Jump to content

ssteff

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 530d e60

ssteff's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Problema era un tub de cauciuc care e pe traseul dintre intercooler si EGR...se vede in partea dreapta sus a motorului, inainte de intrare in EGR.Era fisurat dar pe partea dinspre motor, si nu se vedea.Noroc de un mecanic bun care si-a dat seama imediat.Asa ca debitmetrul l-am cumparat degeaba...
  2. Am pus debitmetru pe original...cu asta trage masina dar tot scoate fum.Am mers vreo doua zile cu ea asa sperand sa mai elimine de pe tobe gazele ramase de dinainte dar nimic.N-am mai suportat si ieri am scos mufa de la debitmetru...fara ea merge mai bine si nu mai scoate fum decat foarte putin daca dau talpa ca lumea.Are ceva daca merg o perioada cu ea asa?....macar pana ii dau de capat ca ma dispera fumul.Pana la urma care e smecheria cu debitmetrul asta daca merge mai bine fara el?.....daca nu e debitmetrul dus, ce ar putea fi care sa aiba legatura si cu mufa aia?
  3. pai fumul greu iesea pe toba finala, si in continuare tot pe acolo a iesit.Pe la galerie erau doar pierderi pe care nici nu le vedeam...Oricum...la 14 mil cu manopera esti sef...cred ca la un service... :twoup: Deobicei debitmetrul se comanda doar pe original . Restul sunt tentative nereusite . Nu stiu daca la tine trebuie si pusa pe tester dupa ce schimbi debitmetrul sau e plug and play A fost pusa pe tester dupa montare, ca oricum trebuiau sterse erorile de la mufa scoasa.
  4. Salut Nene, E clar ca ai in sange masinile si mai ales BMW-urile si iti multumesc pentru sfaturi.Dupa raspunsurile primite parca m-am mai linistit oarecum....e clar ca masinile trecute de 3-4 ani incep sa pape bani. Ieri am fost din nou la baieti, si am pus-o din nou pe tester...in continuare erori la debitmetru.Mi s-au dat pana si tobele de pe sub masina jos si am facut probe cu ea asa....sa vedem daca nu sunt cumva colmatate.Nimic schimbat.Abia cand am facut probe cu mufa de la debitmetru scoasa, s-a vazut o schimbare(fum mai putin si masina tragea si schimba mai bine).Am facut pana si proba cu un debitmetru scos de pe alt 530d e60, si se apropia de ceea ce stiam eu.Dar telenovela nu s-a sfarsit.....am facut comanda de debitmetru(pe Bosch - 8 mil).Astazi am fost sa-l pun pe masina si dupa ce l-am pus, masina nu mai tragea deloc... Asa ca am reusit sa fac retur la debitmetrul asta nou defect sau pe care masina mea nu l-a inghitit, si poimane o sa vina altul pe original mai scump cu 5 mil, adica 13 mil.Atunci o sa fie show mare, ca daca nici ala nu merge, nu mai pot sa-i fac retur.Si uite asa bagi 40 mil in doua saptamani intr-o masina "premium" si nici nu esti sigur ca se va rezolva 100%. Va mai tin la curent cu acest episod....astept pareri, poate este cineva sau a auzit sa se fi intamplat cuiva cu debitmetru nou care sa nu funtioneze... :twoup: :)
  5. Salut Chas, Am schimbat galeria de avacuare care a costat 17 mil plus 6 mil manopera = 23 mil.Masina s-a comportat la fel dupa asta, adica fum la greu si nu tragea bine.Intr-adevar galeria veche era rupta la iesirea dinspre turbo, si piedea gaze pe acolo.Mai devreme sau mai tarziu tot trebuia sa o schimb...merci pt raspuns.
  6. Oricum, mai astept si alte pareri de la cei patiti ca mine... :twoup:
