Saplacan, schimbat cam tot la electromotor (perii, bendix-ul, rotor si stator.) . Or fost baietzi de la service sa vada care-i faza... or dat jos electromotorul si l-au "testat" la baterie. Coroana de la bendix nu este afectata, iar la "testul" pe care ei l-au facut electromotorul se invartea. Baietzi s-au cam spalat pe cap cu electromotorul la faza asta si au plecat, nici nu am mai asamblat masina la loc. :blink: Interesant este ca imediat ce o scos masina din service, totul era super ok, aparent. Apoi o mers cu ea s-o spele si o constatat din nou ca nu mai vrea sa porneasca. Dadea cheie si nu facea nimic decat un "tahc" si atat. O resusit sa porneasca si s-o dus din nou la service, unde bine-nteles ca mergea super ok. S-o dus la un prieten, cand sa dea sa plece de acolo, nimic... nu mai misca nimic, plus ca o constatat ca nu mai mergea motorasul care ridica faru din dreapta. Deci au cam inceput belele. Am mai constatat ca uleiul morosea a motorina... Ceea ce ma gandesc ca injectoarele au pompat multa motorina, pt care ar explica flacarile pe care le scotea pe toba. Acum ce ma gandesc vazand cele spuse de de dsr, ca acel scurt circuit provocat de acel surub ce tine de electromotor, sa nu fi stricat computerul de bord sau componeste controlate de el. Pentru ca ma gandesc la o faza... frate-miu spunea ca nu mai tragea motorul si era supraincins, la un momendat s-o uitat sub ea si o vazut evacuarea si partea din toba incinsa la maxim, ceea ce o aprins protectiile de sub masina si focu s-o extins in fatza mai ales ca evacuarea este sub filtru de aer. Ciudat era ca ieseau flacari pe ambele parti ale capotei, si dupa ce o deschis capota flacari erau pe ambele parti. ovidiu_s, Din p.d.v-ul meu nu prea pot sa-ti spun exact ce o ars, dar pot sa-ti spun ce am vazut vizual. Filtrul de are si plasticul unde intra filtrul de aer si mai o chestie care e conectata la el printr-un cablu/tub nu chiar lung. Capacele de deasuprea sun carbonizate pe deasuprea. Bushonul de ulei este ars pe suprafatza. Plasticuri de deasupra si pe langa filtrul de polen. In partea cealalta ceva fire de la un senzor. Aparatorile de sub masina si ceva la schimbator ca se misca mai nasol... Alte intrebari: exista vreo sansa sa vad daca o fost vreun scurt circuit, conectandu-ma la computerul de bord? tre sa spun ca bateria nu mai este pe masina acum, si stiu ca daca decluplezi bateria se reseteaza evenimentele din computer. Posibil ca acel scurt circuit sa fi afectat controlul injectoarelor si sa fi tricat meciu la aprindere? Daca da exista vreo posibilitate sa vad asta? Mersi mult, Alex