Jump to content

Probleme la X5 e53 3.0d - Sfaturi , ajutor !


Recommended Posts

Salut baieti ...

Sunt nou pe aici si am nevoie de cateva sfaturi ajutatoare din partea voastra..

 

Am un x5 e53 3.0d din 2002 , 194.000 km , 184 cp , automata in 5 trepte.

A inceput sa faca probleme la cutie , nu mai schimba , se tura in gol asa ca am schimbat uleiul la cutie. Acum nu mai face nici o problema , mi-au zis baietii de la service ca era cutia plina de pilitura , iar filtrul nu mai trecea absolut nimic prin el. Mi-au recomandat sa mai schimb odata uleiul peste 10-15.000 km sa se curete complet. Singura chestie care inca o mai face , uneori sta pe treapta a 2a cu inca 200-300 rot/min mai mult decat ar trebui pana sa schimbe...inclusiv testerul a gasit erori pe treapta 2 si 5.

Faza e ca , un baiat din Craiova care se ocupa cu dezmembrari mi-a spus ca degeaba am schimbat uleiul , deoarece cutia o sa cada oricum in maxim 1 luna. Ce e de facut ? un sfat .. va rog ajutor ...

 

 

 

Iar a doua problema e ca imi arde odata la 5-6 zile siguranta de la suspensia pneumatica pe spate. Ultima de pe panou , verde de 30 , iar masina cade de spate. Care e cauza ?

 

 

 

Si inca o chestie .. la e70 ( 2008 , 3.0d , 110.000 km ) mi-a aparut eroare la FILTRUL DE PARTICULE .. ce poate fi ??

 

 

Va multumesc de ajutor...

Link to comment
Share on other sites

pai colegul din craiova are dreptate.

daca ai un pic de noroc si discurile de ambreiaj sunt inca intregi, poti incerca sa cureti blocul hidraulic si sa scapi, schimbul de ulei la motorizarea ta in special trebuia facut la 80k km maxim, el se face preventiv, nu dupa ce cutia are simptome de duca.

Link to comment
Share on other sites

ok , deci acum ramane sa o duc din nou in service.

 

dar despre suspensie ce trebuie sa stiu ? imi apare mereu pe bord ceva de genu Self Level Failure sau ceva de genu ( sunt pixelii morti ) .... si asta chiar si dupa ce ii schimb siguranta , fara sa o mai arda.

Link to comment
Share on other sites

Aia cu filtrul de particule poate fi din cauzĂŁ cĂŁ ai mers prea mult prea ĂŽncet. SchimbĂŁ mai des mai aproape de roșu.

 

La cutie ai așteptat extrem de mult sĂŁ schimbi uleiul. Depinde ce noroc ai, dar nu mi-aș face speranțe.

 

Cu siguranța numai ĂŽn service se poate verifica, nu știu dacĂŁ este o problemĂŁ specificĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

cu cutia pana la urma sub 1000 de euro nu prea scapa decat cu norc, daca gasesti pecineva sa o desfaca, sa incerce sa curete blocul hdraulic, si daca o pui la loc si nu mai ai socuri ai scapat.

Pana la urma nu e o avere, daca aveai manuala tot dadeai 1000 pe volanta +kitul de ambreiaj la un X3, pacat ca problema putea evitata, si o sa pierzi o groaza de timp si nervi.

Bagai un 12 mil maxim odata la 80k km si nu te durea capul, nu e chiar asa mult avand in vedere si intervalul.. cam cat costa un cauciuc si jumatate la masina ta..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Nu am stiut despre ulei , imediat ce a facut probleme am si schimbat uleiul. Masina am luat-o cu 3-4 zile inainte sa faca chestia asta.

 

Sper sa nu se intample nimic grav , in ultima instanta o duc la Timisoara la baiatul ala de acolo.

 

Dar nu stiu ce sa fac cu suspensia. Imi apare SUSP AUTO LEVEL INACT , cred ca SUSPENSION AUTO LEVELING INACTIVE , nu?

Faza e ca ... atunci cand apare asta pe bord , masina parca incepe sa mearga si mai prost , adica nu mai schimba atat de lin...se dureaza mai greu...ce e de facut ?

