Jump to content

soyunix

Members
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    318 tds e36

soyunix's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. buna, recent mi-am achizitionat 1.5l lichid frana ferodo performance si 1 set saboti spate brembo, 2 pistonase presiune spate fiind baba si toata ruginita am du-so la mecanica sa nu fac eu o buba mai mare! mecanicu a schimbat pistonasele a pus sabotii, a rectificat tamburii si cica a schimbat lichidu de frana! booon...credem mecanici dar spre uimirea mea merge mai rau decat inainte...frana prinde deabea de la jumatate in jos si e moale ca ambreaju lame.... am incercat sa aproprii mai mult sabotii de tamburi...dar uimire sunt ovali...acuma mecanicu zice ca trebuie sa se obisnuiasca sabotii cu tamburii...ok....am mers 200km si mda parca nu mai imi arunca pedala in sus...sau m-am obisnuit dar tot asa moale este...ca un nu stiu ce...am aerisit spun eu ...desfacut aerisitor si cu ajutorul gravitatiei nu a pedalei am stat ore langa ea... nu stiu ce sa aiba...ceva pareri...cum sa aerisesc mai bine...ce sa fac...sa apropii saboti si mai tare(dar deja freaca) am incercat sa trag frana de mana si sa apas pe pedala...la fel... dar oprita e piatra, cand pornesc e moale si se tot duce..se tot duce...kkt sa fie garniturile de la pompa? sunt pierdut... ajutor am uitat e36, 1995, diesel, abs,
  2. salutare....nu am mai bagat un topic de ceva vreme...dar in acest timp rugina lucra:P am cam 2 probleme mai grave.... 1.alternatoru baga doar 12.80v, cand pornesc masina dimineata, pornesc bujiile se opresc...dau cheie si pac...a pornit. dar dupa ce se incalzeste, automat bujiile se opresc nu se mai incaljesc...si daca vreau sa o pornesc din nou...da si 3 ture pana porneste...iar becu din plafoniera si bord se slabesc. de ce cand pornesc bujiile la rece masina porneste la cheie, dar cand e calda si bujiile nu se mai incalzesc ii trebuie atat sa porneasca...si parca trage greu! deci eu asta as spune ca e alternatoru ... nu mai incarca bateria ... a, se mai aude si un fel de frecat la alternator... de la rulmenti:P care ma indica pas cu pas...ce rulment sa iau ce perii imi trebuie sau cei ce la service imi pot spune de ce piese am nevoie?! 2. pompita de la sabotii de pe spate...dreapta...un pistonas din 2 nu mai iasa...imi este frica sa iau alta pompita sa o schimb deoarece tuburile sunt cam ruginite...ok...am sa zicem ca am luat pompita ... dar gasesc gata indoite tubulaturi...sau sa caut la seconduri, dar oare sunt mai bune ca ale mele? intrebare intrebatoare... ma gandesc ca nu sunt singurul care a avut astfel de probleme. de aceea va rog care stiti mai multe va rog un diy sau ceva incercat pe propria piele ciau bau!
  3. asta a fost si ideea .... nu imi placea porocaliul... imi place contrastul gri/negru cu rosu:P
  4. multumesc...orice e posibil...doar cu nervi si ceva banuti in buzunar...
  5. asa a venit echipata cu ea...sincer nu stiu....nici nu m-am uitat daca se schimba intensitatea daca invart de rotita...la mine de cand stiu e pe max...dar am sa incerc si am sa it spun cum se comporta la mine... 2 - doooaaaaa maciulia! am citit pe ceva forumuri si mi-a picat cu tronc...acolo era mai complicat sa sterg vopseaua de pe cifre si sa pui un led sub ele ca sa bata lumina de jos in sus ...e drept se vede mai bine dar era mai mult de lucru si destul de complicat.. a mea maciulia e originala si mi-a parut rau sa o stric...asa ca i-am pus un led sa bata din margine adica dinspre a 5 spre R...am taiai putin din cauciuc ca ledu sa stea ascuns...a banutul cu cifrele de fiteza iasa usor cu o surubelnita finuta iasa usor afara... iar firele le-am legat la bricheta...dar intre timp am facut in sant cu un fier incins in schimbator pt ca nu intra pe maneta pe care sa stea firele..pt ca erau groase si nu mai intra.. aveti grija la fire sa nu faca scurt sau ceva ca dupa aia e cam nasol...umblati dupa sigurante...sau mai rau ... am sa fac ceva poze si le pun deseara....
  6. Fan4BMW - trebuie inlocuite becurile cu incandescenta (becurile simple) cu leduri...rosi.... prietenul care m-a ajutat a tot cautat pana a gasit un model de led care lumineaza exact ca cele din sony explode....un rosu sange...super tare...si trebuie facut un calcul...un bec de bord ca sa il inlocuiesti trebuie cam 5 6 leduri, depinde de modelul ledului, intesitate, cat consuma etc...si in functie de asta se leaga in serie sau paralel cu rezistente in serie sau paralel...pe mine m-au depasit calculele lui...dar baiatu e marfa stie..... catalin bum bum e36 bmw - da reglajul de intensitate inca functioneaza...pt ca nu stie daca sun leduri sau becuri ...el taie si baga din curent...e ok...inca functioneaza...dar...dupa cum spuneam iti trebe in loc de 5 becuri in bord vreao 50 de leduri sa le tina locul becurilor nu cred ca mai ai treaba cu reglajul de intensitate ,... la maxim tot