Salut, De o luna am un 530d (e60), 2003.Cand am luat-o mergea foarte bine, fara pic de fum.Dupa vreo doua saptamani...dezastru....fumaraie dupa mine, mai ales pe la 2000 - si un pic de ture cand schimba viteza(cutie automata), si nici nu se mai infinge cum facea.Cand schimba parca face un fel de frana de motor, dureaza 2-3 secunde si dupa aia trece in urmatoarea treapta(in timpul asta....scoate fum de afumi carnatii pentru toti vecinii), la fel face si invers cand vreau sa depasesc si trece in inferioara. Normal, m-am dus la cei mai "baieti"...ca ar fi garnitura dintre turbina si evacuare, la fel - carnati, dupa asta bomba...galeria de evacuare (1700 lei plus manopera 600 lei)......tot carnati.Am sunat inapoi la "baieti", si am programat o a 15-spea diagnoza, sa vedem daca mai vand ceva sa merg si eu cu masina fara carnati dupa mine. Precizez ca nu sunt la primul bmw, am mai avut, inainte de asta, vreo 4 ani si ceva un 520d (e39) din 2001 - in afara de consumabile(baterie, placute frana, ulei, filtre, anvelope), inca niste "chestii" de schimbat le ea - bendix electromotor, bratul de sub stergatoare de 2 ori, fulia de la motor plus role, curea si intinzator(numai ultimele vreo 1500 lei), kit ambreiaj de 2 ori cu manopera (fara liniute - 2000 lei), pompa injectie reconditonata (cam 1500 lei), pompa rezervor plus manopera (500 lei), cablu capota rupt, conducta antigel cu manopera vreo 400 lei, remapare ECU la 165 cp - 1000 lei, piesa cu tepi de la ventilatie plus manopera - 500 lei.Asta ce imi mai amintesc si, normal , nu pe original...Doamne fereste!! Oare o iau de la capat si cu asta? Asta inseamna BMW?....sunt frumoase, stau bine pe strada, ceva caluti, dar ma gandesc serios la japoneze.... Bafta la toti....la BMW-uri !! :twoup: