Jump to content

protektwar

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    318i Touring 143CP 2002

protektwar's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. La mine problema s-a rezolvat prin lovirea magariei de cateva ori cu degetele. Apoi magazia am lasat-o in doar doua suruburi in loc de patru. Suruburile sunt prinse in diagonala de atunci nu mai am nicio problema. In felul acesta la gropi/denivelari isi mai da cateva "dejete" si isi revine daca cumva iar se agata.
  2. Am patit si eu asta, cel putin la mine nu a mai mers sistemul de navigare, decat sporadic si am observat ca atunci cand nu mergea imi aparea pe ecran TMC scris cu rosu. Cand mergea (sistemul de navigare pentru putin timp...) era TMC scris cu Verde. Degeaba am incercat sa scot DVD-ul, ca nu s-a intamplat nimic. Apoi am cautat pe internet si toate ponturile nu au mers, inclusiv acela in care se spunea sa tin apasat pe Eject timp de 3min (o porcarie). Problema s-a rezolvat in felul urmator: In momentul in care TMC este scris cu Verde, am mers repede in spate(318i Touring 2002) si am apasat eject. DVD-ul a iesit fara probleme. (Daca era scris cu rosu nu se intampla nimic.) Apoi am curatat DVD-ul si l-am inserat in unitate, de atunci nu mai am probleme.
  3. Salut, Nu de mult am achizitionat si eu un modul TV 16:9, dar imi lipseste cablul Part #: 61120304979. Ai idee care este schema conexiunilor? Merci
  4. :blink: Am vb cu cei de la BMW si ne-au spus ca nu e posibil. Cel putin ne-au spus ca momentan avand in vedere starea masini nu se poate face nimic. Ziceau ca tre sa s-o ducem sa-i faca un constat, pt a ne spune ce tre schimbat la ea. Si i-am intrebat daca dupa, totusi, se poate face ceva? mi-au raspuns ca nu se poate spune din ce cauza s-o intamplat ceea ce s-o intamplat. Mie unu mi se pare aberant ca un service ca al BMW-ului sa nu poate sa puna un verdict. I-am mai intrebat daca nu exista o posibilitate sa raman evenimente de "criza" inregistrate in computerul masini, si mi-au spus ca nu, cu toate ca sunt sigur ca exista ceva de genu. Om vedea c-o sa fie dupa constat. br, alex
  5. Asta este... important e ca nu o patzit el nimic. Masina se face, dar totusi ramanse intrebarea, din ce cauza s-au intamplat toata porcaria asta. :blink: mersi, Alex
  6. Sal, Trebuie sa specific ca motorul nu a fost spalat, ci doar exteriorul masini. Am fost la reprezentantza BMW, si au spus ca ei pot doar estima paguba, dar nu se pot spune cu exactitate din ce cauza s-o intamplat ceea ce s-o intamplat. Mersi, Alex
  7. Saplacan, schimbat cam tot la electromotor (perii, bendix-ul, rotor si stator.) . Or fost baietzi de la service sa vada care-i faza... or dat jos electromotorul si l-au "testat" la baterie. Coroana de la bendix nu este afectata, iar la "testul" pe care ei l-au facut electromotorul se invartea. Baietzi s-au cam spalat pe cap cu electromotorul la faza asta si au plecat, nici nu am mai asamblat masina la loc. :blink: Interesant este ca imediat ce o scos masina din service, totul era super ok, aparent. Apoi o mers cu ea s-o spele si o constatat din nou ca nu mai vrea sa porneasca. Dadea cheie si nu facea nimic decat un "tahc" si atat. O resusit sa porneasca si s-o dus din nou la service, unde bine-nteles ca mergea super ok. S-o dus la un prieten, cand sa dea sa plece de acolo, nimic... nu mai misca nimic, plus ca o constatat ca nu mai mergea motorasul care ridica faru din dreapta. Deci au cam inceput belele. Am mai constatat ca uleiul morosea a motorina... Ceea ce ma gandesc ca injectoarele au pompat multa motorina, pt care ar explica flacarile pe care le scotea pe toba. Acum ce ma gandesc vazand cele spuse de de dsr, ca acel scurt circuit provocat de acel surub ce tine de electromotor, sa nu fi stricat computerul de bord sau componeste controlate de el. Pentru ca ma gandesc la o faza... frate-miu spunea ca nu mai tragea motorul si era supraincins, la un momendat s-o uitat sub ea si o vazut evacuarea si partea din toba incinsa la maxim, ceea ce o aprins protectiile de sub masina si focu s-o extins in fatza mai ales ca evacuarea este sub filtru de aer. Ciudat era ca ieseau flacari pe ambele parti ale capotei, si dupa ce o deschis capota flacari erau pe ambele parti. ovidiu_s, Din p.d.v-ul meu nu prea pot sa-ti spun exact ce o ars, dar pot sa-ti spun ce am vazut vizual. Filtrul de are si plasticul unde intra filtrul de aer si mai o chestie care e conectata la el printr-un cablu/tub nu chiar lung. Capacele de deasuprea sun carbonizate pe deasuprea. Bushonul de ulei este ars pe suprafatza. Plasticuri de deasupra si pe langa filtrul de polen. In partea cealalta ceva fire de la un senzor. Aparatorile de sub masina si ceva la schimbator ca se misca mai nasol... Alte intrebari: exista vreo sansa sa vad daca o fost vreun scurt circuit, conectandu-ma la computerul de bord? tre sa spun ca bateria nu mai este pe masina acum, si stiu ca daca decluplezi bateria se reseteaza evenimentele din computer. Posibil ca acel scurt circuit sa fi afectat controlul injectoarelor si sa fi tricat meciu la aprindere? Daca da exista vreo posibilitate sa vad asta? Mersi mult, Alex
  8. Sal, Ieri seara a fost cea mai cumplita seara din ultimii 4 ani. Era ora 9 fara ceva, stateam linistit pe buda, cand deodata aud claxoane si batai in usa... Era frate-miu care in disperarea lui nu mai gasea cheile sa deschida usa. Tipa cat il putea gura ... "Apa Apa.. da-mi drumu la APAAA!!!". Am sarit ca ars de pe buda, cand am ajuns la usa vedeam flacari si fum, prima daca am crezut ca o luat foc casa, dar mai pe urma am vazut farurille de la masina si mi-am dat seama ca e masina lui. Am stins focul in cele din urma, dar masina acum este avariata in mare parte. :blink: . Cu 2 zile in urma o dus-o la service sa-i repare electromotorul, avea probleme cu el. Ieri o scoso de la service si a plecat prin oras bucuros ca o reparat-o. Seara s-o intors spre casa si la un moment dat o simtit ca nu mai trage... de la 120 o ajuns la 80.. 60 si asa o ajuns cu ea acasa... nu stia ce are, cand o ajuns in fata casei o vazut cum iasa flacari de la motor... Atunci o inceput disperarea, o ajuns sa deschida usa sa traga masina pana lana robinet si doar asa o reusit s-o stinga, noroc c-o ajuns acasa... ca altel ardea toata. Inrebarea mea este : Cum poate sa-ti dea seama daca o fost din cauza elecrtomotirului schimbat ( care bine inteles ca s-o facut exact aceeasi problem dupa ce o iesit din service ) sau din alta cauza? Multumesc anticipat, Alex
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.