  7. Salut la toti, multumesc pentru raspunsurile prompte, inseamna ca sunt pe forumul ala bun.... :twoup: Seba -alea nu erau toate, mi-am mai amintit cate ceva...debitmetru aer, bujiile incandescente, curatat EGR, bucse timonerie (sub levierul de la schimbator) plus nu stiu cati bani pe testere....fain nu?Si eu am crezut din prima ca e turbo...dar "baietii m-au asigurat ca nu e. Myx - poate ai dreptate cu benzinar...de fapt BMW din mosi stramosi cred ca asta inseamna, nimic nu se compara cu sunetul ala...de 5-6000 rpm.Dar am un amic cu un 525i - in primul rand nu m-a surprins deloc ca si demaraj, iar in al doilea rand fac peste 4-5000 km pe luna si cred ca s-ar simti si la buget...ii ia 9-10% la drum iar in oras peste 15-16...si merge usor.Deci raman pe diesel, pentru consum si mai ales pentru cuplu la turatii joase. Lucian - un raspuns profesionist intr-adevar. Punctual: - prima data erau valori naspa pe debitmetru....dar oscilau, cand mari, cand mici.Dupa ce s-au bagat pe sub masina au observat ca iese fum din zona evacuarii si a turbinei.Ahaaa...deci nu intra gazele de pe evacuare ca lumea in turbina si de acolo simptomele de mai sus.Deci s-au luat cu garnitura de la turbina si mai apoi cu galeria de evacuare pe care am schimat-o..acelasi rezultat. - a gaz nu mi s-a parut sa miroase (cel putin din masina), dar ti-am zis ca deja am schimbat galeria de evacuare. - viteza mare e relativa, dupa cum ai spus si tu...e vorba de turatie.La 2000, 2000 si ceva cand trebuie sa schimbe treapta, fum la greu, asa ca de multe ori merg pe manual si nu o las sa scada sub 2500, deci peste 2500 nu mai scoate fum, dar totusi nu mai trage cum tragea. Am sa va mai povestesc dupa ce ma duc zilele astea din nou la tester. Bafta...la BMW.
  8. Salut, De o luna am un 530d (e60), 2003.Cand am luat-o mergea foarte bine, fara pic de fum.Dupa vreo doua saptamani...dezastru....fumaraie dupa mine, mai ales pe la 2000 - si un pic de ture cand schimba viteza(cutie automata), si nici nu se mai infinge cum facea.Cand schimba parca face un fel de frana de motor, dureaza 2-3 secunde si dupa aia trece in urmatoarea treapta(in timpul asta....scoate fum de afumi carnatii pentru toti vecinii), la fel face si invers cand vreau sa depasesc si trece in inferioara. Normal, m-am dus la cei mai "baieti"...ca ar fi garnitura dintre turbina si evacuare, la fel - carnati, dupa asta bomba...galeria de evacuare (1700 lei plus manopera 600 lei)......tot carnati.Am sunat inapoi la "baieti", si am programat o a 15-spea diagnoza, sa vedem daca mai vand ceva sa merg si eu cu masina fara carnati dupa mine. Precizez ca nu sunt la primul bmw, am mai avut, inainte de asta, vreo 4 ani si ceva un 520d (e39) din 2001 - in afara de consumabile(baterie, placute frana, ulei, filtre, anvelope), inca niste "chestii" de schimbat le ea - bendix electromotor, bratul de sub stergatoare de 2 ori, fulia de la motor plus role, curea si intinzator(numai ultimele vreo 1500 lei), kit ambreiaj de 2 ori cu manopera (fara liniute - 2000 lei), pompa injectie reconditonata (cam 1500 lei), pompa rezervor plus manopera (500 lei), cablu capota rupt, conducta antigel cu manopera vreo 400 lei, remapare ECU la 165 cp - 1000 lei, piesa cu tepi de la ventilatie plus manopera - 500 lei.Asta ce imi mai amintesc si, normal , nu pe original...Doamne fereste!! Oare o iau de la capat si cu asta? Asta inseamna BMW?....sunt frumoase, stau bine pe strada, ceva caluti, dar ma gandesc serios la japoneze.... Bafta la toti....la BMW-uri !! :twoup:
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.