Buna seara, Am si eu niste intrebari generale , sa va spun povestea masini mele pe scurt: Acuma 2 sapt am cumparat din bucuresti un 325i e90 din 2005 ,136k km , este impecabila si full option , problema care este : a papat ulei mult din Sibiu spre Brasov(300km dus intors) a papat 05-1L de ulei ( i-am facut schimbul cu 3 zile inainte sa plec si era negru cel vechi si mecanicul s-a mirat, iam facut revizea cu toate filtrele si totul a fost ok , uleui era la 6 liniute pe display , cand mam intors scazuse 2 liniunte si inca o liniuta in oras deci pierduse destul de mult zic eu , mecanicul a zis sa o turez umpic si intradevar scuipa ulei si scotea fum alb/gri la turati de 6-7k , iam mai completat de 4 zile restul de ulei care imi ramasese de la revizie si a crescut la 5 lini iarasi , deci eu cred ca vreo 500-700gr a papat , totusi destul de mult dupa parerea mea , mecanicul a zis ca este semeringul de la motor si supapele . pe un prieten l-a costat la un 325 e 46 92 mil dar el a schimbat si pistoane si mai multe cam tot in el ca pierduse vreo 80 de cai putere si ii papase mult ului , el a zis ca sar putea sa nu fie chiar asa grav , voi ce ziceti ?( la mine nu mise pare ca trage prost , parerea mea este ca merge super ok) Sa imi fac griji sau nu? Multumesc mult ( nu ma prea stiu la masini )