BUNA: In urma cu ceva timp am avut un Audi A4 1.9 TDI 2002 b6 ,iar acum am un 320d 150cp.Apropo de termurat motorul la oprire.La Audi am avut aceiasi problema am schimbat toate tampoanele(motor-cutie) apoi ambreiajul (volanta-disc-rulment-placa presiune) masina facea la fel.Psihic eram terminat stiind cati bani am bagat in ea si fara rezultat,insa un mecanic "de'al meu" mi-a rezolvat problema.Toata problema statea in pompa de vacum.A incercat el sa o repare nu stiu exact ce a facut,dar nu a reusit.Din cate imi amintesc parca si franele mi se defectau ,cand acesta pompa nu functiona.Cand imi functionau franele motorul se oprea "ca un benzinar",cand franele nu mergeau motorul se oprea ca la un "tractor".Asa imi dadeam seama ca pompa nu lucreaza corespunzator.I-am schimbat pompa vacum cu totul si s-a rezolvat problema.Motorul avea oprire ca un "binzinar" desi era diesel.La BMW ce sa spun,sincer imi face la fel ca la tine.Cineva mi-a spus ca e de la intinzator(daca imi aduc bine aminte si daca gresesc,va rog sa nu "sariti")..Am un tovaras,are un Seria 7 730d din 2004 si face exact la fel..Eu momentan am alte probleme la masina ,dar cand o sa le rezolv vreau sa ma ocup strict de aceasta problema.Asa ca numai baga bani aiurea in masina decat daca este necesar,.. Stima,