Jump to content

alexmitzu

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Ford Mondeo MK3

alexmitzu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. KIP, intre ce ani s-au fabricat LCI-urile? inceput de 2007 pana sa iasa cel de 177CP? Ce cod au dintre cele expuse de mine? Multumesc!
  2. Dupa cum ziceam cu E-urile nu ma prea pricep acum, insa fac eforturi sa le retin. La Seria 5 avem asa: * E39 an de fabricatie '95-'03 (2.0d) cu motorizari: M47 D20 sau M47 204 D1 (136CP) * E60 an de fabricatie '03-'10 (2.0d) cu motorizari: M47N 204 D4 (150CP), M47N 204 D5 sau N47 D20 A (163CP) si N47 D20 A, M47N 204 D4, N47 D20 C (177CP) Andrei, as fi dispus sa cobor 1-2 ani, dar nu mai vechi de 2005 ca o dau la rabla apoi si-mi iau Logan. Important este sa stiu care din cele 3 tipuri de motoare sunt mai fiabile, sau care au cele mai mici probleme si daca le putem depista din timp. Acum e beleaua: ce inseamna M si ce inseamna N inainte de 47. M cumva este un facelift sau sunt cumva si anii de fabricatie impartiti? Hai nu ma injurati, sunt si eu la inceput in ale BMW-ului Hai te rog sa nu stricam acest topic, am vazut din astea si cu alte masini, eu chiar vreau sa aflu care sunt aceste bube ale masini, care sunt costurile de reparatie, consum, taxe etc si sa pun in balanta cu puterea mea de cumparare. Repet, un topic pt seria 5 nu am vazut cu sfaturi de achizitie sau centralizator al bubelor. Multumesc pentru intelegere.
  3. Aitilop, oameni ca tine sunt greu de gasit in tara asta! Felicitari! Esti constructiv. M-am interesat si am mers cu seria 3, chiar si cu un 330D, parca avea 187 CP (posibil sa gresesc). Imi plac masinile spatioase, am 1,90m, nu vreau sa cobor sub Mondeo ca si spatiu interior. Eu modelele astea cu E-urile nu prea le cunosc, insa Seria 7 nu-mi prea place, e prea mare pt gustul meu. intradevar E39 imi place chiar daca e mai vechiut, insa parca e prea vechi. As putea merge pe un Mondeo 2.0 TDCI, 145CP spre exemplu doar ca nu e asa sportiv Ma gandesc ca si pentru un seria 5 din 2007-2008 vor aparea persoane care sa mai mestereasca una alta, bineinteles limitat la ce se poate repara cu surubelnita si cheia fixa As putea suporta un impozit mare, insa la ce folos sa dai 1000lei pe impozit cand poti sa-i bagi intr-o reparatie. Din auzite stiu ca motorarele de pe 525D in 6 cilindiri ar fi cele mai reusite de la BMW ca si probleme ce pot aparea. La un motor de 3000cc, impozitul este de aproape 3000lei... Sper sa ne mai auzim, ai multe de impartasit. Multam' Personal nu cunosc, de aia ma interesez de BMW clickzilla, asta incerc sa aflu, mi-l permit s-au nu? o reparatie de 500euro intr-o luna zic ca as putea sa o duc, insa nu si lunar doar pt o masina pe care o folosesc doar in weekend. pt saptamana am masina de servici. Sunt dispus sa platesc pentru experienta, de asta as vrea un upgrade al masinii. Eu ma gandesc la un BMW ca si o masina superioara, arata bine, este sportiva, din punctul meu de vedere consuma putin pentru cati CP iti oferta. Bafta si tie! Kip, sa inteleg ca problema cu clapetele s-a rezolvat cu aparitia e60LCI? eu ma orientasem pe 177CP pentru ca stiam ca la acest model au disparut problema clapetelor (cred ca este una grava de tot daca ti se intampla). The LCI (Life Cycle Impulse) model was released in 2007. This LCI model included a facelift of the front and rear end of the vehicle. This update included a new front bumper, fog lights, headlights, tail lights and trunk. The interior was also slightly remodelled as well and included changes to door handles, position of power window buttons, updated iDrive with shortcut buttons(for late 2008) models, sleeker gear change lever for the auto transmission. Besides these changes, the 5 Series gained new engines, transmission and an updated iDrive from the BMW X5.
  4. Myx, sunt o persoana care doreste sa stie pe ce da banii, la fel cum ma interesez acum despre aceasta masina m-am interesat si despre Renault Twingo din 99 pe care am dat 4000lei si despre Mondeo pe care am dat 3100euro. Ambele masini le-am tinut cca 2ani. Nu exclud sa ajung la parerea ta
  5. KIP, sunt in a 3-a saptamana de citit forumul BMW la sectiunea seria 5. Pretul mentionat de mine este la o prima cautare pe google si mai exact aici, recunosc nu am cautat in detaliu, nu cunosc momentan calitatea acestor piese. Intradevar la acest motor se pare ca aceste clapete par a nu mai pune atat de multe probleme ca la cele de 163CP, unii zic ca sunt mai rigide, eu doar citez pe altii, nu am vazut.Referitor la distributie unii zic ca daca schimbi din timp intinzatorul lantului reduci foarte mult posibilitatea ruperii lui. Daca vb de kitul de ambreaj, unul LUK facut la Brasov l-am gasit la 1950lei aici ce-i drept la reducere. Consumul preconizat de tine ma coafeaza deoarece atat am si eu la Mondeo cu clima pornita pe functia auto. multumesc pentru raspunsul constructiv. Cata, deasemenea iti multumesc pentru raspuns. In acea parte a forumului nu am ajuns, calea ta este: BMWClub> BMW - Tehnica, intretinere si tuning> Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW, ma asteptam ca un asemenea subiect sa fie la sectiunea Seria 5 Probleme Tehnice si rezolvari, nu pe o ramura adiacenta. Pana acum am rasfoit doua forumuri mari si late, Ford si Renault, acolo erau mult mai bine organizate informatiile. Voi citi cu interes link-ul oferit.
  6. Salut, in acest moment detin un Ford Mondeo, 2.0 TDDI, 90CP, 2001. Ma gandesc la un upgrade iar printre preferinte se numara si BMW 520D, model 2007, cu motorul de 177CP. M-ar interesa sa stiu de la proprietarii unui astfel de model problemele si costurile de reparatii. Pana acum am raspoit primele 10 pagini dedicate acestui model si am sintetizat urmatoarele probleme: * Clapete din galeria de admisie - cost de achizitie galerie noua de cca 500euro. * DPF (filtrul de particule) - cost piesa 450-500euro, curatare pe la 400-600lei. * Kit ambreaj - cost cca 500euro. As mai fi interesat de consumul acestui model in Bucuresti cat si exterior. Deasemenea sunt pasionat de posibilitatile de DIY, nu pentru ca nu mi-as perimite o reparatie in service ci pentru ca imi place sa surubaiesc iar in mecanici nu prea am incredere, de multe ori am ajuns la concluzia ca stiu mai multe de pe forum decat ei pentru ca invata pe masinile noastre. Deasemenea as fi interesat de tinuta de drum. Doresc sa-mi raspunda doar cei care se pricep cat de cat, cei care stiu doar service i-as ruga sa se abtina, mi-am pierdut multe nopti citind forumuri auto incat sunt satul de gunoi informatic. Deci? Ce ziceti? Construim frumos un astfel de topic? Multumesc!
  7. salut, cred ca ma confunzi, nu am bmw :D
  8. ai idee cum se desface?
  9. am si eu o intrebare il legatura cu o caseta de directie
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.