Jump to content

andrei.

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    -

andrei.'s Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Sunt din Constanta, la fel si masina. Imi poti recomanda pe cineva, sa trimit un mesaj privat? ca nu vad rostul deschiderii unui alt topic..
  2. "inima" ma indeamna la asta, de cand am vazut-o prima oara, acum un an. Banii...e destul de greu cu ei dar cred ca ii pot da curand, chiar daca restul investitiilor le voi face in timp, nu toate odata. Saptamana viitoare, miercuri mai exact merg sa ii umflu rotile, sa vad cum se tine pe sosea, si cred ca tot atunci merg si cu a doua pereche de ochi (e mecanic de 20 de ani, pasionat de bmw-uri, are 3 e36'uri, un 320 '93 si doua break'uri 318tds 97 ) . Sa vad ce spune si domnul, si ...revin cu un update. La acte am facut poze, am crezut ca imi spune cineva ceva de ele, daca sunt in regula, avand in vedere ca eu nu ma pricep la asta...dar nimeni nu spune nimic
  3. am atasat pe prima pagina o poza cu compartimentul motor. Nu am experienta mare dar din cate am inteles un accident mai grav se vede si pe acolo, la "oala" telescopului, si tabla de pe acolo. Singura chestie indoita pe acolo e tabla de deasupra farului, dar putin. O sa merg cu cineva ce se pricepe mai bine, sa o "caute" de defecte. Multumesc de incurajari! esti primul care o face..
  4. exact asta a fost. parca orice alta pisica vad, chiar daca nu mai e de lucrat nimic (la vedere) la ea, parca nu e asta, mintea mea tot gaseste motive sa vin la asta. Sa vad la test-drive saptamana viitoare, cum se tine pe drum, si la ce pret reusesc sa o scot. Daca e ok la drum si o scot la un 700 o iau, fara regrete. Cu actele nu stiu, sunt in regula? e tot ce trebuie acolo pentru a o putea inmatricula?
  5. daca as fi sa imi permit e46, mi'as lua direct 320d/330d fl. E my dream car de cand aveam 16 ani
  6. actele sunt o neclaritate pentru mine, pentru ca e prima oara cand cumpar o masina si nu stiu dupa ce sa ma uit in acte, si etc. Mai ales ca sunt in italiana si nu inteleg. Daca te pricepi, poti sa imi zici ceva despre ele? hotarat nu sunt, am dubii mari in privinta ei, tocmai de-asta am venit la voi cu intrebari
  7. aia 300 ar fi "in scurt" disponibili, pentru chestiille ce trebuie facute mai repede. In timp, sunt sigur ca va mai fi nevoie de bagat bani in ea, si voi strange..
  8. haha ) , buna asta. avand in vedere ca nu platesc faptul ca vine sa se uite la ea, si diagnoza, decat cu un pet de bere, sau un gratar (prieten de familie), de ce sa nu o fac, daca se poate? @bc11czy m'am repetat de 3 ori, cred. EXCEPTAND chitul de pe capota, si aripa care e de alta culoare, dar teapana. TABLA E IMPECABILA PE TOATA MASINA, la fel si vopseaua. nu are PIC de rugina, nu e nimic stramb, indoit sau sudat. Motorul merge rotund, urca frumos in ture si nu scoate nici un sunet ciudat.
  9. Multumesc! Nu, nu ma voi arunca sa o iau 'mindless'. Vin cu un mecanic sa o vada, cu tester, fac o estimare la tot ce trebuie bagat in ea, cap in cap cu pretul pe care il voi scoate, si abia atunci ma hotarasc. Aerul merge...l'am incercat, dupa ce s'a incalzit motorul. Baga cald bine, pe toate gurile, cand am dat pe rece, era ceva mai rece decat cel de afara, dar nu congel, cum ar trebui. Nu stiu... Sigur ca daca ma hotarasc, fac un 'before and after', fie si numai pentru orgoliul meu, ca am facut ceva frumos cu mainile mele. Multumesc tuturor! @alin, am mentionat mai sus ca la tinichigerie, nu platesc decat pretul chitului si vopselei...bara se vopseste, grila e 100 de lei.
