Jump to content

DLv

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Fiat

DLv's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. DLv

    F10 sau F30

    Gata. Va multumesc mult pentru toate sfaturile. A fost rezervata prima varianta...urmeaza aglomeratia cu actele, etc. O zi buna.
  2. DLv

    F10 sau F30

    Am ajuns in final la f10 dar a intervenit decizia urmatoare : - una a fost adusa in showroom in decembrie 2011 - zice ca anul productie e 2011 (navigatie Professional cu HDD, control dinamic al amortizoarelor, jante de 18) - cealalta adusa in showroom in ianuarie 2012 - zice ca anul de productie e 2012 (interfata audio USB, pregatire pentru telefon mobil cu Bluetooth, camera pentru mersul inapoi) In paranteza ar fi optionalele care difera de pe cele doua modele, in rest sunt identice (tapiterie, transmisie,etc) La pret sunt asemanatoare.
  3. DLv

    F10 sau F30

    O mica nelamurire..ma uitam in dotarile standard pentru F10 si am observat ca spre deosebire de F30,X5,etc nu apare acel DTC - control dinamic al tractiunii. Nu este valabil sau este doar ca optiune ?! Multumesc
  4. DLv

    F10 sau F30

    Din pacate sau din fericire (depinde pentru cine ) am optat pentru procurarea unei masini din stocul dealer-ului. Nu a fost vorba de o configuratie noua ( asa ar mai fi 2-3 optionale care mi-ar surade). De aici si cateva constrangeri in privinta dotarilor si motorizarilor. Dar este si o parte buna deoarece ne incadram in bugetul alocat
  5. DLv

    F10 sau F30

    Dar la F10 reducerea este de 7.000 Momentan ma incadrez doar la motoare cu 4 cilindri, nu prea am gasit un 525 , sau cel putin nu mi s-a ofertat.
  6. DLv

    F10 sau F30

    Inca nu am 30 , dar nu mai este nici mult Da, foarte bine punctat CTL90..oricum fata de ce am avut in posesie pana acum va fi o diferenta notabila. Multumesc
  7. DLv

    F10 sau F30

    Cer scuze ca nu am facut precizarile in topicul respectiv, nu m-am referit ca nu ar fi un motor bun. Pana acum am fost la drive test cu un C200, mi-a placut, foarte comfortabila si usor de condus. Unghiul de bracaj ca la orice Mercedes foarte mare. Dar in bugetul alocat as putea prinde un C200 de 100Kw, iar cu un discount si o cutie automata. Aici au intervenit si factorii de impozit si revizii. Urmeaza acum la sfarsit de saptamana sa merg sa incerc aceste modele, m-am programat. Desi ar fi utila o garda cat mai inalta, as face un compromis in acest sens, cele doua par sa aiba o inaltime decenta, si din nou accentuez faptul ca unghiul de atac este mult mai mare fara de masina precedenta. Apreciez sugestiile pentru motor mai mare diesel/benzina dar pretul de oferta care imi permit este pentru 2.0 diesel. __________________________________________ PS: pe configurator BMW 525 apare cu motor de 3.0 .
  8. DLv

    F10 sau F30

    De circulat va fi o proportie sa zic 60% oras si 40% in afara. Oricum stau undeva la iesirea din oras si o bucata buna de drum este intinsa ,fara semafoare, intersectii. La ambele masini am cautat sa fie cutia Steptronic. Am mai condus cea veche de pe seria 3 cu sase rapoarte si de la Mercedes 7G Tronic Plus. Cea cu 8 de la BMW nu am reusit sa o testez, dar nu cred ca va fi sub asteptari. Am inceput sa ma uit si eu la N47 si na, ma puse putin pe ganduri acest aspect. Pentru mine motorul indeplineste toate conditiile : taxe reduse, consum redus, putere acceptabila fata de 2.2 de la Mercedes. La mine ar mai conta si garda la sol, in special in partea botului. Trebuie sa urc pe un drum neasfaltat pe care uneori mai apar gropi si nu as dori sa ating spoilerul sau altceva. Iarna la fel, nu stiu cum va fi cu o tractiune spate. Ultimele aspecte tin doar de locul in care m-am mutat si nu as dori sa am probleme de acces pe viitor. La masina precedenta distanta de la roata fata la capatul botului era foarte mare si mereu aveam probleme la urcat/coborat. Va multumesc de sfaturi. Mai astept sa elaboram.
  9. DLv

    F10 sau F30

    Multumesc pentru opinii, dar din pacate cu pachetul M deja depasesc bugetul alocat; m-am rezumat la cateva optionale care zic eu ca le-asi folosi day-to-day, este un punct de vedere subiectiv.
  10. DLv

    F10 sau F30

    Vin de la motorizari de maxim 140 CP si cuplu de 300 Nm, deci pentru mine oricum va fi o diferenta cu ce am fost obisnuit pana acum.
  11. DLv

    F10 sau F30

    La dealer (prefer sa nu dau nume momentan) cele doua modele se afla intr-o promotie: pentru seria 5 discount-ul este mai mare, iar pentru seria 3, fiind si mai nou, un discount mai mic. Pretul final, la ambele modele este foarte apropiat, cu o diferenta de 1.000 - 2.000 de euro intre ele. Cer scuze, nu am elaborat acest punct in post-ul anterior.
  12. DLv

    F10 sau F30

    Salut si bine v-am gasit. Sper sa fi ales bine locatia pe forum pentru a posta si dilema mea. Sunt in discutii pentru achizitionarea unui model BMW nou. Ca motorizare m-am oprit la 2.0 Diesel,dar acum intervine problema in alegerea modelului: F10 520D sau F30 320D. Pretul celor doua este destul de apropiat cu dotari asemantoare, la fel si service-ul inclus. Stiu ca F10 este cu aprox. 200 Kg mai greu, dar consider ca cei 184 CP si cuplul imi sunt mai mult decat suficienti.(Poate daca a observat cineva ca ar fi mai lipsita de putere, sau ca nu ar trage la fel de bine si este dispus sa impartaseasca.) As dori sa obtin niste pareri pro si contra despre cele doua modele de la niste oameni care, poate au mai mult experienta in "domeniul" BMW decat am eu. Va multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.