Jump to content

Kitzsteinhorn91

Members
  • Posts

    41
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ploiesti

Contact Methods

  • Yahoo
    kitzsteinhorn91

Previous Fields

  • Masina
    BMW E34 520i 24V

Kitzsteinhorn91's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Astazi am schimbat si senzorul de axa cu came dar problema persista. Mototrul trage intr-adevar un pic mai bine, dar tot asa, merge prost la pornire apoi isi revine. Mentionez ca la pornire (atunci cand merge prost) daca o accelerez in reprize, da rateu in admisie. Alte idei ?
  2. Problema persista. Am facut azi o incercare, am mers cu ea pana a inceput sa mearga bine apoi am tras pe dreapta si am oprit motorul pentru nu stiu cat sa zic, aproximativ 2 secunde. Masina a pornit foarte usor dar a inceput sa mearga la fel de prost ca si inainte pana in punctul acela in care isi revine. Cand dau drumul la AC pot spune ca e moarta, nu are pic de zvac, nici in ture... Aer rece da foarte bine. Chiar nu mai stiu ce sa ii fac.
  3. Nu mai pricep nimic, am masurat azi dupa manualul Bentley si valorile si variatia au iesit OK ambele, am tensiune pe contact de 5V pe mufa senzorului, iar masina pare sa isi fi revenit. Precizez ca am "curatat" senzorul cu WD40.
  4. Multumesc de raspuns. Deci inseamna ca TPS e pe duca daca mi-a ajuns in plaja 1-4 kOHM la ~20 kOHM nu ?
  5. Am dat astazi jos senzorul de la clapeta si rezistenta lui pinii 1-3 e de ~4.1 OHM iar cand am masurat cursa lui pe pinii 1-2, la deschidere maxima avea rezistenta ~4.2 OHM iar pe masura ce roteam de el spre pozitia inchis a clapetei, rezistenta scadea treptat pana la un punct unde sarea de la ~2.5 OHM la ~22-25 OHM, apoi scadeam in continuare si in pozitia inchis comlpet indica ~1.2 OHM. Deci sa presupun ca asta este vinovatul mersului aiurea ?
  6. Sa fie oare problema de la regulator (lipsa putere / consum mare) ? Problema cea mare e ca mereu dupa 5-10 minute de mers isi revine !
  7. Inca o scurta intrebare: toata problema asta a inceput dupa ce am dat jos supapa de presiune din rampa si am curatat-o. Sa fie oare aceasta elementul cu pricina ? Spre exemplu astazi am mers cu masina si cand mergea prost am scos mufa de la senzorul de clapeta si mergea la fel, iar cand a inceput sa mearga bine, am scos firul din nou si mergea la fel de bine.
  8. A avut si zile mai bune cand reusisem sa scot consum de ~11%. Dar la urma urmei, pana la urma sa stiu ca macar consuma cu motiv, dar in felul in care merge acum mananca mult si da la schimb nimic. Ma duc astazi mai pe seara la un baiat sa punem masina din nou pe tester. Zicea ceva ca are un tester care il conecteaza si mergem cu masina si vedem atunci cand merge prost si incepe sa mearga bine unde e schimbarea. Sper sa gasim problema in felul acesta...
  9. Multumesc de raspunsuri. Incerc sa gasesc un senzor azi. In legatura cu consumul, atat in oras cat si in afara conduc linistit, adica schimb la 3000 RPM (accelerare constanta nu brusca) iar in afara maxim 120-130 KMPH.
  10. Multumesc mult pentru raspunsuri. Maine ma mai duc cu ea la un tester sa vedem ce iese, dar pana una alta poate schimb macar de proba acei senzori sa vedem ce si cum.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.