  10. nu intelege gresit, nu sunt dispus sa bag sume exorbitante de bani in ea. Sunt totusi student, cu un part time (pana plec in voiaj), si 2 parinti bugetari. La o prima estimare a mea , ar fi: set cauciucuri, parbriz (100ron), vopsit capota + aripa + bara (platesc vopseaua doar), nari+masca noi (150 lei) si ulei+restul lichidelor, si 2-3 plastice. Asta m'ar duce undeva la 300e si e destul de acceptabil pentru mine. Restul, lucrurile minore ( curatat/reconditionat tapiterie, chestii la interior), le fac singur. Da, masina imi place chiar foarte mult. Culoarea m'a atras prima data, si conditia in care se afla masina, desi sta pe marginea drumului de aproape 2 ani. Vopseaua aia e impecabila, in afara de aripa/bara/capota. Cu un polish ar arata de milioane.. 1200 cere babuta acum, nu stiu de ce. Eu am mai vazut masina acum 1 an, in acelasi loc, si era proprietarul acasa. Atunci in trecere l'am intrebat daca o da, "in jur de o mie". "800 si mai vorbim" "bine, mai vorbim". Deci el cred ca ar scapa de ea pentru un 7-800. mie mi'ar conveni suma asta.. @CATALIN Si in alea mai trebuie bagati bani. 320'ul ala nu mi'ar sari in ochi. "nu bate nu troncane, acte valabile" si atat. Nici o poza la interior, toate pozele de la distanta, si e inmatriculat pe RO , "doar" 900eur... 318'le e chel, desi recunosc, interiorul arata super bine. Asta are tabla mai tapana pe ea, si linie mai frumoasa. Stiu ca par incapatanat, poate chiar sunt, imi cer scuze. Poate o vad pe asta alba cu alti ochi, si gresesc...dar am impresia ca daca ii aranjez partea aia din fata putin, o sa bata la fund la aspect multe pisici din gama aia de pret..
  11. nu dispun de 1800. Ca asa dadeam o fuga direct la prietenii germani si veneam cu una frumoasa... Bugetul "pe moment" ar fi in jur de 800, 1000 maxim, dupa care in timp as mai putea baga banuti in ea. Si nu ma intreba de ce, dar am ceva impotriva masinilor luate din parcurile auto. Am o experienta proasta cu masina familiei (un astra g break, 2000), dupa ce a luat-o a mers perfect 1 an. Dupa care au inceput sa pice pe rand, toate, desi s-a avut grija de ea destul de multa. Nu vreau masina din parc, iar in germania ce am gasit la privati, cu dotarile asteia, si numarul de km, era peste 1500 (in cel mai bun caz)
  12. Eu m'am gandit ca daca e doar coltul ala de capota indoit si chituit, ca nu a fost asa grav impactul. Stiu sigur ca, capota e a ei, originala... Iar chit in afara de portiunea de pe capota, nu am vazut. Am aratat pozele astea si mecanicului de care am mentionat, reactia lui a fost "eh, fleacuri, astea se rezolva imediat, nu e o problema" LE: am comparat poza mea cu una de pe net (volan dreapta, tot alba, si in afara de MULT JEG, si ce e incercuit , mare diferenta nu am vazut la cat de 'drept' e totul). Apropo, e rau daca e ulei in jurul capacului ala?
  13. imi spulberati visele! ) ce e vorba de vopsit/tinichigerie, nu platesc decat produsele necesare reparatiei, la fel si la mecanica, in mare parte (prieten de familie mecanic , si pasionat de bmw-uri). Plus ca, in afara de tinichigerie unde nici daca as vrea, nu as putea sa o fac asa cum trebuie, unde e vorba de mecanica vreau sa fac singur, cat mai multe lucruri. De complicat...tocmai asta e, ca VREAU sa ma complic! VREAU sa stau zile si nopti sa demontez, curat, pun inapoi, orice chestie care nu e la locul ei, sau asa cum trebuie. Sa invat sa fac lucrurile cu mana mea, pe masina mea. Sa o "iubesc" si sa am grija de ea, daca va fi a mea. Mi-e doar teama sa nu am o impresie gresita despre masina, si sa aiba multe defecte ascunse (pana acum nu pare), vad la test drive. Iar , cu pretul, cand voi avea banii in mana, voi negocia la sange, pe fiecare defect al ei, si poate o scot la un pret ok. (mai ales daca kilometrii aia sunt reali). O sa incerc sa fortez 500-600, fata de 1200-1300 cat cere. Dar atunci cand voi avea banii in mana, sa fie pe loc. O sa expun toate chestiile, inmatriculare 300, bagat bani in ea, consumabile si tot. Sincer, nu stiu de ce imi place atat de mult FIX asta, ca nu e singura pe care am vazut-o, in ultimul timp am tot umblat prin parcuri, am rupt mobile.de si site-urile de prin BG. Ce vedeam la 800-1000 fie erau chele ca dotari, fie aveau 250k+ kilometri... Mi se pare mult mai "ok" sa o iau pe asta, careia in mare parte ii stiu defectele, si daca mai are le voi afla, decat sa dau o fuga la bulgari, sau la nemti si sa aduc ceva in jur de 800-1000 (+acte), in graba, dupa cateva ore de uitat la ea. Stiu ca e de investit, dar eu ma gandeam ca sunt numai consumabilele. Un set de cauciucuri, ulei/antigel/lichid de frana + toate filtrele, si de 'facut frumoasa' tabla din fata. apoi...detailing.
