Jump to content

Mohrus20

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320D

Mohrus20's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, Clapetele pe admisie la mine sunt scoase si ii sfatuiesc pe toti sa le scoata deoarece la pot ceda (cad in motor) si fac multe probleme. La tester mi-a iesit ca am presiunea prea mica ( ZME ) , in pompa de inalta. Injectoarele le-am verificat si sunt ok ... ( in afara de cel schimbat). Am sa va tin la curent despre problema mea. tks,
  2. Salut, Problema la mine inca nu s-a rezolvat. Pana acum am fost la un service si am descoperit ca mufa de la senzoru de supraalimentare nu era conectat, uitasera sa o bage cei unde am schimbat bujiile, apoi am iesit cu ea in teste tot scotea fum ce e drept mai putin dar mi s-a spart termostatul de la EGR, l-am schimbat am iesit din nou in teste cu ea si tragea super bn mai scotea fum dar s-a aprins martorul DDE (a intrat in avarie) si nu se mai accelera. Dupa inca ceva teste masina a inceput sa nu se mai accelereze nu puteam merge cu mai mult de 50 KM/h iar la deal abia urca sub 20km/h apoi a inceput sa mearga in 3 .... asa ca am schimbat un injector. Dupa ce l=am schimbat a mers cam 10 min ok tragea apoi iar nu se mai accelera si pana acum am aceeasi problema . Momentan astept sa mai fac rost de ceva bani si sa reiau problema. Unii spun ca ar fi de vina debitmetru altii pompa de inalta altii senzorul de presiune. Am sa merg pe varianta service BMW FILARET sa fac un test acolo, ca deja am bagat ceva bani aiurea in masina si nu am rezolvat nimik !!! Mentionez ca am vrut sa schimb si senzorul de la debitmetru dar era ok... Am verificar turbo , EGR furtunase vaccuum, catalizator etc... tot era ok Unii mi-au zis ca ar trebui schimbat motorul !!! Am sa va tin la curent !!! Daca mai aveti vreo ideee ceva, ce as putea sa fac .... Tks,
  3. Oki, am sa va zic ... filtrul epurator lam schimbat de curand asa ca.... mai ramane sa curat EGR-ul Tks,
  4. Salut, Masina : BMW 320D 2002 cuite automata 110 KW 150 CP Problema: fumul negru foarte foarte mult... Va rog cine ma poate ajuta cu un sfat. Masina trage f bine dar scoate f mult fum si in continuu cand o calc, in depasire etc. Anul trecut cand am schimbat bujiile incandescente am observat ca imi lipsesc clapetele de la galeria de admisie (multi spun ca asta ar fi problema). Am facut revizia cu absolut tot inclusiv epuratorul de gaze. Nu stiu care ar fi problema .??? Am fost sfatuit sa fac un test la BMW (2mil si ceva) sa vad exact care ar fi cauza... La munte pe serpentine trage f greu si scoate si mai mult fum .... Stie cineva care ar fi cauza si care ar fi rezolvarea cat mai repede si cat mai ieftina ? Multumesc,
  5. Ok, merci ptr raspunsuri ..cred ca am sa merg pe una noua de 90-95-100Ah ..va anunt diseara ce am luat !
  6. DA de acord cu tine ... dar la pret cu cat ar fi mai mult una noua ??? Imi recomanzi un magazin in Bucuresti ??? Sau sa ma duc la reprezentanta Bosch in Bucuresti ???
  7. Salut, Am si eu nevoie de ajutor, ma intreseaza sa cumpar o baterie acum ca a venit zapada, am avut azi probleme cu pornirea de dimineata si am facut un test, rezultatul 64% OK bateria, iar cei de acolo miau recomandat schimbarea bateriei. Momentan am pe masina o baterie Rombat de 100Ah (am si un subwoofer de 800W RMS si o statie 2x2000W) Am gasit o baterie la cineva de la un service care intepase pe cineva cu un BMW X5 3.0D , 90Ah si o vinde cu 450 LEI credeti ca merita ??? Bateria este originala BMW iar masina X5-ul este din 2010 .... Credeti ca este OK sa cumpar acea baterie OEM la 90Ah 450 LEI ????? Ma gandesc ca la 90 Ah sa nu fie prea mica.... Astept solutii... Multumesc
  8. Salut, Multumesc ptr raspunsuri dar cred ca totusi este ceva, deoarece asta vara nu imi facea asa.... Despre problema cu pornitul dimieata cand este rece nu am primit nici un raspuns.
  9. Salutare, O problema pe care o am de cand a inceput frigul.Detin un BMW 320D titronic 2002 230 000 KM. Revizie facuta de curand acum 1 luna consumabile. Dimineata cand este rece masina porneste la prima cheie f usor dar motorul in primele secunde nu merge rotund apoi isi revine si merge ok. Cand franez (ori de cate ori) acul de la turometru si de la consumul instantaneu creste. Am puso pe tester si am schimbat cele 4 bujii (Beru) si convertorul de presiune. Rezultat: la fel.... si dimineata la pornire si in timpul mersului. Va rog sa ma ajutati cu sfaturi ce ar trebui sa fac...sau de unde ar putea fi problema Nu am gasit prea multe topicuri cu BMW 320D (150CP) tiptronic. Multumesc si astept raspunsuri! :twoup:
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.