Jump to content

320DCSL

Members
  • Posts

    100
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320D

320DCSL's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. nu este vorba de piesa 14 ci de :11747796634, defapt mi-a picat cea de la turbina si am schimbat-o cu cea de la EGR. un pic cam scumpa luna viitoare.
  2. Salut, WBAAS71060PM87392 ma intereseata si pe mine niste preturi: - termostat lichid racire - Releu bujii incandescente - electrovalva de la EGR sau turbina(aceasi chestie) - lichid de frana si antigel (de cat am nevoie ca nu stiu) multumesc
  3. Am sa incerc sa ma duc week-u asta macar pentru diagnoza ca de reparat dupa sarbatori, oricum am sa revin cu un rasp dupa ce trec pe la service-u recomandat. multumesc pentru info mai sunt binevenite si alte opinii
  4. da ca si pe AC este ulei, o sa iau si asta in considerare, iar cu garnitura de _chiulasa_ cum se poate verifica? fumu alb il aveam si vara.
  5. poate fumu alb de la pornire sa fie de la bujii, dar fumu alb cand am plecat cu masina si ca turbina e toata plina de ulei, si la un schimb de ulei cam 700ml de ulei papa
  6. ulei il schimb la 10000km cu toate filtrele, dar recent s-a ars releu de la bujii am uitat sa mentionez de el. l-am comandat deja, dar nu cred ca face probleme gen fum alb. doar ca nu merge rotund motoru la rece atata tot.
  7. Un miros intepator si miroase si a ulei.
  8. Salut, Am un bmw 320D din 2004 cu 245.000km (mentionez ca o am de la 50.000km), problema este urmatoarea: Turbina papa ulei mai exact cand te uiti la ea e toata in ulei(joc in ax nu are verificat de mecanic) Pe la epurator am ulei nu foarte mult dar este. Masina nu mai trage cum tragea ea odata sa zic ca mai am vreo 120 caluti cam asa Cand o pornesc la rece scoate fum alb dupa 10 sec nu mai scoate (asta se intampla cand o pornesc zilnic) Am lasat masina in garaj timp de o luna fara sa fie pornita, deci m-am speriat cand am pornit-o s-a umplut garaju de fum alb s-a potolit dupa 30 sec. cand o acceleram scotea fum alb plus negru(fumul iesea doar cand depaseam 2000rpm). am lasat-o la relanti vreo 20 min mai acceleram din cand in cand tot asa scotea fum. Am zis hai sa ies la o tura, motoru era cald, ee cand am iesit pe drum si am bagat picioru in ea fum alb la greu, am mers cu ea asa mai in forja si dupa 2km cam asa nu a mai scos deloc fum alb. Masina tragea ca una de 120 cai. Am primit multe verdicturi gen: - turbina picata - semeringurile la supape - segmentare - garnitura de _chiulasa_ toate astea date pe rand de alt mecanic, eu nu stiu ce dracu sa mai fac nici nu stiu unde sa ma duc cu ea la ce service sa imi zica exact. stau cu ea in garaj ca nu stiu ce are. Eu unu zic ca este turbina picata. dar mie frica de segmentare sau garnitura de _chiulasa_, daca sunt astea o fac si o vand. A mai patit cineva asa ceva sau sa imi recomanda un service bun( ploiesti, campina , bucuresti) Sper sa ma ajutati si pe mine cu problema asta. multumesc
  9. Salut, tocmai am fost la un service si mi-a spus ca trebuiesc schimbate semeringurile de la supape ( PM87392 ) imi poti da un pret pentru acest chit de reparatie sau mai exact ce trebuie sa cumpar. merci frumos.
  10. Salut, da-mi si mie un pret pentru 2 amortizoare fata ptr un BMW 320D (150HP din 2004, am suspensie standard) Sa imi dai ceva bun. merci frumos.
  11. Nu stie nimeni de problema asta? Sau sa imi recomande cineva un service bun unde se face treaba buna?(nu gen daia care isi dau cu parerea pana acum am auzit ca e pompa de vina ba injectoare ba nu mai stiu ce, etc. mai am putin si schimb motoru). Nu ma intereseaza cat de scump este numai sa ii dea de cap, sincer ma scoate din minti.
  12. Salut, Masina Bmw 320D din 2004 cu 240.000 km, mentionez ca am masina de la 40.000km Am urmatoarea problema: - La pornirea la rece am o fluctuatie la turatia motorului ca si cum nu ar functiona un injector bine. normal 830rpm este din cate stiu eu iar la mine fluctueaza cu 50 rpm pe acolo. - In mers cand scot pe liber, turatia motorului ajunge la 830rpm apoi creste putin si scade brusc undeva pe la 400 500 cred. tot asa zici ca da sa moara un injector - Cand apas acceleratie intre 2000 3000rpm acul de la consumul instantaneu se duce la 20 apoi pleaca si masina deci nu raspunde cum raspundea inainte cand mergea bine. Am verificat injectoarele in inpa si la rece injectoarele 1 si 3 nu sta pe centru ci spre minus si 2 si 4 sta pe plus (asta pana se incalzeste motorul, apoi stau toate 4 pe centru) 1 si 3 (|||||---*--------|-------------|||||) 2 si 4 (|||||------------|-------*-----|||||) "|" -> reprezinte critical sa zic asa in inpa. Ma poate ajuta cineva cu ceva. multumesc.
  13. am vorbit si eu cu sword si am rezolvat, pe 5-7 sept(atn vine salariu :twoup: ) dau comanda de proiectoare, palarii si kit xenon :), si o sa revin cu niste poze dupa montare si poate fac si un DIY cu multe poze si explicatii.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.