Umila mea parere: turbina nu trebuie sa fluiere deloc! Dar pot fi unele cauze care nu se datoreaza uzurii sale, ci mai ales uzurii altor elemente, cum ar fi: galeria de evacuare, racordul flexibil, care poate fi fisurat sau garnitura de la galerie...poate furtunul de la intercooler sau intercooler-ul fisurat...etc. La mine de exemplu, se aude fluierand ascutit si la rece si la cald, si la ralanti si in ture, am desfacut-o si nu are joc in ax deloc, nu papa ulei (de la schimb la schimb 12000 km scade pe joja cam 4-5mm), nu scoate fum (putin negru in sarcina), trage cu toti caii...in schimb am descoperit unele zone inegrite de la gazele de esapament pe langa racordul flexibil si la garnitura de imbinare a galeriei cu esapamentul, ce urmeaza a fi rezolvate in scurt timp. Concluzie: nu va alarmati, nu e neaparat grav. Un mecanic bun isi va da seama fara macar sa desfaca ceva, daca stie unde sa se uite... P.S. Cei carora va fluiera turbo, nu vi se pare ca e mai zgomotoasa un pic masina sau baga gaze in habitaclu pe loc la ralanti? asta e semn clar ca pierde gaze pe undeva pe traseul esapamentului...Bafta si kilometri multi!!!