Jump to content

mortu

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    325

mortu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. le-am dat:) heh ...mai am suspensii reglabile pt e60 525D din 2005 bilstein
  2. am io jantele astea AC Schnitzer Type IV Rennsport 18'' ET - 17 ,cu tot cu gume vara profil V ,500e.
  3. salut...am suspensii sport reglabile Bilstein pt E60 si jante AC p 18 replici model IV . ma intereseazaun schimb cu suspensii normale plus diferente pe reglabilele mele iar p jante 500 euro usor negociabil( set 5 bucati cu gume pirelli) 245/40/18 fata si 255/40/18 spate . 0766196790 . mortu
  4. salut tuturor. am si eu un prieten cu un e60 2.5d ...masina e f arajata pachet M ,jante M....si suspensii sport reglabile bilstein germany... omu are o problema ,nu le mai vrea sunt cam d un an p masina si vrea sa le dea la schimb p unele normale plus diferenta... daca sunt doritori va rog sa ma anuntati :twoup:
  5. vand suspensii sport reglabile e60 bilstein sau le dau p unele normale plus diferenta
  6. sunt bune FERODO,printre cele mai bune dak vrei sfatu meu schimba discurile sau dute cu ele l strungar,dak e tare omu stie c sa faca cu ele. spun asta pt k dak iti pui placute noi 1000 km masina iti va merge bine apoi va incepe sa "joace precum discu(adik stramb=bate) dak sunt cu adevarat duse dicurile iti bat si cand accelerezi nu numai l franare. da rotile p fata jos si verifica sigurantele d l placute... varianta numarul unu = discurile sper sa fie doar atat aaa....prin ovalizarea discurilor ti se poate fte si articulatia(vibratii mici si nenorocite) dak o pui noua ea lucreaza bine,adica iti preia din socuri dar nu mult timp. NU MAI DA CU SPRAY LA DISCURI iar in 5 minute FORJA P FRANA... sprayu ataca,nu numai curata
  7. eu am luat masina fara nici un filtru,nici pompa veche nu avea filtru(sita) akm i-am montat una cu sita dar pe traseu nu am nici un filtru...ii voi monta unul zilele astea cu siguranta deci ar putea fi injectoarele infundata... eu nu am desfacut niciodata injectoarele dar cu putin ajutor din partea voastra m-as descurca multumesc
  8. m-am gandit da nu am apucat .. sa vorbesc cu un prieten sa imi lase debitmetrul lui sa fac o proba
  9. va multumesc mult pt sprijinul acordat...
  10. am incercat si cu mufa scoasa,moare motorul iar furtunul de la debitmetru la admisie este in regula :twoup: altceva trebuie sa fie. multumesc mult,mai astept niste idei/sugestii
  11. bujiile aratau bine,le-am curatat da f putin au fost schimbate in iarna. cat despre bobine.... c se poate intampla cu ele? am mai vazut bobine arse ..una doua.... cineva zicea sa incerc sa probez alt calculator k ar fi buba d l cip...e un cip cam praf,facut d copii.. l relanti motoru nu mrege perfect rotung,oscileaza usor dar in schimb in ture trage (tragea) f bine,pt un 2.5
  12. discurile.... unui prieten cu un 346 325 xi i s-au topit senzorii d l placute. asta e alcv dar dupa un timp a avut aceeasi problema k tine ,discurile au fost dar nu le-a schimbat, le-a dus undeva in colentina l un strungar kre se ocupa cu asa cv GGEMBEB sau nush sigur
  13. si u akm...:twoup:) porecla nimeni nu si-o alege dar cu un sfat ma poti ajuta? referitor l masina...
  14. salut la toata lumea, ma numesc alex si sunt posesorul unui e30 coupe echipat cu un m50 2.5 24 v(fara vanos). am de ceva timp o problema cu el,am ramas fara benzina iar cand am alimentat imi tot dadea rateuri si nu tragea deloc...avea niste toane acum toanele astea s-au amplificat devenind permanente... gen porneste greu iar in tractiune nu mai trage deloc si da rateuri.in schimb cand e p liber se accelereaza dar da rateruri. initial am crezut k e pompa de benzina(pompa e d rezervor sub banceta toata instalatia fiind d e36 motor/cutie si tot c apartine de acestea) pe care am schimbat-o cu una d 750 (750 are doua pompe in rezervor una echivaland cu 2.5) toate bune si frumoase,pompa merge perfect dar nu s-a schimbat nimic,merge la fel d prost. ma gandeam sa ii verific conducta d tur ,sa o suflu eventual cu compresoru dupa c o scot din motor si din rezervor. am verificat si debitmetru si filtru d aer ,sunt bune(filtru e evo sport...un caine mort d altfel ).. vreau sa va intreb dak poate fi cumva senzoru d presiune din rampa ...sau dak aveti alte pareri sfaturi pt mine le astept cu rabdare va multumesc, e30 coupe negru mat,blocant 3.64 carcasas mare,kit M ,2.5 24 v + cip tuning inainte am fost posesorul unui e34 m535i si akm suspin dupa el:(
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.