Jump to content

butuza

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    520i

butuza's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Nu am fost, o sa ma duc ca alta solutie nu am :) Mersi mult de sfaturi.
  2. Salut, Mi s-a aprins doar martorul pt revizie, acea masina rosie pe elevator. Revizia am facut-o dar nu stiu sa il resetez. Am sa ma duc sa o pun pe un tester sa fiu mai sigur, oricum nu prea am speranta ca o sa gasesc din prima care e problema. Poate dupa cateva zeci de milioane bagate in piese schimbate aiurea :)
  3. PS:la cati km se schimba distributia ?2.Cati km ai facut pana acum? Masina are 101.000 km, am facut in jur de 2500de km cu ea. Distributia cred ca pe la 100.000 de km se schimba nu stiu sigur, ar trebui sa o schimb si eu. Ca tot ai acelasi model si acelasi motor vreau sa te intreb daca nu ti se pare zgomotoasa? Cand e motorul rece nu se aude deloc motorul, dar dupa vreo 5-10 min cand se incalzeste parca e mai galagioasa. sau poate are a mea ceva pb.
  4. Am fost cu ea la un alt mecanic si mi-a spus ca in proportie de 75% e catalizatorul. Ramane sa il dea jos si sa vada exact.
  5. Buna, Mi-am luat in urma cu o luna un seria 1, an fabricatie 2004 (116i) motor 1.6 benzina 115 cp, si mi-am dat seama ca are consumul prea ridicat in jur de 12-13 l/100km in oras (fata de 10.5 recomandat de bmw), iar in afara de 8-9 l (revizia am facut-o dupa ce am cumparat-o) . Cand motorul e rece masina merge foarte bine si foarte silentios, dar dupa 5-10 min cand motorul se incalzeste devine foarte zgomotos , in turatii de pana la 2000 drpm suna ca un motor diesel iar dupa 2000 zgomotul devine insuportabil parca e chinuita si esapamanentul ar fii infundat. Cateodata se mai ineaca in viteza 1 si 2 dar in rest motorul are putere si sprint. Vrand sa aflu care e problema si sa o remediez am pus-o pe tester la un tip care se ocupa doar de diagnoza si mi s-a spus ca amandoua sonde lambda sunt defecte si trebuie inlocuite. Pana aici totul a fost ok urmand sa o duc intr-un service si sa ii schimb sondele lambda, dar cand am ajuns in service explicandu-mi un mecanic ca aparatele lor sunt mai performante si mult mai complexe am cazut de acord ca ar fii mai bine sa o mai testeze si ei inca o data. Dar surpriza, pe testerul lor aratau ca sondele lambda nu erau defecte si mi s-a spus ca ar fii defect o electro-valva. Habar nu am ce rol are aceasta. Am lasat masina in service iar dupa vreo 2 ore ma suna mecanicul si imi spune ca ar fii mai bine sa duc masina in reprezentata ca ar putea sa fie de vina distributia ca nu a fost pusa bine cand a fost schimbata. Urmeaza sa ma mai duc la alt service pentru o diagnoza la motor dar pana atunci va rog sa ma ajutati cu cateva sugestu si pareri.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.