  14. Am gasit ce mi se pare mie "a diamond in the rough". Un e36 , '95, atasez mai jos poza cu dotarile, dupa VIN. M'a 'fascinat' inca de cand am vazut'o, desi e 'abandonata' de 1 an jumatate (poate chiar inainte). Masina e inmatriculata pe italia, pe numele unui roman (nu proprietarul curent din cate am inteles),iar din ce am vazut proprietarul original a facut o procura cu actualul proprietar (cred ca e gen cele de bulgaria) am facut poza la aproape toate actele ce erau in torpedou (mai putin targa, am reusit sa fac doar la un colt al ei, din lipsa de timp). Cel mai probabil masina va fi inmatriculata pe BG, din cauza taxelor exorbitante ce se practica in RO. Sunt de ajuns actele astea+un contract V-C intre mine si proprietar pentru a o inmatricula? Ieri am fost la ea, ca defecte sunt dupa cum urmeaza (la prima vedere): -textil-ul de pe fetele de usi e dezlipita, la 2 din ele (cred ca se rezolva rapid si usor) -lipseste un plastic de sub volan, si inca doua din cele mici unde sunt normal butoanele pentru incalzire scaune -un colt de capota kit-uit, o aripa schimbata (neagra), masca/bara fata sunt de pe alta masina (difera culoarea). Sigur a avut un accident, cred ca minor, ca nu am observat sub capota pagube serioase (doar indoita putin tabla de "deasupra" farului), capota e cea originala(sunt sigur) -parbriz crapat Masina nu am miscat-o , pentru ca sunt toate rotile dezumflate, dar ,dupa mult timp de cand nu a fost miscata/pornita (se vede sub ea praful, iar usa abia s-a deschis pentru ca se lipisera chederele), dupa ce i-am pus o baterie(nu avea), a pornit la prima cheie, imediat. Motorul merge 'rotund', nu bate vanos-ul, nu are scurgeri de fluide din motor/sub masina. Se aude...superb, nu mi s-a parut un motor 'bolnav' ( https://www.youtube....h?v=ynJGXBlZ1l4 ), filmarea a fost facuta la aprox un minut dupa prima cheie. Saptamana care vine merg sa o ii fac si un test drive, astept sa ii umfle rotile. Kilometrii aia (165000) par MULT prea putini sa fie adevarati ,dar la cum arata, adica usile se inchid perfect, are linia perfecta , scaunele nu par uzate(doar foarte murdare), si din starea generala a masinii (nu am vazut pic de rugina pe nici un element al caroseriei, arcade roti, aripi , praguri, pe sub ea, la imbinarile barilor) Singurele locuri unde am vazut portocaliul ruginii a fost sub mocheta de la portbagaj, dar era doar de suprafata, dupa ce am dat cu degetul a ramas impecabil metalul(cred ca era de la umezeala), si pe masca ce contine narile (e de la alta masina). Proprietarul actual nu e in tara , e in italia, am vorbit cu mama lui, o babuta. A spus ca vrea 1300 de euro pe masina. Mi se pare exagerat, avand in vedere ca trebuie inmatriculata, si avut grija de defectele ce sunt (le fac eu cu placere, in afara de vopsit unde nu ma pricep). Cam care ar fi valoarea ei, daca si la test drive se comporta bine? PS: nu sunt mecanic,doar foarte pasionat de e36, am cautat defectele in functie de ce am mai citit si eu pe internet, si ce am mai auzit ca sunt "puncte slabe" pozele cu actele: (nu merge attach-ul forumului) http://imgur.com/a/zDPEq#0 pozele cu masina: http://imgur.com/a/1he4J#0 VIN/dotari http://www.bmwarchiv...vin/an06593.pdf Un sfat cu privire la aceasta masina? cam cat merita? si daca merita...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.