Aitilop, oameni ca tine sunt greu de gasit in tara asta! Felicitari! Esti constructiv. M-am interesat si am mers cu seria 3, chiar si cu un 330D, parca avea 187 CP (posibil sa gresesc). Imi plac masinile spatioase, am 1,90m, nu vreau sa cobor sub Mondeo ca si spatiu interior. Eu modelele astea cu E-urile nu prea le cunosc, insa Seria 7 nu-mi prea place, e prea mare pt gustul meu. intradevar E39 imi place chiar daca e mai vechiut, insa parca e prea vechi. As putea merge pe un Mondeo 2.0 TDCI, 145CP spre exemplu doar ca nu e asa sportiv Ma gandesc ca si pentru un seria 5 din 2007-2008 vor aparea persoane care sa mai mestereasca una alta, bineinteles limitat la ce se poate repara cu surubelnita si cheia fixa As putea suporta un impozit mare, insa la ce folos sa dai 1000lei pe impozit cand poti sa-i bagi intr-o reparatie. Din auzite stiu ca motorarele de pe 525D in 6 cilindiri ar fi cele mai reusite de la BMW ca si probleme ce pot aparea. La un motor de 3000cc, impozitul este de aproape 3000lei... Sper sa ne mai auzim, ai multe de impartasit. Multam' Personal nu cunosc, de aia ma interesez de BMW clickzilla, asta incerc sa aflu, mi-l permit s-au nu? o reparatie de 500euro intr-o luna zic ca as putea sa o duc, insa nu si lunar doar pt o masina pe care o folosesc doar in weekend. pt saptamana am masina de servici. Sunt dispus sa platesc pentru experienta, de asta as vrea un upgrade al masinii. Eu ma gandesc la un BMW ca si o masina superioara, arata bine, este sportiva, din punctul meu de vedere consuma putin pentru cati CP iti oferta. Bafta si tie! Kip, sa inteleg ca problema cu clapetele s-a rezolvat cu aparitia e60LCI? eu ma orientasem pe 177CP pentru ca stiam ca la acest model au disparut problema clapetelor (cred ca este una grava de tot daca ti se intampla). The LCI (Life Cycle Impulse) model was released in 2007. This LCI model included a facelift of the front and rear end of the vehicle. This update included a new front bumper, fog lights, headlights, tail lights and trunk. The interior was also slightly remodelled as well and included changes to door handles, position of power window buttons, updated iDrive with shortcut buttons(for late 2008) models, sleeker gear change lever for the auto transmission. Besides these changes, the 5 Series gained new engines, transmission and an updated iDrive from the BMW X5.