Jump to content

sasubn77sas

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

sasubn77sas's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am revenit cu stiri noi.Weekendul acesta am avut timp sa ma ocup putin de masina si sa privesc mai in profunzime toate simptomele.Am oprit toti consumatorii am conectat aparatul de masura (profesional) la baterie (in serie-pentru cunoscatori) si l-am scos pe luneta ca sa pot inchide portbagajul si sa cuplez alarma.Si ce sa vezi, am avut un consum de cca 2,6A in momentul armarii si apoi timp de 2h si 40min. numai 0,35A.- mai precizez odata: cu toti consumatorii opriti. Apoi m-am gandit sa mai fac o proba si cu instalatia de climatizare pornita pe 26 grade celsius si viteza de la ventilator undeva pe la mijloc.Am facut aceste reglaje cu contactul pus, dupa care am am scos cheia din contact si am armat alarma, fiind tot odata cu ochii pe aparatul de masura.Am avut consum de 4,8A timp de cca.5min apoi a scazut la 2,6 si tot asa pana la 0,38A. Precizez ca timpul in care a ajuns la valoarea minima este de cca.7-8 minute de la armare.Apoi am asteptat, dar degeaba, caci valoarea nu s-a modificat deloc.Am ajuns la concluzia ca ventilatorul de la climatronic mai functioneaza inca 7-8 minute dupa scoaterea cheii din contact si inchiderea masinii doar daca acesta a fost lasat pe pozitii intermediare din panoul de comanda.Concluzia mea, pana acuma, este acumulatorul autoturismului.Cu toate ca este nou si in garantie se pare ca este posibil sa aiba ceva defecte de fabricatie.Voi schimba acumulatorul cu altul si astept rezultatele. Daca cineva mai are ceva idei le astept cu mare interes. Ms.
  2. A fost montata la firma care e certificata in asa ceva Alarma nu e ceva marca renumita, e ceva simplu.Nu stiu daca baietii se pricepeau sa monteze pe bmw asa ceva.Alarma functioneaza corect, insa la 3 zile moare bateria. Am facut un calcul in functie de consumul masurat de mine ( 2A/h) si capacitatea bateriei (70A/h) si ar trebui sa tina cca 35h. Dar in realitate e merge cca 72h abia dupa aceea nu mai porneste dar ceva curent tot mai are in ea. De aicea trag concluzia ca consumatorul care o descarca merge half time, adica pe jumatate timpul. deci e ceva ce porneste din cand in cand. Ce poate fi oare?
  3. Dupa ce opresc motorul nu se aude nimic.Nu stiu daca nu cumva o porneste dupa ce plec de langa masina.Faza proasta e ca umblu cu masina din hasti in pasti, fiind a doua masina, si nu prea am avut timp sa ascult ventilatii si a.s.m.d.. Abia astazi am aflat de pe forum dupa ce sa ma orientez.mi-a mai zis cineva ca exista ceva ventilator pentru ventilarea habitaclului si ca ala ar fi problema insa, dupa cum am mai spus, nu se aude nimic dupa ce opresc masina!! E posibil sa porneasca mai tarziu??? Abia am luat masina din germania (cca.6luni) am facut 1000km si singurul lucru care i l-am facut a fost sa-i pun o alarma. Alarma am verificat-o ca e in garantie si cei de acolo mi-au spus ca ventilatia din habitaclu ar fi problema. Mai astept sugestii.mai ales ca sunt nou proprietar de bmw.Ms.mult!
  4. Am citit ceva topicuri in care ziceau baietii de ceva piesa cu tzepi?? ledurile din cat stiu eu au un consum de pana la 0.025 amperi.Senzorii de usa deschisa functioneaza din moment ce imi inchide luminile din interior dupa ce inchid usile.
  5. Am un bmw 520d din 2002 si daca nu umblu cu ea 2-3 zile imi descarca bateria de tot.Precizez ca bateria este noua, in garantie, incarcarea este buna (daca folosesc masina nu am probleme). Am facut o masuratoare in gol (cu toate accesoriile oprite - scoasa cheia din contact) si consumul este de cca 2amperi/h. Poate sa-mi spuna cineva de unde provine problema si ce trebuie sa fac??? Ms.mult pentru interes.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.