Jump to content

7500rpm

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E32 /1988/735i

7500rpm's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Senzori Placute Am rezolvat cu senzorii am lipit cu pistolul cite 1buc lita la fiecare senzor adica 2 :twoup:) + ca mufa de conectare facea figuri si era oxidata am curatat o si am pus vasilina siliconica sa nu mai oxideze nu imi mai apare mesaj de eroare. Pierderea puterii cind e cald motorul Lambda cica e OK. Banuiesc ca e de la compresie. E cineva prin Bucuresti care se baga la Clima de 735 din 88" imi da caldura pe una din parti si pe cealalta imi da rece dar numai la intins in trafic imi da cald pe ambele parti ,am mai observat ca ventilatorl de la radiatorul de A/C nu porneste nici daca las masina pe loc pornita 15-30 MIN. merci
  2. daca te referi la mufa in Y de la plus am rezolvat o acum o saptamina restul sint ok ca si cablaje am verificat.Cred ca ala de la service a montat gresit senzori de placute si cred ca ia mincat discu iar tre sa desfac si sa ma uit din nou.
  3. Incearca sa scoti borna de + de la baterie si s-o lasi vreo 2 minute si apoi conecteaz-o din nou,poate se sterge mesajul!Salut! am incercat cu borna nu merge
  4. Trebuie sĂŁ mergi la un service ca sĂŁ mĂŁsori voltajul de la sonda lambda. imi poti spune ce voltaj trebuie sa aiba sonda ? merci
  5. E32 735I din 88' cu motor de 3.0i, deci e posibil ca puterea sa scada de la lambda k,cum o pot verifica?
  6. am facut de cind le am schimbat cam 2000 de k si tot nu scap de mesaj ai idee cumva de ce nu mai are vlaga masina dupa ce se incalzeste motorul? nu mai fuge neam ,zici ca am 80-100 HP
  7. Am schimbat placutele + senzori ,dar nu scap de mesajul din bord .Se reseteaza cumva?
  8. Salutare cine ma ajuta si pe mine sa rezolv 3 probleme? 735i cu motor 3.0i 1.Cind o pornesc la prima cheie o ia mai greu ,si pina ajunge acul de la temperatura motorului la jumatatea cadranului, la relantiu parca merge numai jumatate de motor .Am observat ca,daca o tin mai mult pe contact si dupa 1min o pornesc o iacam la juma de cheie si ma gindeam ca ar fi presiunea in rampa/supapa de sens din ce am mai citit pe forum, cit despre relantiul la rece care cam zguduie masina nu pre am idei.Uneori la drum intins cu o acceleratie constanta are cite un gol si zmuceste .Ce parere aveti? 2.Pornesc masina si in bord imi clipeste becul AIRBAG dupa 1min ramine aprins.Ce ar trebui sa verific in cazul asta? 3.Rareori chiar si cin rulez masina servo directia se cam intareste.Ce sa fie? P.S. Cine imi da si mie caracteristici si litri de ulei la motor,cutie manuala, diferential normal nu blok. Multumesc anticipat
  9. verifica siguranta sa nu fie oxidata... si cu motorul pornit lafel ia din curent?? dar la cd-player astea sant motivele pentru care se stinge si porneste intra in protectie din cauza ca la intrare nu are permanent 12v sau un dif e in scurt Si cu motorul pornit si cu el oprit acelasi lucru il face se inchide se deschide pina scad volumul,are momente cin merge ok si nu se mai inchide,dar ma ingrijoreaza partea cu bordul ca inceput sa mai faca figuri si acele incep sa indice aiurea ,solutia la bord e una bucata pumn in bord si isi revine pe moment:(( Am rezolvat problema ,pierdea curent pe la mufa in Y de linga baterie unde se regasesc 3 cabluri de + legate cu o punte intr o carcasa de plastic.Suruburile erau slab strinse si cablurile aveau joc ,in plus puntea era intrerupta am inlocuit o .Atentie puntea are functie de siguranta fuzibila incercati sa o inlocuiti cu ceva similar ca si grosime . Numai bine
  10. verifica siguranta sa nu fie oxidata... si cu motorul pornit lafel ia din curent?? dar la cd-player astea sant motivele pentru care se stinge si porneste intra in protectie din cauza ca la intrare nu are permanent 12v sau un dif e in scurt Si cu motorul pornit si cu el oprit acelasi lucru il face se inchide se deschide pina scad volumul,are momente cin merge ok si nu se mai inchide,dar ma ingrijoreaza partea cu bordul ca inceput sa mai faca figuri si acele incep sa indice aiurea ,solutia la bord e una bucata pumn in bord si isi revine pe moment:((
  11. Ideea e in felul urmator,in primul rind am folosit mufa originala de la casetofonul original al masinii in care am bagat un adaptor cu mufa pentru noul cd player nu am facut modificari electrice ,in al doilea rind daca era o boxa in scurt nu se intimpla cu intermitenta sa se inchida ,se inchidea mereu nu? dar cum am spus se inchide numai cind ai vine lui ,si consumul de curent care il vad in orice instrument iluminat din masina + buba de la bord nu cred ca poate fi de la o boxa in scurt . see ya
  12. Salutare Am un 735i din '88 care a fost cumparat fara cd-player ,am cumparat eu unu 4 x 50w Sony si conectat la boxxele masinii am constatat ca la volum destul de mic (10-15) cam trage curent de la instrumentele de bord inclusiv la dispalyul cd ului se observa cum pierd curent cind ruleaza o melodie ,daca il dau mai tare se inchide si apoi se deschide si tot asa pina mai cobor volumul.Astazi am avut o buba mai mare in bord sau dat toate peste cap acele au inceput sa indice eronat la fel si totalizatorul de km si lumina clipea in tot bordul inclusiv la computerul de bord ,ca si erori afisa oil presure sensor si parking light si ceva cu user manual,am oprit motorul am pornit si a revenit la normal,din ce am observat de obicei cd-ul face fitele astea cind e umezeala afara sau poate ma insel eu ,tind sa cred ca e o masa care nu face contact cum trebuie .Cel mai mult ma ingrijoreaza faza cu bordul care a facuto azi,imi e sa nu se arda ceva ca e grele dupa. Orice sfat e bine venit THX
  13. Salutare Daca de cind ai pus cauciucurile se intimpla sa traga stinga sau dreapta e posibil ca un cauciuc sa fie mai greu si unu mai usor (defect de fabricatie) inverseazale dupa o parte pe alta vezi daca se schimba directia in care trage,si ar mai fi posibilitatea sa ai apa in cauciuc .Eu am patit ambele cazuri . Succes
  14. 7500rpm

