Jump to content

Andu__

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    320i

Andu__'s Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. tu macar ai gasit ceva stricat... eu n-am gasit nimic ))) pana si ansamblul stergatoarelor era impecabil si uns ca la carte ) in schimb noroc cu tata care e mecanic de dacie de vreo 30 de ani si s-a prins repede cu imbinarea pe nuca altfel nu stiu cum reuseam sa scot motorul de la stergatoare prin gaurica aia )
  2. Update: s-a rezolvat problema :hyper: :hyper: cum habar n-am... am desfacut juma de masina timp de 3 zile si toate erau ok. aseara intr-un final mi-a crapat bateria. dupa cateva ore pe redresor totul a revenit la normal ba mai mult acum am si ceas in bord in loc de termometru ))
  3. Update: in poza de mai sus eu n-am decat releele 1, 3 si 4 ceea ce e normal deoarece 2 e pt transmisia automata. releele 1 si 3 sunt simple iar releul 4 e dublu. in DIY zicea ala sa curat releul 4 ca ala ar fi pt stergatoare in schimb ce pe realoem zice ca releul 3 face asta. eu le-am curatat pe toate 3. intrebarea mea este: releul pt stergatoare controleaza si spalarea de parbriz? daca scot toate cele 3 relee din imagine tot pot sa spal parbrizul.
  4. scos din mufa, scos din carcasa si curatat si apoi alimentat separat
  5. UPDATE: motor stergatoare ok relee din engine compartment toate ok sigurante toate ok maneta stergatoare OK sau cel putin scoasa din ecuatie. am scos mufa si am dat firele la scurt fara nici o miscare de stergatoare mai am de verificat releele din spatele sigurantelor. acum caut sa vad daca e vreunul pe acolo care sa aiba cea mai mica legatura cu stergatoarele. alte idei?????
  6. n-am gasit butonul de edit in schimb am gasit altceva.. http://realoem.com/bmw/diagrams/i/s/23.png cred ca releul ala albastru de care am citi pe aici s-a transformat in unul maro si s-a mutat in engine compartment (pozitia nr4). din ce am vazut pe E46fanatics si pe realoem ala ar trebui sa fie releul in cauza. un mic DIY pentru problema stergatoarelor asa cum s-a intamplat la mine aici acum termin cafeaua si ma pun pe treaba... sper ca asta sa imi rezolve si problema cu spalatul parbrizului
  7. Ad!tza pai tocmai asta e toata treaba. pompita functioneaza de cateva ori dupa ce pun contactul sau pornesc motorul. daca stau cu motorul pornit 5 min de ex si o actionez merge din prima 5-6 jeturi. daca e acelasi releu care controleaza si pompa spalare parbriz si stergatoarele atunci acolo ar trebui sa fie buba. daca nu singura solutie logica ar fi ca motorasul pt stergatoare sa fie ars si in acelasi timp sa am si un senzor pe acolo care sa imi detecteze ca nu imi merg stergatoarele si apoi sa comande opriprea pompei de spalare parbriz. stiu ca asta suna putin a SF dar de cand am masina (vreo 8 luni) mi-am intarit parerea personala ca "ie ai dracu nemtii astia". si aici, ca un mic off topic ma refer la faptul ca tot descopeream ceva nou pe la masina in fiecare saptamana.. ba vesta de sub scaun, ba sacul de schi ba lumini si luminitze pe unde nu te astepti. Dupa ce se opreste ploaia o sa dau jos stergatoarele sa verific motorasul si sa gresez putin pe acolo cu WD40 cum am vazut ca se sugereaza puternic pe forum. totusi daca problema e la releu gasesc si eu o schema electrica scrisa pe el sau trebuie sa incerc cu altul de la dezmembrari?
  8. MarioE43 daca e vorba de ala albastru care tebuia sa fie langa sigurante sau langa pedalier atunci nu pt ca nu l-am gasit. Bogdan e o posibilitate dar in cazul in care e motorasul dus presupun ca tot tre sa imi spele parbrizul pana raman fara apa....
  9. Salut, Am un E46 (346L) facelift. Aseara venind de la Tg. Jiu am observat ca nu imi mai mergeau stergatoarele. Am tras pe dreapta, am gasit sigurantele dupa vreo 30 min de cautari, am miscat de toate, am verificat pe cele care aveau legatura cu stergatoarele si spalarea deparbriz si nimic. Am lasat stergatoarele pe pozitia de pornit si la un momentdat au mai mers de cateva ori apoi iar au murit definitiv. intr-un final am ajuns acasa si azi dimineata m-am pus pe cautat documentatie, denumirea exacta a sigurantelor (atat cartonasul de la sigurante cat si cartea le am in germana) si jumatate din forumul asta. Problema: Spalarea parbriz functioneaza doar de cateva ori dupa ce pun contactul sau pornesc motorul si stergatoarele sunt absolut moarte. solutii incercate si care au dat gres: verificare sigurante -> toate OK verificare fire in spate la sigurante -> toate OK verificare pompa spalat parbriz -> merge perfect primele 5-6 actionaridupa ce am curatat filtrul. pompa funtioneaza din nou 5-6 actionari dupa ce iau contactul vericifat contacte pompa verificat contacte maneta stergatoare -> par OK si nu am gasit sau nu am inteles cablajul de la mufa (sa pot sa le pun in scurt pt a verifica maneta stergatoarelor)desi tind sa cred ca maneta funtioneaza in parametri Nu am gasit modulul ala albastru (si magic) Ca un bonus nici butonul BC nu functioneaza (asta n-a funtionat de cand am luat masina) astept idei, sugestii si invitatii sa va aduc posedata sau un service din Ploiesti in care sa gasesc si mecanici OK si tester si preturi bune.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.