Jump to content

nicolae.C.

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw318d

nicolae.C.'s Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. si ieu am aceasi masina ca si tine si am avut aceleas probleme,dar sau rezolvat in felu urmator .. miau taiat filtru pe akolo pe unde era sudat au spart tot ce era in iel au facut asa o gaura k sa poata sa iasa fumu fara frobleme, lau sudat inapoi, l-au resetat di soft si gata,merge numai k scoate un pide fum negru cand accelerezi atata tot, acelas lucru lau facut si la audi din 2007
  2. da aveti dreptate uite am facut ceva poze!! ie un mbw 318d 122cp din 2006 inca o poza
  3. baieti am nevoie de ajutor, am descoperit ca sub capota in partea stanga , partea opusa vasului cu lichid de farana , akolo dak dam jos un capac de plastic, identic cu capacul care acopera lichidul de frana,este un recipient din plastic care este gol, CE E ALA!! mie frica ca imi lipseste ceva de akolo,partea ciudata e ca nu are nici un dop sau ceva pe unde ar putea fi umplut!! uitativa si la masinile voastre sa vedeti dak e la fel1 astept raspuns din partea voastra Merci mult!
  4. salut am un 318d 122cp din 2006 si am o problema, la relanti ssta la 820 rotati, si tremura masina vibreaza asa, cand o accelerez usor pana la 900 de urati nu mai tremura nimic, intrebarea mea este care e valoarea normala la cat trebuie stea motoru la relanti si dak se poate ridica de la 820 la 900 turati ! merci mult baieti!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.