Jump to content

claudyu77

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    530d e39

claudyu77's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. stai sa ne lamurim..un dvd costa in jur de...1,5lei...hartile se gasesc gratis daca sti sa cauti!nu mi greu sa ti-l fac si nu trebe sa mi-l platesti,imi va trebui doar o adresa sa ti-l trimit in plic prin posta!singura problema este ca nu o sa il pot proba,eu am doar mk3 momentan
  2. pai dvd-ul e usor de facut trebe sa urmezi doar cativa pasi simpli
  3. da,asa este,mk3 este cu cd iar mk4 cu dvd.o sa incerc cu un mk4,avantajul este ca nu mai trebuesc schimbate cd-urile cu harti
  4. imi cer scuze pentru ignoranta si daca mai este un alt topic pe tema asta,eu am cautat dar nu am gasit.....imi poate spune cineva daca se poate pune modul mk4 pe un sistem navigatie mk3 display 16:9?de curand mi-a puscat extinctorul in portbagaj si totul sa umplut de acel praf inclusiv modulul de la navigatie si bine-n-teles nu mai lucreaza normal,doar cand vrea!eu vreau sa schimb modulul si daca tot fac asta as pune unul mk4,dar nu stiu daca este compatibil cu sistemul meu
  5. injectoarele le-am schimbat singur si sigur nu mi-a tras nimic pe admisie!a cam ramas o"enigma"ce sa putut intampla!masina am lasat-o pe service pentru a descoperi/remedia problema!nu am mai avut nervi sa merg zilnic la service asa ca mi-am luat alt 530 e39!cand se va descoperii ce sa intamplat si cum au remediat o sa postez
  6. poate fi o problema de alimentare,mi sa intamplat si mie,era o fisura la capacul din dreapta spate unde este pompa din rezervor!am remediat(gasit problema)abia dupa ce sa rupt de tot furtunul din capac!poate fi si de la vreun senzor,dar asta o sa iti dea pe tester,daca nu...incearca si in rezervor
  7. si asta este foarte adevarat,tachetii nu lucreaza in soapta,atata doar ca la mine aceste probleme au fost inexistente,sincer se auzea doar suieratu de la turbo,iar in relanti aveai impresia ca e motoru oprit,si nu exagerez cu nimic cand spun asta
  8. nu miroase de loc a ulei,este un miros foarte intepator,iar tacanitul este ceva asemanator cum este in filmarea ta,doar ca se aude foarte clar tot timpul,nu doar cand desfac busonul!si binenteles nu mai trage ca acum doua sapt,inainte de a incepe aceste probleme!am"incordat-o"putin azi dar mai mult de 205nu am putut sa ii dau,si inainte de asta....235pe navi,iar pe bord putin peste240!si nu e vb doar de viteza maxima....ci mai ales si foarte important pt mine timpul in care ajungeam la aceasta viteza!acum sa lungit considerabil!posibil sa fie doar supape arse?
  9. este forte probabil sa fie toate astea,oricum nimeni nu poate spune exact,iar testul respectiv nu am gasit unde sa il fac!bujia pe 6 este moarta si asta e adevarat,aiurea,dintr-o data au aparut toate!mam hotarat sa schimb motoru,cred eu ca este cea mai buna sol!
  10. testu de care spui lam facut ieri...am pe pistoanele 1 si 2 25,iar pe pistonul 6 am 18...si asta la cald!dar testul nu imi arata de unde vine problema,tacheti,supape,segmenti sau pistoane....deci eu nu vad alta solutie'doar date jos capacele
  11. filtrul epurator lam tot schimbat,chiar ultima data acum vreo luna am pus filtru model nou ala de plastic,nu de pasla,si zilele astea am cautat modelu de pasla si nu mai gasesc.........acu...o sa vad,ca maine dau jos capacul de la culbutori sa vad cum se prezinta tachetii,iar daca sunt ok.....urmeaza _chiulasa_
  12. am un 530d e39,an2003,intr-un an iam facut doar schimbul de ulei,filtre,etc!acum am avut o problema la injectoare,4 si 6 mi-au iesit la un test cu valori de peste+5!am cumparat alte doua injectoare,second,am demontat si toate injectoarele de pe masina,si le-am dus la test!initial la test au iesit bune(cele doua cumparate si patru de pe masina)dar cica la o analiza mai atenta sia dat seama meseriasul ca totusi doua dau prea putina motorina,si patru dau prea multa!in fine am pus totusi injectoarele pe masina,si merge perfect rotund motorul,problema este ca mia aparut un tacanit foarte puternic mai ales cand scot busonul de la ulei,si tot o data scoate si foarte mult fum cand desfac acelas buson!curios mi se pare faptul ca pe esapament nu scoate fum!imi poate spune cineva de la ce pot veni aceste simptome?
  13. pai nu mam gandit ca trebe sa fiu explicit in titlu,ci chiar in context!am tot cautat pe forum dar nu am gasit motiv pt care am si adresat intrebarea!in fine,merci mult
  14. chiar nu imi poate da nimeni nici un raspuns?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.