Am revenit cu stiri noi.Weekendul acesta am avut timp sa ma ocup putin de masina si sa privesc mai in profunzime toate simptomele.Am oprit toti consumatorii am conectat aparatul de masura (profesional) la baterie (in serie-pentru cunoscatori) si l-am scos pe luneta ca sa pot inchide portbagajul si sa cuplez alarma.Si ce sa vezi, am avut un consum de cca 2,6A in momentul armarii si apoi timp de 2h si 40min. numai 0,35A.- mai precizez odata: cu toti consumatorii opriti. Apoi m-am gandit sa mai fac o proba si cu instalatia de climatizare pornita pe 26 grade celsius si viteza de la ventilator undeva pe la mijloc.Am facut aceste reglaje cu contactul pus, dupa care am am scos cheia din contact si am armat alarma, fiind tot odata cu ochii pe aparatul de masura.Am avut consum de 4,8A timp de cca.5min apoi a scazut la 2,6 si tot asa pana la 0,38A. Precizez ca timpul in care a ajuns la valoarea minima este de cca.7-8 minute de la armare.Apoi am asteptat, dar degeaba, caci valoarea nu s-a modificat deloc.Am ajuns la concluzia ca ventilatorul de la climatronic mai functioneaza inca 7-8 minute dupa scoaterea cheii din contact si inchiderea masinii doar daca acesta a fost lasat pe pozitii intermediare din panoul de comanda.Concluzia mea, pana acuma, este acumulatorul autoturismului.Cu toate ca este nou si in garantie se pare ca este posibil sa aiba ceva defecte de fabricatie.Voi schimba acumulatorul cu altul si astept rezultatele. Daca cineva mai are ceva idei le astept cu mare interes. Ms.