cat era valoarea nornala). La montarea pompei au verificat si injectoarele si au zis ca sunt bune, atunci mi-au schimbat si o bujie incandescenta. Revizia am facut-o in urma cu 4500 km. Exclud motorina fiindca face asa cu orice calitate. Masina nu consuma ulei, in sarcina trage foarte bine, la tester nu aveam nici o eroare, nici macar debitmetrul nu aparea ca defect. De vreo trei luni am curatat si valva EGR, dar am observat alaltaieri cand mi-a schimbat debitmetrul ca erau cam uleioase conductele p-acolo. Avansul era -1.2 si zicea mecanicul ca ar trebui sa fie 1-2, dar ca e greu de reglat. Oricum cei de la service au subliniat ca pompa si toate reglajele sunt OK.