Jump to content

Soleil Roi

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 316i

Soleil Roi's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. M-am interesat si pe la dezmembrari, dar nu mi-au placut... As vrea sa fie noua. Oricum, un lucru ma enerveaza la culme, de ce se apuca faca un lucru, daca il fac prost. Trei producatori diferiti, si toate erau mai mari...
  2. Pana la urma asa voi face, daca nu gasesc una care sa se potriveasca, dar vreau sa fiu sigur ca nu dau banii degeaba. Aftermerket 400 RON originala 1900 RON.
  3. Am o problema cu bara spate pentru un seria 316i model 1999. Am comandat la 3 importatori diferiti bara spate si toate mi-au venit mai mari decat masina cu 1.5 cm pe fiecare latura. Stie cineva daca exista o problema cu aceasta bara?
  4. Esti norocos ca nu ti-a dat consumul peste cap, la mine a ajuns la 18%. Vineri ma duc sa il schimb si sper sa nu mai am probleme.
  5. Voi intreba la service sa vad ce se poate face. Ms.
  6. Ok ms, deci nu ar trebui sa imi fac probleme? Daca la primavara mai scartaie, atunci probabil trebuie uns motorasul.
  7. Am o intrebare legata de un BMW 316i din '99, cum se scoate grila de aer din mijlocul bordului? Cand dau drumul la climatizare scartaie si vreau sa ma uit putin la motoras.
  8. Pana la urma voi schimba catalizatorul si vedem daca se mai aprinde. Alti bani, alta distractie
  9. Nu, sunt doua, ambele functionale. Benzina i-am pus numai de la OMV sau Petrom, 95 Nu miroase a benzina, gazele sunt normale, nu scoate fum. Nu stiu daca atunci cand accelerez trosneste, stiu ca atunci cand ma dau jos din masina se aud niste pocnituri sub ea, nu stiu daca zgomotele sunt de la catalizator sau nu. Masina trage, functioneaza absolut normal, din cand in cand, mai am niste caderi se turatie atunci cand este motorul rece
  10. Am schimbat tot ce ai scris mai devreme, inclusiv o valva din spatele motorului. Tot se aprinde. Schimbat si filtrul de benzina, cel metalic de sub masina
  11. Am uitat sa mentionez ca atunci cand opresc motorul, in exteriorul masinii, se aud ca niste pocnituri, pe sub masina. Poate sa fie de la catalizator?
  12. Da, este ok. Debitmetrul este original BMW, si oricum l-am schimbat degeaba, pentru ca si cel vechi functiona perfect, l-am testat pe un alt 316i
  13. Buna, Am o problema cu becul CHECK ENGINE la un 316i, modelul din '99. Masina a fost intretinuta numai la BMW Filaret, dar nici ei nu m-au putut ajuta. Am schimbat debitmetrul, sondele lambda, o piesa din spatele motorului si tot nu s-a stins CHECK ENGINE-ul. Ma dispera, nu mai stiu ce sa ii fac, pe calculator arata eroarea "anestec sarac". Am schimbat debitmetrul dupa cum am spus, am schimbat si calculatorul masinii si tot degeaba. Dupa ce curata erorile intr-o zi doua iar se aprinde. Consumul acum iarna este de 15-18, ceea ce mi se pare extrem de mult in conditiile in care un seria 745i, imi consuma 18-20. Ce poate sa fie? Multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.