Jump to content

Cozmin_4u

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 518

Cozmin_4u's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. 14 mil ultimul pret AM NEVOIE DE BANI URGENT
  2. pret negociabil URGENT !!!!!!
  3. usa e verde acum nu mai e rosie
  4. vand bmw e21 din '76 motor 1.8 carburatie asistata, mai trebuie vopsit, pusa mocheta si evacuarea, in rest masina nu are probleme, instalatia electrica refacuta 99% nu este ruginita merita vazuta o dau ieftin + multe alte piese pt ea 2 perechi de usi, parbriz, luneta, deamuri laterale, punte spate completa, cutie in 4 o aripa, bara spate, 2 capote porbagaj, 3 electromotoare, 3-4 seturi de stopuri, 2-3 perechi semnale fata, 4 jante tabla incaltate + 5 aliaj care sunt pe ea, si ce o mai fi pe acolo, TOATE PIESELE SE DAU CU MASINA ODATA pret 18 mil relati la tel 0726 10 30 19
  5. ma aceasi chesti o am si eu .....am dus masina la tinichigiu pornita....si nu mai porneste....a trebuit sa desfac aproape toata instalatia electrica.....bine la tine tre sa fie alt motiv...poate un releu ceva
  6. dar monopunct = un injector la 4 pistoane......eu nu am 1 injector am carburator.... wtf deci ce am au teoretic nu exista????
  7. o sa pun o poza maine...iar firele de la contact sunta taiate ca multe alte fire, socul masinii este electronic, dar nu stie sa o tina turata knd e rece...ea inainte sa o bag in service mergea bine...dupa ce am scos-o nu a mai mers (in service a fost pt tinichigerie) am scos toata alarma ....si am ramas k multe fire ale masinii nelegate....taiate....precizez ca contactul este anulat...o sa fac roste de unu de dacie...momentan cat sa pot face leg intre fire...alta varianta nu am km acuma merci pt sfat si mai astept indicatii...orice este binevent....daca e in weekend frumos :(duminica) poti trece pe la mine daca nu ai treaba
  8. sal am si eu nevoie de ajutorul vostru daca se poate. am un e21 320 1976 anu'..el initial a fost 2.0L aku are un motor 1.9L....iar de la carburatorul normal i s-a facut o modificare la carburator + calculator (nu stiu foarte bine denumirea lui) problema mea este ca au ramas o parte din firele vechi acolo prin motor...si as vrea sa le scot....iar in bord a avut o tehnica incredibila de ai pune alarma si inchidere incat a taiat unele fire de la contact, a facut modificari in instalatia interioare, si eu acuma am ramas cu multe fire nefolositoare...sau folositaore ..cine stie...., problema mea acum incepe.... 1. nu mai imi merge nici un buton sau bec in bord 2. ca sa pornesc motoru tre sa pun un contact din bord (aprind farurile, dau drumu la aeroterma) dupa care am un fir de la electromotor care fac atingere la baterie si prnesc motoru.... 3. dupa ce porneste motoru merge 1 min dupa care moare....sau il tin din acceleratie vreo 10 min ca sa isi revina dupa care merge fara sa mai se opreasca 4. in timp ce merge motoru....scade un pic turatia, si parca nu merge "rotund" parca merge in 3 pistoane, desi da scanteie la fiecare bujie....si knd scot fisele de la fiecare bujie nu se simte mare diferenta in schimbarea de turatie.... va rog ajutati-ma si pe mine ca ma tot chinui sa inteleg ce combinatie a mai avut in fire...si nu gasesc pe nicaieri o schma electrica pt modelu meu sau pe cineva care sa imi dea si mie o solutie buna
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.