Link to comment
Share on other sites

masina a fost la reprezentanta BMW Tg'Mures , Iasi si nu au gasit nimic , acum ultima oara a fost la dl. Romanciuc din Craiova care la fel nu a gasit absolut nimic la suspensie. cei de la BMW au zis ca e compresorul , problema e ca el umfla fara nici o problema atunci cand este activ. Dl. Romanciuc mi-a zis ca e posibil sa fie releul de la compresor...
Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu un x5 ca al tau, dar din 2003, pana acum vreo 2 luni, suspensia aia pneumatica mi-a mancat nervii si mai ales banii.Am fost la service, inclusiv in Germania si degeaba, mergea cat mergea si cand o porneam aparea eroarea cu self level suspension inactive. Problema este ca atunci cand apare eroarea suspensia nu mai functioneaza, merge doar pe nivelul minim, cred ca numai pe telescoape. In cele din urma am schimbat suspensia cu una clasica, a fost ceva mai rigida decat pe perne, dar am terminat cu nervii. Lucrarea cred ca nu a fost foarte complicata, am dus masina la un service dimineata la ora 9 si la ora 16 am mers dupa ea.Masina mea avea suspensie pneumatica si pe fata si in spate, a necesitat cumpararea a 2 telescoape pentru fata si 4 arcuri, pe spate au lasat telescoapele ei pentru ca acolo pernele nu erau corp comun cu pernele ca in fata. E o idee nu un sfat, am iesit si la un pret super ok pentru ca piesele mi le-au cumparat de pe o masina dezmembrata, dezavantajele sunt ca suspensia este ceva mai rigida si eroarea din bord ramane, am inteles ca nu se poate scoate, cel putin asa au spus cei de la Contempo.Din experienta mea de 2 ani cu x5 iti spun ca indiferent ce ii faci tot o sa ai probleme, mie mi-au schimbat in Germania aproape tot ce tinea de suspensia asta, compresor, computer, etc. si tot degeaba, au zis si ei ca modelul, cel putin din anii aia, nu este reusit, e posibil sa fi fost noi ghinionisti, poate ca la altii este ok aceaasta suspensie si nu le face probleme, nu stiu.Bafta. Edited by adimotor2006
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Multumesc mult tuturor...

Deci concluziile ar fi :

- suspensia - trebuie schimbata cu una pe arcuri

- cutia - o sa cedeze curand - trebuie schimbata

 

iar la nici una din probleme nu exista nici o rezolvare in afara de schimbat.

La suspensie incearca sa schimbi compresorul care umfla amortizoarele ca daca tot arde siguranta e clar ca merge greu, iar despre cutie, schimbi iar uleiul -cum ti-au zis baietii care au efectuat primul schimb- cu precizarea ca o sa dai toata cutia jos si convertizorul, le golesti complet de ulei - pui convertizorul la loc, apoi cutia care si ea ar trebui sa fie goala de ulei (nu stiu alta cale sa golesti COMPLET cutia si convertizorul de ulei) si apoi o umpli cu 11-11.5 litri de ulei BMW.atat!

De obicei cand e sa prajesti cutia se prajesc discurile de la 1-2...

Edited by dereglatu
Link to comment
Share on other sites

am avut multe masini cu aceasta problema<arsul sigurantei>si la toate in afara de una erau compresoarele devina. una singura avea un scurt pe cablaj. acum vin io si te intreb cam la cat timp iti arde siguranta? daca o arde repede<in cateva zile>ai putea sa o schimbi cu una buna si sa demufezi compresorul. mergi asa si vezi daca se mai arde. daca nu se mai arde inseamna ca compresorul e de vina , daca se arde si asa inseamna ca cablajul freaca pe undeva caroseria.

daca totusi ajungi la schimbarea suspensiei cu una cu arcuri <desi nu cred ca e nevoie>iti pot face sa-ti dispara si eroarea din bord.

la cva nu cred ca poate sa-ti spuna nimeni 100% sigur ca o sa-ti cada intr-o luna sau ca o sa mergi 300000km fara probleme. totul acum e de noroc<mai ales daca spui ca acum mere bine>mergi cu ea asa si vezi ce se intampla si cum au spus si primi daca dupa 15000km totul e ok mai schimbai odata uleiul

la E70 cand spune de filtru de particule inseamna ca e infundat, acum ar trebuii sa-i faci o diagnoza sa vezi cam cat de infundat e. daca valorile sunt aprox duble fata de maxima permisibila poti sa-i faci o regenerere pe autostrada dar daca valorile sunt mult mai mari de atat tr demontat si spalat.

orice problema mai ai sau daca nu ai inteles ceva astept un pm si te pot ajuta cu orice<nu prea urmaresc topicurile>

sunt din bucuresti

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.