Jump to content

Nustiucinesunt

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 320CD FL M-packet

Nustiucinesunt's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Verssatu cum adica "Ca poza aia de la schimbator e a lui gelu. "??? Nu stiu despre ce Gelu vorbesti dar daca ai vrut sa spui ca am postat poza altcuiva cand eu vand altceva nu vad rostul...Te asigur ca poza este facuta de mine si mai fac inca 10 daca este nevoie. Ok,multumesc.Pareti mult mai simpatici acum in postura asta maleabila decat la inceputul discutiei.
  2. Bun,punctul 7:ala nu a fost un UP daca citeati mai atent ati fi vazut ca unele preturi au scazut nu cu 10% cu 50%,as fi vrut sa am un subtitlu in care sa scriu "Reducere preturi la discuri,etc"dar nu am gasit sau nu am vazut eu.Despre cuvantul "Vand" as fi vrut sa pot modifica titlul dar iara-si nu stiu daca se poate si daca da de unde,fi-ti siguri sau poate stiti mai bine decat mine ca nu toti cei care fac conturi pe forumul asta stau si citesc tot regulamentul de asta spun ca ar trebui sa le spuneti unde au gresit si ce ca sa nu mai repete.
  3. Decat sa fiti ironici si sa vorbiti numai cu subinteles mai bine spune-ti unde am gresit daca am gresit,nu sa faceti ca pe cacanariile alea de site-uri unde iti inchid contul fara sa iti spuna unde ai gresit sau fara un avertisment inainte de a-ti suspenda contul.Daca asa ganditi voi ganditi-va ca suspendati contul cuiva care habar nu are de ce si isi face alt cont si face aceeasi greseala si iar este suspendat si tot asa,este o pierdere de timp.Decat sa aruncati cu pietre mai bine invatati si daca omul este batut in cap si nu asculta ce i se spune pe urma aveti tot treptul sa il luati la ce vreti voi.Mie unul asa mi se pare ca arata normalitatea,seriozitatea si multe altele ale unui site,forum,etc !
  4. Versatule nu am voie sa pun piese la vanzare sau care este problema?
  5. Toba finala ORIGINALA BMW 320 E46 diesel - 170 lei Catalizator BMW E46 320D 150 cai an 2004-2005 (primul catalizator dupa turbina) in stare perfecta de functionare - 600 lei Catalizator BMW E46 320D 150 cai an 2004-2005 in stare perfecta de functionare(al doilea catalizator dupa turbina) - 600 lei Traseu evacuare BMW E46 320D 150 cai,an 2004-2005 - 1400 lei Difuzor bara spate pachet M BMW E46 original BMW in stare impecabila - 200 lei Nuca schimbator viteze M BMW E46 original 6 trepte(2 julituri) - 180 lei Discuri frana BMW E46 cu uzura minima + placutele aferente - 50 lei/buc ( 2x300 mm,2x294 mm) Filtru epurator gaze BMW E46 aproape nou(a fost pe masina 800 km) - 150 lei Anvelope vara Kumho ECSTA Supra 205/45 ZR17 profil aproximativ 4 mm(una are 2 petice) - 150 lei amandoua Anvelopa Pirelli P7 225/45/R17 profil aprox 4mm - 80 lei Kit oglinzi rabatabile electric original BMW E46,M3 si E65 - 550 lei Sticla oglinda ORIGINALA BMW E46 M3,E85,seria 1,seria 3 (E90,E91,E92,E93),electrochrom - 200 lei Buton joystick reglaj oglinzi electrice si rabatabile electric BMW E46 si M3.Produs ORIGINAL - 200 lei Module oglinzi rabatabile electric ORIGINALE BMW E46,M3,E65 in stare perfecta de functionare - 400 lei Rama scrumiera nefumatori BMW E46 - 100 lei Kit ambreiaj original BMW E46 second-hand in stare perfecta de functionare - 350 lei (se vinde si separat placa de presiune,disc si rulment) Grila aer bord originala BMW E46 - 100 lei TELEFON: 0765385519
