Jump to content

Nelu_ctza

Members
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 530 d 360

Nelu_ctza's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Legat de testare,eu zic ca este sfanta,mai ales cand cumperi o masin de cablibrul unui E65,intr-adevar o Astra F merge cumparata si fara.Sa nu-mi zici ca azi testezi corectiile la injectoare (sa zicem ca ies ff bine,in limite) si peste 7 zile iti crapa injectorul,eu nu te cred sau ca azi testezi toata articulatia si maine troncane toata,etc. Si cum testezi articulatia,bagi un levier tragi de o bucsa si cam asta e , poate o exista tester sa iti spuna uzura cauciucului din bucse etc...dar eu nu cunosc. In plus un test amortizoare sa spunem si iti ies la 70 la suta. cum sunt ? bune ? Caseta de directie ce poti testa la ea.... jocul sau scurgeri poate spune vre-un tester cat de uzati sunt zimti, bucse caseta? Injectoarele pot fi inca pe verde la tester dar in limita si dupa 1 luna de motorina proasta adio injectorul cilindru nr 4 si etc etc. tie cand ti s-a aprins ceva in bord s-au ti sa stricat masina a facuto mai intai palpaind apoi sa oprit de 3-4 ori bla bla , nu evident sa aprins intr-o dimineata martorul cutare si gata trebue inlocuit cutare ..... Testarul citeste anumite erori unele trecatoare altele permanente nu exista masina care sa aibe 2-3 ani si sa iasa la tester fara eroare si atunci ce faci? Testarul iti transmite niste coduri care daca nu sunt interpretate cum trebue si in unele cazuri chiar si asa citite cum trebue ca sa afli adevarata problema tot "babeste" trebue sa o iei sa inlocuesti anumite piese sa vezi care este intradevar devina sa masori fiecare senzor siguranta etc. Si atunci ce faci daca iti apare de ex in tester o eroare la senzor aer admisie sau senzor deitmetru sau senzor egr sau senzor nivel ulei? nu mai cumperi masina ca e varza ?
  2. Sfat pentru achizitie , depinde in mare parte de noroc,poti lua orice masina chiar si nou si sa aiba probleme din prima clipa.Cat despre bmw 2003-2005 marea lor problema ar fi partea electronica si aici ma refer la anumiti senzori care sunt deja imbatraniti si pot da rateuri,acestia neschimbati la timp atrag dupa sine alte probleme mult mai mari consumabilele de asemeni ne schimbate la timp duc la o uzura mai pronuntata in fine una peste alta eu iti recomand ca si posesor un bmw e60 eu am achizitionat una din 2004 chiar anul trecut si in prima faza a halit ceva banuti pentru ca trebuia pusa pe picioare(schimbate consumabilele-filtre ,toate fluidele,eliminat clapeti admisie,schimbat galerie evacuate pusa una din fonta model mai vechi,nu am filtru fap am 2 catalizatoare pe masina pe care le-am golit ca sa respire mai bine,bujii releu bujii,furtunase vacum pareau coapre si le-am inlocuit,schimbat racitor ulei care din cauza unui cablu care tot freca pe dansul se fisurase schimbat tampon motor si cam astea restu mofturi) si de atunci numai apa pae si batae e o masina cate dupa parerea mea iti ofera tot ce vrei comfort fiabilitate eleganta si adrenalina cand e cazul dar asta tine numai si numai de noroc depinde mult cum a fost exploatata masina in plus nu as lua o masina mai noua de 2005 deoarece in ultimi ani s-a pus mare accent pe chestia cu poluarea si bla bla de parca ar merge masinile astea cu cianura si ar emana mai rau ca o fabrica asa rau le-au sugrumat cu filtre care nu lasa motorul sa respire si de iaci o basca de probleme. Nu te dezamagi i-a linistit una de 2003-2005 ca daca ai noroc o sa te tina mai mult ca una nouo,cu filtre peste filtre care trebuiesc schimbate mai repede ca uleiul vorba vine....in achizitionarea unei masini second norocul e 90 si 10 e verificare caci o poti verifica u la mama reprezentantei si la dumnezeul mecanicilor si dupa 1 luna sa iti cada una dupa alta piesele care la tester ti-au iesit in parametri
  3. Am reusit sa montez tot pe masina,statie hifonics zeus 4-1 , am legat cele 4 boxe din usi si panou spate pe cele 4 iesiri si subwooferele de sub scaune pe canalul de woofer(wooferele de sub scaun au ramas cele standard au un bass cald placut dar nu foarte ridicat pe frecvente joase distorsioneaza deoarece nu au cutie....sunt super slim dar reglate pe o frecventa buna sunt ok ,boxele de medii le-am schimbat cu unele jbl de 50w cu twiter pe ele nu am mai montat twitere separat pentru ca nu a mai fost necesar)am mai montat o statie cu woofer in porbagaj sunetul acum este impecabil cristal insa nu foarte puternic dar indeajuns pentru boxele de 10 cm . Cine vrea sa isi faca o parere poate sa ma contacteze cu un pm fara nici un fel de problema . cred ca sunt in jur de 30-40w reali(cine stie despre ce vb constientizeaza ca e mai mult decat suficient pentru o masina) acum pe masina dar fara nici un fel de distorsiuni sunte de studiou.
