Jump to content

sharkyboss

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW e39 525d 163cp 2001

sharkyboss's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. 0751.196.686 Blo...astept un tel. de la tine
  2. Problema s-a rezolvat.Era un nenorocit de injector care dadea pe retur.Era greu de observat deoarece pe tester cu masina pornita (cu spary in nas bineinteles!) injectoarele aratau ok.Asa ca le-am demontat,facut testul pe banc si descoperit injectorul 2 (primul,cum te uiti din fata masinii) busit.Am schimbat injectorul si s-a rezolvat problema.Bine ca pompa de inalte de care mi-era mie frica e ok.
  3. lasa-mi si mie un nr te rog
  4. spune-mi si mie SHARKYBOSS cum ai rezolvat ca acceasi problema o am si eu la acceasi masina si nu stiu ca sa mai verific
  5. salut si eu am aceeasi problema ca si tine,aceeasi masina,acelasi an,lasa mi un nr de tel sa ne auzim,merci..eu am schimbat pompa de sub scaun,cea din rezervor,senzorul de turatie de pe vibrochen,degeaba..
  6. Multumesc mult pt sfaturi!Saptamana aceasta o sa incerc sa vad daca porneste cu pompa de sub scaun schimbata,desi am dubii...Stiam si de senzorul de care ai spus dar nu stiam cam pe unde se gaseste.Sper sa fie ceva pana in pompa de inalte fiindca pe langa costurile mari mi-e o sila sa ma apuc sa dau pompa de inalte jos de nu se poate...Au venit mai multi si si-au dat cu parerea iar parerile au fost impartie,pentru ca masina a avut simptome contradictorii.O sa inalt o rugaciune ca sa fie senzorul acela de vina si va tin la curent
  7. A ramas sa masor presiunea cu un manomentru...dar cand pun contactul se aude bazaind de dedesubt.Insa stiu ca nu e o regula,poate sa functioneze dar sa nu faca presiunea necesara...ai dreptate!
  8. Salut,va cer si eu ajutorul... Am un e39 525d de 163cp si nu mai porneste.Am schimbat pompa din rezervor,senzorul de ax cu came,electrovalva de retur Mesajul dat de tester a fost 2550 Rail Pressure Control at start.Pur si simplu imi arunca toata motorina inapoi pe retur.Pe tester injectoarele au fost ok,in curand o sa le dau jos si o sa le duc undeva sa le verific si mecanic insa nu cred sa fie problema de la injectoare. O precizare....masina pornea mai greu de la un timp,adica si la a treia cheie si lung,lung de tot insa in mers tragea normal,fara oscilatii de relanti sau altceva. Ca sa nu ma arunc orbeste si sa cumpar piese de care nu ma nevoie cam unde ar trebui sa ma uit?Pompa de inalte,regulator de presiune,alte valve si eletrovalve...???
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.