Jump to content

Coparsau

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320D 2006

Coparsau's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. salut . ai rezolvat cu vibratia? asa am si eu + zgomot in masina de la motor. nu merge rotund. pe test nu apare nimic:( doar in parametrii apare presiune mica la evacuare. cam atat.:( nu stiu ce sa-i mai fac
  2. Ms pt posturi, Mecanicul este cel care toata ziua asta face 8 ore la BMW reprezentanta si restu in particular (mai multe date nu pot sa dau ) .... azi am curatat EGRul si am abservat ca jegul in galeria de admisie are 4...5 mm dar e of topic.... Cred ca volanta noua LUK dupa cei arox 2000km a inceput sa ticaie (la intervale aleatorii, indiferent daca e ambreajul calcat sau nu), nu stiu daca neaparat de la volanta vine acel ticait dar e ca si cum se dilata/incalzeste toba, asa se aude...acelasi zgomot l-am avut si inainte ...dar de mers merge OK, nu am nici o trepidatie sau oscilatie la plecarea din loc (cu volanta veche plecam in trepte de pe loc) Sincer daca tine 70.000 km sunt multumit: ( daca pana atunci nu o schimb cu automata RECOMANDAREA MECANICULUI DE LA BMW) Volanta veche, originala de pe masina arata la fel, pana si stantele si nituriile aveau aceeasi orientare. nu mai stiu ce sa cred
  3. m-am uitat acum 1 saptamana la suporti, am dat scutul jos pe elevator, si nu se vede nimic, din cate am intele au ceva ulei inauntru si daca sunt rupti de tot, se vede ulei curs. Am incercat varianta cu frana de mana, eu langa motor si cineva la volan, se misca motorul vreo ...2-3 degete in sus , la fel si schimbatorul, sincer nu pot sa-mi dau seama ca nu am vazut prea multe. Am vazut un filmulet pe youtube ( ) cand sare motorul o palma in sus in cazul suportului rupt, nu e cazul aici. Am sa verific fulia, in mers nu se vede nimic, am sa dau jos cureaua si trag de roti. Zgomot oscilant la clima la relantiu spune ceva?
  4. Salut, Sorry daca pun un nou topic nou cu o problema generala discutata dar, situatia la mine este in felul urmator (E91 320d - 140k), -ambreaj-volanta-rulment nou, inainte sa le schimb mi-a trepidat volanta de cateva ori atat de tare incat am crezut ca se rupe ceva.(poate s-au si rupt suportii de motor) -la apasarea ambreajului se simte dupa jumatate de cursa un fel de zgriat de rulment, ca si cum ar fi rulmentu vechi, si o mica bataie/trepidatie in pedala, in functie de turatie se simte mai tare sau nu. -se simt vibratii in pedala de frana, in volan, in pod pedalier, -tremura schimbatorul la relanti, nu tare pt un diesel, dar inainte nu facea asa -in sarcina (daca urc un deal )parca trepideaza totul mai tare, dar doar in sarcina, pe loc nu vibreaza cu mult mai tare daca in duc in 2500-3000 -la pornire, oprire misca schimbatorul cam tare (nu facea asa acum 5000km) -Toate aceste siptome nu depind de pedala de abreaj daca e calcata sau nu, volanta noua nu face zgomot, masina pleaca forte lin de pe loc. Cum sa verific suportii motor fara a da jos scutul si, e normal ca atunci cand misc de masina (trag de aripa in lateral) motorul sa se miste stanga-dreapta in sens opus, ca si cum ai avea planetare in fata si ceva l-ar tine? Ce altceva ar mai putea fi? (motorul merge bine, nu consuma ulei si trage normal, consumul e normal) Mentionez ca parca vibreaza totul mai tare cand pornesc clima si patineaza cureaua (2 sec) la pornirea motorului. Multumesc.
  5. Multumesc mult, daca stau bine sa ma gandesc, parca fluieratul e mai puternic decand am schimbat uleiul...poate e numai placebo Am facut azi inca 250 km numai autostrada, cand am accelerat-o de afara..oarecum cu usa deschisa, se aude fluierat si la cald, dar foarte slab si numai la decelerare. Parerea mea este ca am o gaura in furtun...conexiune intercooler... acolo undeva, deoarece la decelerare turbina este inca in sarcina, formeaza contrapresiune in admisie, presiune care gaseste acea gaura .. cred ca incep prin a comanda si schimba garniturile de pe acolo, poate si furtunul...
  6. Salut tuturor, Stiu ca acest topic sa mai discutat de multe ori, imi cer scuze pentru inca un post, Auto: BMW320d E91 130.ooo Km 2006 Am si eu o nedumerire, la rece suiera turbo 5...10 secunde, sau pana turez motorul de 3...4 ori, Azi am desfacut furtunul de la filtru la turbo, 1 Jocul in turbina nu m-i s-a parut prea mare, daca nu bagi mana in asa fel incat sa ai cat de cat forta sa misti axul nici nu poti sa simti joc. 2 Nu manca ulei deloc, sau poate insesizabil, am 15K de la schimb si nu sesizez vreo diferenta pe joja (0W30 Castrol) 3 Murdarie si ulei la garnituriile de la furtune, turbina-intercooler amandoua capete si la intrarea in EGR. 4 urma de ulei sub intercooler pe scut Mai jos este o poza cu turbina, atat cat am putut poza, Daca fluieratul ar fi de la o gaura indiferent unde, intercooler, furtune, ar trebuii sa se auta tot timpul? Multumesc mult. Rog pareri despre cum arata turbina, nu am vazut multe ca sa-mi dau seama daca arata bine sau nu
  7. Salutare, daca fac double post va rog sa ma scuzati, dar am cautat si aici si pe mai multe forumuri si nu m-am lamurit Am un seria 3 2006,04 E91 cu Business CD, am incercat 2 cd-uri cu mp3 si nu merge, intrebarea mea este: 1 Citeste sau nu MP3, un Business CD pe E91 din 2006? 2 Ce recomandari de XcarLink sau DMC aveti? Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.