Jump to content

DOMY_M3

Members
  • Posts

    30
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

DOMY_M3 last won the day on September 25 2011

DOMY_M3 had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    E30 M5 TURBO

DOMY_M3's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

5

Reputation

  1. am permis deja de 14 ani.categoriile A,B,C+E,D+E..am lucrat mult pe camion si pe autobuz.cred ca am peste 1 milion km facut in total.niciodata nu am avut accident din cauza mea.nici macar o zgarietura!!!nu zic ca sant pilot de f1.cum a spus si mai sus si cu un tico se poate face tragedie pe drumurile publice,nu trebuie condus o masina puternica.totul depinde de sofer.trebuie stiut ales viteza potrivita pt fiecare situatie...dejeaba am eu sute de cai sub mine,daca respect puterea masini,dar in aceasi timp si cunosc perfect masina.de 8 ani am masina.am inceput cu 2.0 l.dupa ce urma un 2.5 12v,2.8l 12v,2,8 24v,m5 3.6l aspirat,dupa aia nitro(150hp shot)m5 cu turbo la 0.7 bari,dupa ce am obisnuit am ridicat la 1.1 bari,iar acuma 1.4 bari.nu sant inconstient.stiu cu ce joc.am si eu copil,nu vreau sa mor in masina si nici nu vreau sa fac tragedie pe drumuri.de cand e turbo nu cred ca in oras am depasit viteza de 80km/h.nu vad rostu.dupamasa cand nu mai este aglomeratie pe drumuri,ies si eu afara,cu prieteni si in afara a orasului ma bucur si eu de performantele masini.nu sant tipu care face slalom intre masini,sau sa faca p..a mare ca ce masina are el si cat de tare.am lucrat prea mult si am bagat prea multi bani in proiectul asta ca sa bat joc de el.nu intelegeti nimica.nu ma cunosteti.ma faceti criminal de masini.aveti alcatuit in capul vostru un tip de caracter,care puteti sa vedeti zi de zi in circulatie.baeti cu bani gata si masini scumpe primite la 18 ani cadou de la parinti...eu pt ultima surub am lucrat din greu.ce am casa,garaju,e30 si e46 nu am primit de la nimeni nimica.asa ca stiu sa apreciez.veniti cu prostile cu rar,itp,politie...ce treaba aveti cu toate astia????e treaba mea cum rezolv si cate amenda platesc.dar vreau sa zic,ca de vreo 3-4 ani nici o amenda nu am primit cu ursu. in legatura cu improvizatiile...cine a folosit cuvantul asta la masina mea,cred ca habar nu are de modificarea masinelor de curse..."improvizatiile"de aia trebe facut pe masinile respective,ca sa fie mai buni ca sistemele de fabrica.nu puteti vorbi asa despre o masina,care nu ati vazut live niciodata.dupa o tura pe pista las sa spuneti parerea despre masina.accept critica de la persoanele,care au realizari mai mari ca si al meu.dar pana cand eu am construit"improvizat" o masina,care e cel mai puternic,cel mai rapid bmw din ro si acuma deja e si cel mai rapid/puternic masina cu tractiune spate din romania si masina asta functioneaza perfect,fuge oricand pese 300km/h si la viteza asta sta stabil pe drum si are timp de franare de la 300km/h la 0 mai buna ca un m6,porsche 911,lamborghini si multe supercaruri(masurat cu aparat g tech pro rr),pana atuncea nu vreau sa mai aud tampenii de genu...iar cu lonjeronu intarit si cu cusca in cabina,scuzati dar nu am facut crash test ca sa stiu ce si cum rezista.am facut pt siguranta mea si pt intarirea carosseriei ca sa nu suceasca cuplu imens caroseria.si nu de aia am suparat ca nu am fost apreciat de toate persoanele.ci din lipsa respectului.nu cred ca nu se poate intelege ce scriu.ca mai gresesc una alta asta e.sant doar un om,nu dumnezeu.fac greseli in gramatica??haideti sa vedem ce stiti voi depsre masini de curse si mechanica.as putea sa bat joc de multe oameni si eu,cand intreaba niste tampenii,legat de masini.dar nu fac.am cei 7 ani de acasa.unde pot ajut/explic.unde nu tac din gura.cele mai mari probleme pe forumu asta sant cu moderatorii.imi cer scuze de la persoane care nu sant implicati si multumesc pt apreciere. raspunsul la intrebarea daca particip la brasov sau nu este:NU.fiindca eu stiu unde e loc si unde nu.treaba asta despre organizatori nu as putea sa zic.facut concurs pe un drum de 4 benzi,unde cu oglinda freci aproape spectatorii,parerea mea ca este prostie...de aia eu nici