Jump to content

secadan

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw e36 compact

secadan's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-14

Reputation

  1. o idee buna intradevar , asa ca maine am sa fac si eu acelasi lucru cu alcool tehnic . multumesc pt sfat !
  2. intradevar iarna asta si eu fac numai drumuri scurte caci mi-am schimbat locul de munca si sunt ceva mai aproape de casa cam cu toate , iar motorul tot pe rece functioneaza chiar daca am termostat, ca ajung imediat la destinatie . Oricum nu se justifica un consum asa mare ca la mine . Poate imi scapa mie ceva ,asa ca verific saptamana asta si revin cu un rezultat .
  3. salut ! de cateva luni imi creste consumul intr-o veselie ! am ajuns acum la 19-20 la suta ! de la luna la luna ,usor usor consuma tot mai mult , fara eroare in bord, atata doar ca mai sta din cand in cand subturat dar nu se opreste niciodata . Am circulat si tota iarna trecuta care a fost mai grea si cu 45 -50 kg in portbagaj (pt aderenta) ,numai in oras si nu am avut niciodata mai mult de 10 la suta ! Nu ma stie nimeni si nu are rost sa mint sau sa bravez ! Pot sa spun doar ca nu ma dau la talpa . Am 316i e36 compact 95 M43B16 195/65/15 Voi ce consum aveti pe iarna ?
  4. salut ! parerea mea : nu e din partea sist. el. , mai degraba tind sa cred ca aici lucreaza vreun senzor de temperatura a motorului (mai exact cel care citeste direct temperatura apei ). Sa incalzesi habitaclu pe o anumita temp. inseamna ca se raceste apa din sistem . Un test simplu e atunci cand pornesti masina pe o vreme foarte rece. Daca motorul sta turat singur pana se ajune la temp. optima de functionare e posibil ca si atunci cand afara e foarte rece si pornesti climatizarea, motorul sa se tureze. Daca indiferent de temp. rece de afara , motorul pornit "la rece" isi pastreaza ralanti-ul la 650 (in cazul tau ) trebuie sa cauti in alta parte . Oricum , ce am scris mai sus reprezinta doar opinia mea de amator fara o expertiza anume in lumea auto si trebuie tratata ca atare !
  5. soferul e vinovat si daca are alte anvelope (de alte dimensiuni) decat cele omologate in C.I.V. sau pentru orice mijloace de iluminat sau avertizare acustica neomologate .Depinde de cat de zelos e cel ce te opreste in trafic . Stiati ca , pentru un banal parasolar -sticker , ce se aplica in partea superioara a parbrizului si a carui latime (masurata de la cupola inspre stergatoare ) depaseste latimea parasolarului rabatabil interior, desfasurat, se retine certif. se aplica amenda si se returneaza cetif. doar dupa o vizita la R.A.R ?!
  6. majoritatea e de parere ca pentru ce vreau eu e nevoie de alta masina si trebuie sa tin cont de asta, cat despre bani,intradevar nu am prea multi pentru masina si asta deoarece ,din pacate , masina e undeva printre ultimele puncte din lista mea de prioritati . Apropo, e din 95 dar se tine !
  7. ma bucur sa vad atatea raspunsuri, unele chiar si argumentate , aproape toti cei de aici au dreptate in legatura cu franele si cei care spun sa le schimb si cei care spun ca nu e nevoie , depinde doar de ce vrei de la masina . Eu inteleg ca un 325 poate atinge suta si sa franeze brusc iar si iar de cate 6 ori intr-un minut (sa presupunem )caz in care franele sunt extrem de solicitate si e nevoie de ceva performant pentru ca cele de pe 316 nu fac fata, deorece, inginerii de la bmw stiau ca 1.6 nu va ajunge suta decat de 2 ori / minut , in consecinta nu vor fi supuse unui stres termic major . Pe de alta parte eu vreau un motor mai puternic pt drift-burnout in spatii mai restranse si nici decum pt aventuri in trafic , de aceea cred ca nu e nevoie sa le schimb ! Ma tem si eu exact de ce spunea DOMI parca , de instalatie electrica ,computer etc Nu sunt suta la suta hotarat sa fac schimbarea si tocmai de aceea am vrut sa ma consult cu cineva ,sa vad ce presupune schimbarea si daca se merita sa investesc timp si bani . Nici nu se pune problema sa-mi vand masina deoarece imi place mult cum ma simt cu ea si functioneaza foarte foate bine (pt un 316),nu am avut si nu am probleme cu ea . E stock si-mi place asa iar daca nu schimb motorul tot asa o sa o pastrez . Pentru a afla parerile voastre am deschis acest topic si nu pentru a jigni sau a fi jignit sau alte rautacisme ! Pun si cateva imagini cu pisicuta.. sunt cam mari pozele si ma limitez la trei
  8. multam de sfat Dr. Mitica , dar cine pomenea de distractii in trafic ??? aaaaaaaaaaaa acolo iti arati tu skill-ul ?? eu ma dau prin parcari de supermarket si doar cand e ud asfaltul sau zapada ca altfel 316-ul moare ca e mic pe sosele ii las pe cocalari sa faca cinste marcii BMW.... pentru ca acolo nu o sa aflu niciodata raspunsul la intrebarea la care care ai comentat.....
  9. personal nu vreau putere pt viteza ci pt distractia "mai in scurt" iar cu legalitatea .... vreau sa schimb motorul imediat dupa ce-i fac itp-ul si doi ani circul asa cu ea (stiu eu de ce), dupa care dau reset 316 s.a.m.d.
  10. 1 multumesc de raspuns ! 2 mare parte din timpul petrecut la volan sunt singur in masina sau cel mult impreuna cu nevasta-mea (<50 kg), dar daca mai iau in masina trei prieteni (aprox. 180 kg)trebuie sa schimb frane si suspensii fata-spate ?! cam cu cat e mai greu un motor de 2.5 fata de 1.6 ? stiu ca se schimba si frane , suspensii ,dar este oare valabil si in cazul meu ? asa cum e cu 1.6 merg cu ea pana la 190 km/h (in anumite circumstante)si tin franele foarte bine . eu ma astept sa schimb cardan , grup , planetare .. 3 imi place mult cum e si nu o vand . mai nou de 2005 nu-mi permit , older n-am nevoie, asa ca ..... 4 De ce vreau mai puternic ? in parte de 95 % conduc linistit si regulamentar (sau poate doar eu cred asta ) dar am cateodata momente de tulburari de comportament si nebunie temporara cand vreau sa scot fum din roti sa iasa urlete din toba si sa alunec pe asfalt ca pe gheata ! [ pe itelesul tuturor ,, sa ma dau mare '' ] Poate cineva sa ma condamne pentru asta ?!
  11. salut ! am un compact 316i din 95 e36 motor M43b16 75kw/102cp si vreau un motor cat mai puternic cu putinta DAR , cu cat mai putine modificari. Sa fie cel de 325 cel mai potrivit ?! Cam la ce sa ma astept..(ce ar trebui schimbat fata de config. actuala ? multumesc !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.