Jump to content

cervi

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Philadelphia

cervi's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. cervi

    BMW M1

    Poza din OP nu este un M1, dupa cum spune si contextul, sunt niste spy shots si cumputer rendering. Varianta de top a seriei 1 va fi 135i. Banuiti voi motorizarea. 0-62mph in 4.5 sec. Sursa : Car & Driver magazine.
  2. cervi

    new m3

    Posibil...cu toate ca speculatiile care sunt pe internet, la fel ca si pozele, nu pot fi luate in considerare pana la lansarea oficiala. Vorba aia...orice photoshop are un sambure de adevar...cine stie ?
  3. cervi

    M3 2001?

    Cu astea fiind spuse, nu te contrazic, totul e posibil...doar ca un motor de 1.8 ar trebui sa consume mult mai putin. Imi aduc aminte de Lada care o aveam acum o vreme...consuma 20...motor de 1.6, dar traim in alte vremuri. Ceea ce ai afirmat tu m-a pus pe ganduri si am facut un mic research...rezultatul e destul de confuz.
  4. cervi

    M3 2001?

    Sincer, cei care scot consum de peste 16-17l/100km in oras, au probleme serioase. M3-ul meu consuma intre 11-13 (ma refer la consum mediu, n-am testat niciodata doar in oras)...dar facand un simplu calcul matematic, ca sa am consumul mediu care-l am, dar unul de 17 in oras...asta inseamna ca in afara consuma...5 ?? Ireal, parerea mea... Astept opinii
  5. cervi

    new m3

    Tacere maxima...
  6. Mario, imi pare rau ca a durat asa de mult raspunsul meu, dar am luat o pauza de civilizatie si o gura de natura. Anyway, ca sa iti raspund la intrebare...cam orice problema poate aparea des, depinde cum exploatezi masina. O problema comuna pe care o au e36-urile sunt geamurile automate, care nu vor sa se ridice singure pana sus la o simpla apasare pe buton, ci se opresc de vreo 2-3 ori la exact aceeasi distanta. Rezolvarea e destul de complicata SAU costisitoare. Adica o poti rezolva in fata casei cu ceva scule la indemana si niste indrumari (cu posibile dureri de cap), sau mergi la dealer (a.k.a. known as stealer) unde stai la caldurica, bei cafeluta si pleci fericit dar substantial mai sarac. adecarul e ca sunt multe mici probleme care pot aparea si imi vine greu sa ma gandesc acum la ele, dar daca ai vreo problema in special, zi cu tastele si poate gasim o solutie, mai ales ca si tovarasii care se perinda pe forumul asta sunt destul de buni cunoscatori. Ca putere, evident nu e S50B32 ci S52B30US, care inseamna exact ceea ce ai spus, in loc de 321 hp are doar 240 hp. Ca si confort si dotari cred ca este similara cu varianta europeana (Evo), adica impecabila. Efectiv se lipeste de asfalt la orice viteza. Pe a mea am dus-o pana la 250km/h unde era exact la redline. O placere s-o conduci. Gata, ma opresc aici.
  7. cervi

    new m3

    Este asa de amuzant cateodata sa intru pe cate un forum si sa vad cum se bat unii cu capu de birou din anumite motive. :) Masina respectica este un coupe cu motor de M5. Atata doar. N-are nici in clin nici in maneca cu noul, vechiul sau existentul M3. Daca s-ar fi uitat atent la poza in care arata motorul, s-ar fi vazut mare si frumos logo-ul "V10" langa cel de ///M. :blink:
  8. cervi

    new m3

    Cu siguranta NU suntem colegi si NU mi-am dat cu parerea ci am AFIRMAT. Sincer nu cunosc foarte multe despre legile din germania in ceea ce priveste modificarile acceptate la masini, dar imi cam vine greu de crezut ca vreo companie de asigurari sa ceara detalii despre viteza maxima a vreuneia. Iar daca tot ai de gand sa elimini guvernatorul de viteza, ma gandesc c-o faci cu cap, si nu te apuci tu sa pui cheia de 13 pe motor. Firmele de tuning care pot sa faca treaba asta au de cele mai multe ori certificate care atesta faptul ca software-ul care este uploaded in computerul de bord al masinii intruneste toate standardele guvernamentale a tarii respective, spunand asta ma refer la emisiile de gaze si de fiabilitate, iar de cele mai multe ori acest fel de modicicare nu exclude cerificatul de garantie al vehicolului. Si nu uita ca pentru a putea face asa ceva este nevoie si de aparate pe masura care sa faca toate reglajele motorului, astfel ca toti senzorii sa recunoasca noul program din computer. Orice firma de tuning poate sa puna un turbo pe un Golf II, dar asta nu inseamna ca el va trece TUV-ul din punct de vedere al emisiilor de gaze (doar un exemplu). Iar pentru a face acelasi lucru cu un OBD 2 este cu totul alta poveste. Inca odata, nu-mi dau cu parerea, ci afirm niste treburi de care sunt 100% convins ca sunt adevarate. Sunt documentat, crede-ma. Nu pun la indoiala calitatile tale de mecanic auto, sau specialist auto...probabil ca cunosti extrem de multe despre BMW, dar te rog nu le pune nici tu la indoiala pe ale mele. O zi maxima sa ai ! Adminii sa ma scuze ca m-am abatut de la topicul thread-ului. Cateva link-uri care pot spune mai bine despre ce am palavragit eu : http://en.wikipedia.org/wiki/Dinan_Cars http://dinanbmw.com/
  9. cervi

    new m3

    In anumite privinte e corect ceea ce ai afirmat, dar in anumite privinte nu sunt de acord cu tine. As numi doua dintre ele : daca zici ca motorul intrerupe alimentarea cu benzina la 250 km/h, nu inteleg de ce ar trebui un permis special sa upload un aftermarket software in ECU-ul masinii ( ex: dinanbmw )?! E masina ta in cele din urma, o strici cand si cum ai tu chef. In alta ordine de idei un 335i n-o sa fie un M niciodata. Diferentele dintre cele doua masini incep de la suspensie, transmisie, motor, ca sa nu mai spun de statura insasi a masinii in toate conditiile in care o incerci. Credema, diferenta de bani undeva se explica. Si in ultimul rand...treaba cu "pui emblema de M pe el" este de neconceput !! Eventual imprumuti piese de la un M...upgrade-uiesti o suspensie cu una de M sau un schimbator de viteza iluminat...dar niciodata nu pui o emblema de la un M pe o alta masina. Doar parerea mea...
  10. cervi

    new m3

    Nimic din ce ati vazut pana acum in reviste sau spy shots nu este varianta finala, doar silly photoshop si teste cu M3 camuflat. Nici macar release date nu s-a stabilit...se pare candva in toamna 2007...dar nimic oficial. Se intreba careva de turbo ? Nici poveste.
  11. Ma bag si eu in seama...am un e36 M3 din 99 (varianta americana)...buba e ca sunt foarte departe. Oare conteaza ? Daca cineva are intrebari, pot sa-mi dau o parere, stiu cate ceva despre ele...mai ales cum sa le repari fara sa mergi la dealer.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.