nu ma duc.stiu ce potential are masina,tractiune spate,fuge curu,nu vreau tragedie..doar acolo particip,unde pot sa dau boostu maxim.si doar acolo dau unde vad ca e loc pt asa ceva.de ex aeroport,unde oameni sta la cel putin 30 metri de mine...cam atat.28 oct o sa particip la ultima etapa din campionatul de drag racing event,la aeroportul din tulcea.cine vrea sa vada cum fuge"improvizatia"mea este bine venit.astept persoanele cu gura mare pe forum,sa vb personal despre masina.sa schimba 2 vb cu mine si sa arunca o privire pe urs.dupa treaba asta permit sa crie critica.pana atuncea NU! VA ROG INCA O DATA SA FIE INCHIS SAU BLOCAT TOPICUL.imi pare rau ca trebuie sa scriu asta dar e mai bine asa...si un film demo din sezonu 2010
  2. nu mai poluez forumu,numa am vrut sa pun dovada,sa vedeti ca nu am vb in aer...741HP /900NM cu vreo 5% pierdere din cauza aderentei..
  3. vad ca am gresit total forumu.VA ROG SA FIE INCHIS TOPICUL.eu cel putin nu mai postez nici pe topicul asta nici pe forum.atata invidie numa pe 4 muing am mai vazut..cine este interesat de evolutia masini,ne gaseste pe dragracing.numa bine....
  4. dimensiunile de la anvelope sant:fata 225/40/17 pe geanta de 10.5 spatele 255/40/17 tot pe geanta de 10.5 iar la concurs folosesc 255/17 avonuri lasate la 0.6 bari.dar pot sa zic ca iarna asta o sa lucrez putin pe spatele masini,fiindca trebe latit destul de bine.trebe neaparat ceva 345 ca nu se poate pune jos puterea actuala cu 255.acuma la arad pana la 280 metri ce insemna cam 180-190km/h am liniat toate pista.si asta cu 0.6 bari pressiune in slikuri.daca as putea sa pun jos puterea asta ar fi masina de 9 sec.acuma motoru e ceea ce am vrut,transmisia la fel,doar atata mai am de rezolvat sa pun sub el ceva cauciucuri pe masura si e gata masina visurilor mele.aicea este filmarea cu urmele mele...
  5. exact asa este.dar cel mai sp daca pe youtube cauti :bmw e30 m5 turbo bh 04 aro....filmele de arad inca nu sant puse dar in curand...
  6. da.se poate.intrebarea este daca merita folosit cand mai am un e46 320d,masina de familie sau nu.costurile sant de cateva ori mai mari.atat la consum cat si la piesele uzuabile.ursu scot dupamasa,cand temperatura aerului este deja sub 30gr si nu mai este aglomeratie in oras...iesim un pic cu prieteni la o plimbare.mai mult imi place sa folosesc in afara orasului,acolo se simte bine...cea mai mare placere cand ma duc cu ea la concurs in ungaria.cand e posibil ma duc pe autostrada... timpu meu este 10.9.dar scrie si in semnatura...
  7. cred ca e vb de porno kitty.e36 motor m3 3000cmc turbo.11.1 scoate pe sfertu de mila.dupa aia vine mom e30 m3 3000 cmc turbo cu 11.6. http://www.youtube.com/profile?user=catalovebmw#grid/uploads
  8. asta e cam 1% din cei 800 de poze..in mare am vrut sa intelegeti cam despre ce e vorba..despre munca si banii depusi in proiectu asta. acuma daca ajuta cineva cu filmele.
  9. http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/DSC03420.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/55956a65.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/DSC03578.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/DSC03566.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/DSC03574.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/DSC03616.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/DSC03696.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/DSC03765.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/979.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/982.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/DSC04008.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/A1014.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/DSC04008.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/A1014.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/A1031.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/679.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/20110125084.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/20110310135.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/A1035.