Jump to content

keose99

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw e46 320d

keose99's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am avut acesi pb. Injector cu fir. Dupa ce l.am schimbat a revenit la normal. Il poti masura tre sa aibe peste 100 ohm
  2. problema cu mers in 3-4 pisoane la 320d nfl provine din diuza injector, care este in jur de 320lei,totuasi inainte de toate iti recomand sa verifici bine si cu atentie EGR. daca e nu se inchide a timp, motorul se ineaca cu fum, ca drept urmare merge interrupt senzatia de 3-4 pistoane si scoate fum la turati mici. eu am patit ucrul acesta. iar doar pentru fum mai poate fii infundat filtrul epurator, nu permite circularea uleiului, si il distribuie catre evacuare, de acolo trage catre motor prin turbuna si egr.
  3. sal. sunt nou pe forum. detin un 320d 2000 136 cai. 680 000 km reali. aveam aceeasi pb ca si voi. bec aprins rosu careva secunde la prima pornire, (la rece). acum 1 saptamana am spalat motorul, din acel moment becul rosu la ulei se aprindea in timpul mersuui si nu se mai stingea. am fost la mechanic, test, presiune scazuta ulei. am schimbat carcasa de a fitru de ulei, a disparut probema la rece, in carcasa are o supapa cu un arc, care din cauza vechimii nu mai tine amorsat filtru si rampa de ulei. insa am ramas cu o alta problema... se aprinde rosu in timpul mersului. ma duc iar la mechanic, masoara presiunea a ulei, 1.7 bar 900rpm, 4.1 4500rpm. e zice ca este ok. am schimbat sensoru presiune de sub fitru, am schimbat senzoru de uei de la baia de ulei. problema persista. o idee ceva... ms anticipat
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.