Jump to content

philiprobz

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Buzau

Previous Fields

  • Masina
    bmw e46

philiprobz's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Multumesc mult pt raspuns. ideea e cam asa: ne cumparam de obicei doar pt a epata masini mai scumpe decat putem intretine si de aici necazurile cand vine vorba de reparatii. ne codim, preferam solutiile usoare si ieftine dar de cele mai multe ori nu ne iese. La indemnul unei persoane de incredere am mers cu masina la un service dotat si cu un mecanic bun poate prea bun pt bugetul meu. Ceea ce eu doar aproximasem in cateva zile in care am butonat pe net asiduu el a concluzionat in doar cateva minute cei drept ajutat de tester. Pompa de benzina nu baga presiunea normala la parametrii iar asta se poate datora si filtrului de benzina. Pe cale de consecinta va fi primul lucru ce il voi schimba si de abia dupa aceea pompa de benzina daca va fi cazul. Debitmetrul are de asemenea valori sub parametrii si trebuie schimbat. Din calculator mi-a sters erorile aparute si ce o mai fi facut el pe acolo nu stiu dar masina si-a revenit ca prin minune. Chiar si asa datele pe care i le-a furnizat sistemul sunt reale si va trebui sa schimb acele piese. In 10 min m-a usurat de 100 lei, mult as zice la prima vedere dar putin in comparatie cu cat as fi pierdut mergand pe ghicite sau la meseriasi de mana a doua. Concluzia e ca trebuie sa dai un ban daca vrei sa stai in fata dar tr sa ai grija cui ii dai sa nu ajungi tot pe ultimul loc. Sper sa fie de folos aceste lucruri si altora.
  2. masina e un e46 316i fabr. 1999 . Motorul porneste dar are un relanti foarte scazut - undeva la 600 ture si da sa moara. Cand incerc sa accelerez moare motorul si se opreste ca si cum cineva i-ar lua aerul . Daca ma joc cu acceleratia si dau sprituri motorul se tureaza . Regulatorul de relanti functioneaza, l-am probat "la rece" alimentandu-l separat cu 12 volti. In schimb pe mufa de alimetare nu am depistat curent cu aparatul de masura . Cu motorul pornit si mufa scoasa pe pinii mufei nu mi-a dat curent. In mers, dupa ce depasesc acel prag mort al turateim motorul trage si merge bine dar cum iau piciorul de pe acceleratie scade la 600 ture si incepe sa se balbaie. Cine s-a lovit de asa ceva sau are cunostinte il rog sa ma ajute cu un raspuns la problema mea . Alte simptome, cu motorul pornit : - cand scot mufa regulatorului de relanti nu se intampla nimic, - cand scot mufa senzorului clapetei de acceleratie relanti-ul isi revine la normal si merge rotund dar nu merge sa accelerez pt ca moare motorul, -cand scot mufa senzorului MAF de pe debitmetru nu se intampla nimic - cand decuplez sonda lambda nu se intampla nimic De mentionat ca damblaua mi-a lovit masina asa dintr-o data , m-am trezit dimineata sa o pornesc si surpriza... Atases o poza cu regulatorul de relanti :
  3. Tija indicator de nivel lichid racire din vasul de expansiune este rupta . trebuie inlocuit tot vasul sau se poate repara acest neajuns. pana atunci insa de unde stiu care este nivelul optim al lichidului de racire din vas?
  4. Este adevarat ca la varsta pisicutelor este normal sa dea ulei pe la garnituri dar pierderile nu sunt atat de mari incat sa afecteze motorul. periodic se completeaza nivelul asta insemnand 100g, 200g sau mai mult dupa caz la cateva luni . durerea cea mai mare este una de ordin estetic , motorul arata groaznic cat si una de ordin practic - miros ingrozitor in habitaclu , uleiul ajunge sa se incinga si da miros urat in masina plus ca de uleiul scurs pe motor se lipeste tot praful din lume si totul devine o mazga enervanta . Daca sunt bani schimbam garniturile , daca nu, mergem asa cu ele si suportam. E mai greu sa depistezi care din garnituri e dusa . La pisica mea din 95 1.6 , 101 CP m-am hotarat sa schimb garniturile dar cum nu imi permit sa le cumpar pe toate o sa le cumpar si schimb pe rand. stiu ca e mai mult de munca dar timp si pricepere cred ca am destul . Dupa ce termin si ajung la o concluzie voi posta urmarea. Pana atunci va urez sa va bucurati din plin de aceste masini ca al tele nu-s ca ele!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.