Salut, am aceeasi problema, imi cam papa antigel. Problema e ca nu se vede in ulei, iar uleiul e schimbat de 12.000 km si a cam scazut. mai are o gradatie si e pe minim. Cand parcam masina gaseam dupa 7-8 ore lichidul de racire low... intr-o zi chiar am pozat o dara de antigel care se scurgea din coltul dreapta al radiatorului(cum te uiti spre motor) spre partea din spate a scutului. Am fost ieri la astia si (noroc ca e in garantie) le-a recomandat Germany sa-mi desfaca chiulasa sa vada daca nu e de acolo, deoarece au vazut ca a facut presiune foarte mare intr-un furtun, care mai avea putin si exploda... Ceva sfaturi legat de problema mea? Rezolvari? Daca e problema de la chiulasa si a bagat compresie in instalatia de racire, nu ar trebui sa cer totusi sa-mi schimbe tot short-block'ul? am inteles de pe la prieteni (din domeniu) ca ar fi cea mai buna abordare, intrucat sigur au intrat vapori de antigel(asta daca nu a intrat de-a binelea) in baia de ulei si asta sigur dauneaza pistoanelor etc... Ce parere aveti?