Buna, Mi-am luat in urma cu o luna un seria 1, an fabricatie 2004 (116i) motor 1.6 benzina 115 cp, si mi-am dat seama ca are consumul prea ridicat in jur de 12-13 l/100km in oras (fata de 10.5 recomandat de bmw), iar in afara de 8-9 l (revizia am facut-o dupa ce am cumparat-o) . Cand motorul e rece masina merge foarte bine si foarte silentios, dar dupa 5-10 min cand motorul se incalzeste devine foarte zgomotos , in turatii de pana la 2000 drpm suna ca un motor diesel iar dupa 2000 zgomotul devine insuportabil parca e chinuita si esapamanentul ar fii infundat. Cateodata se mai ineaca in viteza 1 si 2 dar in rest motorul are putere si sprint. Vrand sa aflu care e problema si sa o remediez am pus-o pe tester la un tip care se ocupa doar de diagnoza si mi s-a spus ca amandoua sonde lambda sunt defecte si trebuie inlocuite. Pana aici totul a fost ok urmand sa o duc intr-un service si sa ii schimb sondele lambda, dar cand am ajuns in service explicandu-mi un mecanic ca aparatele lor sunt mai performante si mult mai complexe am cazut de acord ca ar fii mai bine sa o mai testeze si ei inca o data. Dar surpriza, pe testerul lor aratau ca sondele lambda nu erau defecte si mi s-a spus ca ar fii defect o electro-valva. Habar nu am ce rol are aceasta. Am lasat masina in service iar dupa vreo 2 ore ma suna mecanicul si imi spune ca ar fii mai bine sa duc masina in reprezentata ca ar putea sa fie de vina distributia ca nu a fost pusa bine cand a fost schimbata. Urmeaza sa ma mai duc la alt service pentru o diagnoza la motor dar pana atunci va rog sa ma ajutati cu cateva sugestu si pareri.