Jump to content

Dodo NSL

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Craiova - Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    e53 3.0d / e70 3.0d

Dodo NSL's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Multumesc mult tuturor... Deci concluziile ar fi : - suspensia - trebuie schimbata cu una pe arcuri - cutia - o sa cedeze curand - trebuie schimbata iar la nici una din probleme nu exista nici o rezolvare in afara de schimbat.
  2. masina a fost la reprezentanta BMW Tg'Mures , Iasi si nu au gasit nimic , acum ultima oara a fost la dl. Romanciuc din Craiova care la fel nu a gasit absolut nimic la suspensie. cei de la BMW au zis ca e compresorul , problema e ca el umfla fara nici o problema atunci cand este activ. Dl. Romanciuc mi-a zis ca e posibil sa fie releul de la compresor...
  3. Nu am stiut despre ulei , imediat ce a facut probleme am si schimbat uleiul. Masina am luat-o cu 3-4 zile inainte sa faca chestia asta. Sper sa nu se intample nimic grav , in ultima instanta o duc la Timisoara la baiatul ala de acolo. Dar nu stiu ce sa fac cu suspensia. Imi apare SUSP AUTO LEVEL INACT , cred ca SUSPENSION AUTO LEVELING INACTIVE , nu? Faza e ca ... atunci cand apare asta pe bord , masina parca incepe sa mearga si mai prost , adica nu mai schimba atat de lin...se dureaza mai greu...ce e de facut ?
  4. ok , deci acum ramane sa o duc din nou in service. dar despre suspensie ce trebuie sa stiu ? imi apare mereu pe bord ceva de genu Self Level Failure sau ceva de genu ( sunt pixelii morti ) .... si asta chiar si dupa ce ii schimb siguranta , fara sa o mai arda.
  5. Salut baieti ... Sunt nou pe aici si am nevoie de cateva sfaturi ajutatoare din partea voastra.. Am un x5 e53 3.0d din 2002 , 194.000 km , 184 cp , automata in 5 trepte. A inceput sa faca probleme la cutie , nu mai schimba , se tura in gol asa ca am schimbat uleiul la cutie. Acum nu mai face nici o problema , mi-au zis baietii de la service ca era cutia plina de pilitura , iar filtrul nu mai trecea absolut nimic prin el. Mi-au recomandat sa mai schimb odata uleiul peste 10-15.000 km sa se curete complet. Singura chestie care inca o mai face , uneori sta pe treapta a 2a cu inca 200-300 rot/min mai mult decat ar trebui pana sa schimbe...inclusiv testerul a gasit erori pe treapta 2 si 5. Faza e ca , un baiat din Craiova care se ocupa cu dezmembrari mi-a spus ca degeaba am schimbat uleiul , deoarece cutia o sa cada oricum in maxim 1 luna. Ce e de facut ? un sfat .. va rog ajutor ... Iar a doua problema e ca imi arde odata la 5-6 zile siguranta de la suspensia pneumatica pe spate. Ultima de pe panou , verde de 30 , iar masina cade de spate. Care e cauza ? Si inca o chestie .. la e70 ( 2008 , 3.0d , 110.000 km ) mi-a aparut eroare la FILTRUL DE PARTICULE .. ce poate fi ?? Va multumesc de ajutor...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.