Jump to content

bmw524td86

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 524TD '86

bmw524td86's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut! Trebuie sa stii despre motoarele diesel cu pompa de injectie mecanica ca functioneaza si fara curent. Din cate stiu eu, la pompa de injectie este o electrovalva care inchide alimentarea cu motorina in momentul care iei contactul. Eu cred ca electrovalva nu functioneaza si ramane deschisa dupa ce iei contactul, deci nu se opreste alimentarea cu motorina. Sper ca te-am ajutat.....:) Multumesc, ai avut dreptate, dar daca citeam astazi inainte sa ma duc la service la electrician. postul tau, nu mai cheltuiam 100 ron, ca sa aflu ceea ce intr-adevar s-a confirmat din explicatia ta foarte competenta. Pe viitor nu ma voi mai fi asa pripit, am tot aseptat raspunsul pe forum, credeam ca nu o sa raspunda nimeni, si cum prietenii mei "meseriasi" nu au avut habar unde este problema al aflat pe buzunarul meu. M-a cam "casapit" tipul pentru cele 5 minute, vroiam sa-i dau din bun simt 50 roni, dar atat a cerut si mie nu-mi place sa ma tiganesc. Am tot incercat sa aflu din manualul electric pe care il am integral, care este principiul de oprire a acestui motor, si nu am gasit. Pana astazi cand am fost la service si am vazut valva cu ochii mei. Atunci am inteles principiul de functionare. Eram foarte sigur ca e actionata electric "oprirea" motorului, dar nu am stiut unde era nenorocita aia de "fuel shut off valve". Acum am vazut-o cu ochii, cum spuneai si tu, nici o fapta buna nu ramane nepedepsita. Multumesc oricum pentru raspuns, esti "profesor" se vede ca cunosti. Era arcul acela de la electrovalva slabit, adica nu presa foarte bine valva. Data viitoare voi stii cum sa-mi fac debug-ul singur. Regretul meu este ca nu am citit raspunsul tau inainte de a pleca cu masina la service. Stiam sa rezolv dupa spusele tale si singur problema, dar asta e, trebuie sa mai si inveti pe pielea ta, si din cate stiu eu, trainingul cateodata e pe bani. Multam inca odata, sanatate si bafta in tot ce faci. Daca voi mai avea probleme voi astepta cu siguranta un raspuns pe acest forum, care mi se pare o idee geniala. Salutare Cristi
  2. Salutare tuturor! Sper sa ma ajute si pe mine cineva cu problema pe care o am. Mi-am luat recent un BMW 524TD '86 si am avut o groaza de probleme pe care treptat le-am rezolvat. Rezolvand aceste probleme am dat de altele printre care si cea expusa in acest nou topic. De curand mi-am montat o alarma EagleMaster CL-5100T din cauza ca pe partea stanga a soferului a fost butucul defect, si de atunci a inceput aventura. Alarma functioneaza perfect, ma refer la comenzile pe care le trimite unitatii de inchidere centralizata. Insa de atunci si de cand mi-am resetat computerul de bord, cand opresc motorul de la cheie, pe pozitia off, imi ramane motorul pornit, desi toti indicatorii de pe bord se sting, ramane doar becul care indica incarcarea bateriei. Sunt disperat, inainte de a-mi monta alarma facea chestii din acestea, dar mai rar, se mai si oprea cateodata, acum nu se mai opreste motorul decat daca o bag in viteza a patra si omor incet motorul cu pedala de ambreiaj. Mentionez ca dupa ce mi-am montat alarma, mi-am schimbat si acumulatorul cu unul corespunzator si la schimbare, cel care a montat acumulatorul mi-a schimbat si cablul de masa al masinii de la borna minus a acumulatorului la motor, si mi-a pus tavita "noua" de la un alt BMW aceelasi model de la care am luat piese de schimb, si din greseala mi-a lasat conectorul de semnalizator stanga deconectat. Pe bord, imi blink-aia mai repede indicatorul de stanga, dupa aceea a luat-o razna de tot, cand semnalizam stanga indica cel de dreapta si invers. Am schimbat becul de la semnalizare, si tot asa facea, apoi am tras concluzia ca este ceva legat de computerul de bord. Am schimbat computerul de bord, cu unul functional de pe o alta masina pt. piese de schimb. Acum totul e ok la bord, indicatori, martori, etc. insa nu mi se mai opreste motorul ca si inainte cand scoteam cheia din contact. Va rog ajutati-ma cu un sfat. Unde credeti ca ar putea fi problema? Este posibil sa fie de natura electrica, sau acest fenomen se intampla de la altceva. Mentionez ca nu ma pricep mai deloc la motoare, in special diesel. Multumesc. Astept raspunsul vostru.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.