Jump to content

reed1

Members
  • Posts

    36
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Baia Mare

Contact Methods

  • Yahoo
    sergiu.costan@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    bmw 520d LCI 2007

reed1's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am schimbat toate placutele, toate sunt TRW. Urmeaza sa le pozez pe masina si desfacute!
  2. Ai si tu dreptate in felul tau, insa nici o clipa nu mi-a trecut prin cap sa cred ca pot pune piese aftermarket la o reprezentanta, daca le ceream special sa-mi puna TRW, cu siguranta imi spuneau ca e imposibil. :twitch:
  3. Da, ai dreptate asa mi-a spus si mecanicul, acum urmeaza sa le schimb cu unele noi si originale!!!
  4. Buna ziua tuturor! Micuta mea problema s-a nascut in momentul in care am schimbat discurile de frana la masinuta mea (BMW seria 5 e61).Am schimbat la Autotransilvania Cluj mai multe componente, printre care si placutele de frana, anul trecut in August. Acum imi spunea pe computer ca trebuie sa schimb discurile de frana. Zis si facut, le-am schimbat, insa am specificat mecanicului sa-mi puna discuri originale si sa nu schimbe si placutele pentru ca inca consideram ca sunt noi ( mecanicul nemaifiind de la Autotransilvania ci unul local la care-mi fac mici reparatii si schimburi).Problema a aparut in momentul in care ma suna mesterul si-mi spune ca placutele montate nu sunt originale BMW, cu codul BMW, ci TRW. Pe devizul de la Autotransilvania imi apare placute cu codul si pretul BMW. Deci in concluzie mecanicul de la reprezentanta mi-a pus placute ieftine si mi-a luat bani de originale. Ma simt un pic furat si as dori sa stiu daca am vreo sansa sa rezolv in vreun fel problema daca ma adresez celor de la reprezentanta sau o sa imi pierd vremea de pomana.Macar daca nu, sa stiti si voi ce puteti sa patiti si sa nu credeti ca daca mergeti la reprezentanta, garantat piesele montate sunt cele certificate BMW, doar preturile....!!!!
  5. Eu din curiozitate am apelat S.O.S. in Ungaria si mi-a raspuns operatorul ungur. Mi-am cerut scuze si am spus ca apasat gresit pe taste! In Romania daca apas butonul S.O.S., imi arata pe ecran doar coordonatele geografice, unde ma aflu in acel moment! Toate acestea cu simul original al masinii!!!
  6. Consumabile care te pot costa cu manopera cu tot la reprezentanta 20000 de lei, zic ca e un picut cam scump!!!
  7. Ce se mai poate intampla daca scoti si catalizatorul in afara ca scoate fum din cand in cand?
  8. Mda, suna ca franĂžu'! La mine nu suna asa de tare si s-a rupt! Mare grija! Atentie la schimbarile bruste de turatie, accelerari bruste!!!
  9. Eu am Bmw seria e60, cutie de viteze automata si am start stop!!! Daca ajuta, pot sa pun devizul de reparatii care contine si piesele care au fost schimbate!
  10. Toata treaba e, sa aveti grija cat va fortati norocul, ca eu am vazut pe pielea mea ce inseamna cheltuieli.Cel mai tare ma deranjeaza faptul ca nu stiu daca, odata schimbat tot acest ansamblu, o sa mai revina sau nu aceasta problema, daca odata cu noile piese s-a rezolvat defectiunea, sau peste nu stiu cati km sa reapara bataia si sa o iau de la inceput :hyper: :hyper:
  11. Iti multumesc pentru lamuriri MPOWER2103!!! Bala, nu sunt in masura sa dau sfaturi, insa din propria experienta pot spune ca la mine lantul nu se auzea foarte tare. Se auzea cand motorul era rece, sau cand il porneam aproximativ 5 minute. Dupa aceea nu se mai auzea nimic. La accelerari pe loc nu se auzea. Eu intotdeuna il lasam, mai ales dimineata, cand motorul era rece, sa mearga 5 minute in gol pana nu se mai auzea zgomotul de lant. Unii spuneau ca lantul e scufundat in ulei, nu stiu, doar ce spun altii, parerea mea este sa verifici si nivelul sa fie ok. Eu, dupa ce baietii de la BMW m-au anuntat ca ar fi bine sa schimb lantul si m-au programat la schimabare de distributie, am mai facut aproximativ 1000 de km. Ruperea lantului s-a produs undeva la vreo 90 de km la ora, dupa cum spuneam, in drum spre Cluj la reprezentanta si in momentul in care retrograda cutia automata intr-o viteza mai mica. Dupa ce s-a oprit motorul si mi-a aparut pe bord ,, Engine fault, reduce power", nu i-am mai dat cheie, asa am evitat stricarea chiuloasei, dupa spusele celor de la service.Astazi ma duc sa ridic masina si voi reveni cu amanunte.
  12. Mailul catre BMW l-ai compus in engleza sau in Germana? Ti-as ramane indatorat daca ai putea posta mailul trimis catre ei, pentru a ma putea orienta! Din pacate sunt vorbitor de engleza! Multumesc!
  13. Nu vad raspunsul celor da la BMW!!! S-a intamplat ceva cu postarea??? Da, m-am gandit si la posibilitatea schimbarii motorului insa dupa niste calcule cam tot acolo ajungi si nu stii ce motor cumperi!, il gasesti cu alte hibe!!!
  14. O sa vad, eu am achitat deja 13000 de ron, urmand sa achit restul pana la 20000 , la ridicarea masinii!
  15. Nu stiam asta. Sa-ti spun ce au facut ei. Au bagat cheia in acel dispozitiv si a aparut pe calculator un tabel in care erau toate reviziile facute atat in Germania, cat si in Romania, la reprezentanta. Nu m-am gandit sa cer sa-mi listeze, dar mi-ai dat o idee buna. Daca se poate voi face asta in momentul in care o sa fie gata masina. Daca s-a umblat la km are vreo relevanta in despagubirea la care sper sa fie receptivi cei de la BMW Germania???
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.