  6. La 100 lei cu tot cu placute eu cred ca este ok,daca esti interesat sune-mi care crezi ca este pretul corect si poate ne intelegem ... La ce ti s-a parut ca sunt preturi de magazin chiar sunt curios ?!
  7. Sigur nu este EGR-ul,pe ala l-am curatat eu si galeria de admisie si nimic schimbat,pana la urma cred ca de la electrovalva aia este.
  8. Poate asa este si am cuplul maxim unde trebuie dar dupa ce ajunge la cuplul maxim scade considerabil pe urma mai creste putin si iar scade la final,normal ar fi sa creasca pana la cuplul maxim iar pe urma sa scada constant.
  9. Toba finala ORIGINALA BMW 320 E46 diesel - 170 lei Catalizator BMW E46 320D 150 cai an 2004-2005 (primul catalizator dupa turbina) in stare perfecta de functionare - 800 lei Catalizator BMW E46 320D 150 cai an 2004-2005 in stare perfecta de functionare(al doilea catalizator dupa turbina) - 800 lei Traseu evacuare BMW E46 320D 150 cai,an 2004-2005 - 1800 lei Difuzor bara spate pachet M BMW E46 original BMW in stare impecabila - 200 lei Nuca schimbator viteze M BMW E46 original 6 trepte(2 zgarieturi) - 180 lei Discuri frana BMW E46 cu uzura minima + placutele aferente - 100 lei/buc ( 2x300 mm,2x294 mm) Filtru epurator gaze BMW E46 aproape nou(a fost pe masina 800 km) - 150 lei Anvelope vara Kumho ECSTA Supra 205/45 ZR17 profil aproximativ 4 mm(una are 2 petice) - 150 lei amandoua Anvelopa Pirelli P7 225/45/R17 profil aprox 4mm - 80 lei Kit oglinzi rabatabile electric original BMW E46,M3 si E65 - 550 lei Sticla oglinda ORIGINALA BMW E46 M3,E85,seria 1,seria 3 (E90,E91,E92,E93),electrochrom - 200 lei Buton joystick reglaj oglinzi electrice si rabatabile electric BMW E46 si M3.Produs ORIGINAL - 200 lei Module oglinzi rabatabile electric ORIGINALE BMW E46,M3,E65 in stare perfecta de functionare - 400 lei Rama scrumiera nefumatori BMW E46 - 100 lei Kit ambreiaj original BMW E46 second-hand in stare perfecta de functionare - 350 lei (se vinde si separat placa de presiune,disc si rulment) Grila aer bord originala BMW E46 - 100 lei TELEFON: 0765385519
  10. Tocmai asta este problema,d-asta am deschis si acest thread,am acea scadere de putere dupa care se vede ca urca iar si scade spre final cum este normal.Si inainte de resoftare aveam acea scadere si era mult mai in jos dusa decat este acum,deci problema este de undeva din presiune pentru ca era si inainte de resoftare.Asta vreau sa rezolv !!!! Era si inainte de resoftare,am specificat lucrul asta. La alt motor ca al meu tot 320d 150 cai i-a iesit pe dyno 155 cai stock in situatia in care era normala fara toate cele schimbate de mine si dupa resoftare 185 cai...
  11. Asa mi-au zis cei de la Exelixis probabil nu am inteles eu
  12. Resoftarea si Dyno l-am facut la cei de la Exelixis Bucuresti,am considerat ca sunt baieti seriosi si chiar au fost.Mi-au spus ca electrovalva de la turbina s-ar putea sa nu mai tina presiunea cat trebuie de asta am acel bost.Acum am terminat de curatat galeria de admisie si EGR-ul dar nu cred ca a rezultat vre-o schimbare...Poate pe viitor o sa schimb si componentele interne ale turbinei si electrovalva aceea care s-ar putea sa fie problema si o sa fac alt Dyno sa sper la alte rezultate.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.