  4. Am reusit sa adaptez un cooler mult mai fortos pe cd player , alta viata nene dar aceiasi problema pe fata boxele distorsioneaza acum insa doar la volum maxim si anumite piese cu bass nesimtit se pare ca atat poate Harmanul montat de bmw slabut, in fine am comandat un amlificator hifonics zeus 8000 cu 4 plus 1 canale am sa leg separat toate boxele si pe canalul de bass am sa leg subwooferele de sub scaune si am sa vin cu pareri noi sper de data aceasta bune. Am ascultat logig 7 e o mare golanie parerea mea personala un pik mai calitativ ca standard dar nu ce ma asteptam in fine.... e doar parerea mea.
  5. Acelasi lucru face si la mine magazia de cd , citeste numai primele melodi apoi se blochiaza am desfacutonsi e curata luna cred ca e lentila devina,am desfacur si unitatea cd din bord si coolerul nu porneste neam cu toate ca pe unitate poti praji lejer ouo, am incercat sa al alimentez separat de la bricheta dar tot nimic e mort cred ca am nevoe de alul nou ceva idei de unde se poate achizitiona asa ceva si inca ceva citeam pe aici ca poate face figuri si de la bluetuth aveti idee daca pe standard am unitate si unde este amplasata m-am uitat in stanga portbagajului dupa aparatoarea aceea dar nu e nimik acolo.
  6. Multumesc inca o data pentru toate sfaturile, e foare bine cand ai de unde primi sfaturi de calitate multumesc.
  7. Acum devine totul clar inteleg rostul multumesc frumos pentru sfaturi.Dar daca pun un filtur hi/low nu e acelasi lucru pentru ca nu stiu unde as putea face aceasta codare iar la reprezentanta daca ma vad cu modificarile astea sa nu faca fitze.......
  8. Ma gandeam la un amplificator aftermarket nu OM, pentru care sa iau semnal din cd player pe una din iesiri boxe, apoi sa leg iesirile din amplificator pe cablurile boxelor, cam asta era schema gandita de ce as mai avea nevoie de codare.
  9. cred ca am sa optez pentru amplificator extern cu 4 canale pare cea mai ieftina solutie si mai la indemana, decat daca nu gasesc pe cineva sa imi repare acel mask care pare o operatiune destul de complicata.Intrebarea este daca semnalul din cd vine prost in amplificator inseamna ca tot prost o sa se auda doar daca nu exista mai multe iesiri adica 4 sau 6 pe fiecare boxa si eu sa ma leg la una unde vine semnal ok la mine se aud prost doat boxele din portiera fata,restu se aud ok.
  10. Buna ziua am ceva probleme cu sunetul la un bmw e60 530d 2004 sistem sonorizare standard,boxele din fata distorsioneaza la volum un pik mai ridicat,mentionez ca am schimbat difuzoarele standard cu unele jbl tocmai din aceasta cauza si tot ma confrunt cu aceiasi problema gajae,distorsioneaza,difuzoarele fata ,acum intrebarea ce e de facut sa scap de aceasta problema,de unde vine ea din finalul cd player etc...
  11. Eu am anulat clapetii de pe admisie cu acele faimoase capacele din aluminiu si sunt super ok dar grije mare la comandare sunt 2 tipuri de galeri pe e 60 pana la 09/2004 cu senzorul presiune in capatul galeriei la care aveti nevoe de capacele cu diam de 22mm si cele dupa 2004-90 cu senzorul presiune intre pistonul1/2 sus pe admisie la care va trebue diametrul de 33mm o alta diferenta cele pana in 2004-09 au turbina pe vacum reglejul paletilor iar celelante electric .Diferente marcebile nu sunt poate doar ca trage un pik mai greutz in turatii de pana in 1700 si in trepte inf 1/2 frana de motor insesizabila si consum cu 0.2/0.5 mai mare in oras.Insa dormi linistit noaptea plus ca nu mai trebue schimbata niciodata ci eventual curatata. parerea mea nu vreau sa intru in nici un fel de polemica este strict parerea mea ca si detinator nu ca si specialist.
  12. Ceva de genul ca si problema aveam si eu a fost din cauza alternatorului care avea oscilatii de incarcare si dadea in nas la relanti dar nu tot timpul facea figuri releul de incarcare mergi si verifica chestia asta sa vezi ce valori arata la incarcare nu trebue sa oscileze foarte mult chiar deloc.....vezi la un electrician priceput in bmw.
  13. Chiar nimeni nu are o amarata de galerie evacuare la pretul asta , va rog trimitetimi atunci niste oferte de pret pentru o galerie evacuare din fonta ptr e60.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.