    735I / 1988

    Merci "CRM" Ca si articulatii nu sint probleme nu bate nimic in afara de bataia din volan care am sa o sui pe o rampa sa verific partea fata ca si articulatie,mie imi suna mai mult a fi coloana de directie pina in caseta de directie la articulatia aia te referi?Cu filtrele ma m documentat si cam stiu pe unde se regasesc le schimb stiu ca nu sint o avere si chiar e diferenta la schimb la fel si curelele. La ulei pentru motor sa iau Full-sintetic sau semi-sintetic? diferentialul nu cred ca este autoblocant pentru ca am ramas cu o roata in sant si una pe asfalt si am obserfat ca nu tragea aia de pe asfalt,ziceai ceva de o pompita la clima unde se regaseste ? de suflat sufla destul ,am studiat sistemul de incalzire -racire in vara cind se blocase pe caldura era o clapeta blocata ,acum am aceiasi treaba si baga caldura tot prin zona picioarelor dar nu e clapeta blocata e altceva de data asta.Ezitarea acceleratiei o face in orice moment nu tine cont de viteza ,temeratura ,ideea in sine e ca la pornire motorul pare sa functioneze doar jumatate la relanti asta pina se incalzeste si are o functionare mai rotunda relantiul sta la 600-700rpm cind e cald motorul. Poze http://img59.imageshack.us/img59/3239/11082009293.th.jpg http://img690.imageshack.us/img690/7357/25102009485.jpg[/img] http://img130.imageshack.us/img130/3568/25102009483.jpg[/img] http://img27.imageshack.us/img27/4055/11082009295.jpg[/img]
  15. 7500rpm

    735I / 1988

    Salutare Am un 735i din 88' cu motor de 3.0i ,masina a zacut vreo citeva luni pentru ca nu am inmatriculato dar acum ca e inmatriculata vreau sa o pun putin la punct.Rugamintea mea este sa imi dati citeva sfaturi la consumabile: -litri ulei pentru cardan,cutie manuala,si motor cu specificatiile aferente -filtru benzina,aer,polen daca exista -curele Cam atit cred eu ca treuie schimbat ,daca mai e ceva de schimbat la o revizie generala nu ezitati sa imi specificati,nu am avut pina acum o masina asa batrina si nu stiu ce si cum se schimba si la citi Km. Masina porneste cam la juma de cheie si ruleaza foarte bine cu 2 exceptii,pe teren mai denivelat imi bate ceva (la volan simt batia respectiva) si cind accelerez are o mica ezitare. Va multumesc anticipat
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.