timpul.... in bord e dezastru...l-au facut in ciuda nervilor tai...defapt nu se mai gandeau ei ca tu iti mai bagi mana ... e plin de prisme de lumina care merg prin tot bordu de la 3 ...repet 3 becuri...atat lumineaza bordul... si eu in locul la un bec am pus vreo 6 7 leduri rosi, intradevar rosul e cam slab la intensitate...daca puneam albe doar 3 4 erau destule ....dar aveam bord de fanta:)) dar ma gandesc serios sa mai pun cateva in bord pt sunt cam slabute iluminate ceasurile...panoul de comanda si restul butoanelor sunt ok..dar bordul mai trebuie una alta:P si e destul de complicat sa le ingramadesti...sa le potrivesti sa bata lumina in prisma...dar asta e si tot funul...sa te chinui si dupa aceea sa te lauzi cu pisicuta ta ca e diferita de celelalte! super tare sentimentul.... daca mai e ceva...linistit incerc sa va raspund....spor ... Fan4BMW - cu beurile originale poti rezolva doar cesul si termomentrul, la fel si contorul de km din bor...intradevar acolo am inlocuit folia originala cu una rosie de dosar(simplu dosar de plastic colorat) a trbuit sa compar cu mai multe dosare pana iasa culoarea potrivita... dar in rest leduri...nu prea ai ce sa faci cu becurile originale...cada le pui folie rosie pe ele...risti sa se topoeasca...pute...sau vede cat vede...si pica folia de pe ele...culoare naspa...mai multe...mai usor da nu rezolvi nimic...leduri...
  7. Dupa cum am promis....cu foarte mare intarziere am revenit:P am facut ceva poze dar imi cer scuze de claritate si de unghiurile din care le-am facut...sper sa fie ok...
  8. dezastru.....tocmai ce mi-am schimbat ledurile in bord, consola , numar, ambient...perfect..totul fain...ma apuc desfac toate modulele, sa le schimb, dar surpriza...2 3 leduri restu becuri....int-un final am rezolvat...2 zile de la 6 la 2 noaptea si le-am rezolvat...imi pare rau ca nu prea am facut poze cu toata bataia de cap... initial vroiam rosu cu ace albe...dar sub ace are un plastic portocaliu si daca puneam smd alb din portocaliu iesea un galben lamie...oribil... si intr-un final am ajuns la rosu tot.... daca vreti sa va apucati de asa ceva va trebuie enorm de multa rabdare, scule si timp... ledurile din interior le-am cumparat de la tiry213yahoo.com si dupa ce ajung promita sa pun poze cu interiorul finalizat... iar baiatu care m-a ajutat in toata bataia asta de cap, leduri+rezistente, lipeli, masuratori, etc, etc 0723701236...dar va zic a iesit super tare.. mai revin cu poze...toate cele bune
  9. da una universala...e destul de scumpa una originala care faci numa tac pac...si am mai montat la vw si opel....dar na ... a fost mai usor...aici cand m-am uitat mi-am prins degetele:P :twoup:)) am sa incerc cu linkul colegului si am sa va scriu daca merge sau nu... la porbagaj nu imi trebuie ... doar sa se deschida separta doar el:P. dar din moment ce le pun pe toate sa se deschida si sa se inchida e ok! multam fain de toate....si ce faci cu mana ta (cateodata sti ca e facut bine nu de altu care nu-l intereseaza de masina ta) ral. drum fara gropi va doresc....
  10. salut...am un e36 318tds din 1995...si are inchidere doar din cheie...vreau sa ii pun inchidere din telecomanda... stie cineva schema...unde sa leg firele de l amodulul de telecomanda la modulul original al masinii? adica unde leg firele pt semnalizari, firele pt semnal inchidere si deschidere... la porbagaj firu din modulul cu telecomanda la ce fir al masinii il leg...adica na daca a facut cineva...ar fii extraordinar....multumesc... un diy sau ceva... drum fara gropi va doresc.....:twoup:
  11. salutre...am o problema...ma poatea ajuta cineva? mi se aude pe partea stanga sincer nu imi dau seama dar cred ca roata fata! cand e in viteza a 5-a si apas un pic mai tare frana, sau si daca e scoasa din viteza bate ceva de parca nu ar fii dreapta roata sau discu de frana, desi la drum lung nu se aude nimic nu bate nimic, lin, inclusiv frana la viteza mica e ok. jante echilibrate, prezoane stranse, directie ok, roata nu are joc, telescoape bune. deci chestia se intampla cand franez mai tare de la 120km la 80 70km/h, si se simte exact cum ar fii dezaxata roata...ceva idei? multumesc
  12. exact....multumesc..mi-a zis mecanicul sa ma pregatesc de niste bucsarae si directie fata...masina fiind adusa de dincolo si fiind destul de veche...o sa trebuiasca inlocuite chescti cu drumurile noastre europede, dar na alta discutie alta viata....:twoup: multumesc...
  13. se aude ca si cum e geamu deschis...sau usa...desi...e ok...m-am uitat special ca mi-a parut ciudat...credeam ca am lasat usa deschisa...da am cauciucuri de iarna dar se auzea si inainte:P
  14. aha...se poate nu -lam schimbat niciodata si nici veciul proprietar...desi e adusa de 2 luni din germania... am sa incerc sa il schimb cand se mai incalzeste...sti cumva ce tip de ulei trebuie?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.