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/1268591173_resized-1.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/20110526068.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/20110624125.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/20110624130.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/20110625131.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/20110625134.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/20110709153.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/20110722185.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/20110723188.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/DSC04391.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/20110906284.jpg
  10. http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/0e4b7c69.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/850.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/852.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/853.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/DSC03268.jpg http://i980.photobucket.com/albums/ae284/Domym3/DSC03414.jpg
  11. in mare descriu masina. motor:3.6 cu stroker kit de 3.9cmc,m5 e34.blocu este echipat cu pistoane ross racing cu tratament special de ceramic si teflon,biele pure performance motorsport,cuzineti race,rama pt intarirea blocului,prezoane ARP la biele,cuzineti si la chiulasa,baie de ulei antival,diuze suplimentare pt racirea si ungerea pistoanelor cu ulei,chiulasa poartata si polishata la evacuare si la admisie,supape marite,scaune supapa schimbate cu un material special,arcuri de supape intarite,pinioane axelor cu came reglabile,senzor de turatie suplimentar de axe cu came,pompa de apa cu debit marit.... piesele suplimentare:rampa de injector cu debit marit,injectoare de 1000cmc delphi,galerie de turbo custom,admisie din aluminiu custom,blow off valve forged,waste gate valve hks,turbina turbonetics hp 76,filtru aer bmc,down pipe de 100mm,intercoler 700x350x100,tubulatura de aer 100mm,radiator de apa custom,radiator de ulei,termocupla cu 2 viteze,regulator de benzina reglabila de la aeromotive,2 buc pompa de benzina de 10 bari(total 1000l/h),rezervor de benzina antival custom de 36 l,electronica stand alone VEMS,cu anti lag system ALS,launch control reglabil..... ceasuri suplimentare:press din rampa de injector,press din circuitul de apa,press de ulei,temperatura de ulei,temperatura de apa la iesire si la intrare in motor,incarcare baterie,boost controller electric cu 6 memorie de la turbosmart,ceas de amestec(AFR)de la AEM,temparatura din evacuare(EGT),temperatura de aer din admisie......... mai departe..transmisie: ambreaj de nascar cu 3 discuri de la firma TILTON(rezista pana la 1800nm),cutie de e60 530d 6 gang sincroane titan,cauciucu hardi si kardan tot de la e60,diferential de pe seria 7,planetare de 635csi rechin,butuc spate bmw seria 7 cu 5 prezoane ,frana spate de pe e46 330d din fata dublu ventilat,frana fata de s3 dublu ventilat si perforat,etriere de m5 e39,furtune de frana cu teflon,bandaj sarma,lichid frana motul race dot5,pompa frana centrala de e34 v8,frana de mana hidraulica,repartitor de frana....telescoape reglabila fata spate bilstein,jante ultra light ACT 10.5jx17 fata spate.... in mare cam atat.urmeaza pozele..
  12. diseara pun niste poze cu explicatii.acuma nu am timp,ca trebuie sa lucrez.eventual daca poate sa ma contecteze un moderator pe messenger sa vb cum facem sa punem filmele alea.id meu este domym3@yahoo.com
  13. este omologata tot.motoru,gentile 17,culoare albastru+alb,folie.atat.normal daca ar fii pana acolo se poate gasi nereguli.ca la orice masina daca e pana acolo....
  14. investitia.31.000€.fara manopera mea.din asta e 16.000 motoru cu cutie,electronica,turbina,galeria de admisie si evacuare,injectoare,rampa.......
  15. nu vreau sa jignesc pe nimeni.normal aicea pe forum ar trebui sa fie o mare familei.dar sa vb cu mine cu mai multe respect,fiindca nu sant un cpoil prost.am 32 ani si construesc masini de curse de 6 ani.am garajul personal,unde am facut cu mana mea ursu.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.