Jump to content

jegreu

Members
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e46 318i fl

jegreu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. merci mult si gasesc oem la magazinele astea de piese de pe la noi?
  2. da tot de un producator ii facut, cum la placute de frana producatorul ii jurid samd.
  3. am schimbat intinzatorul de lant original cu un febi ca numai de asta am gasit si dupa o luna aceiasi problema la pornire croncanit de lant. cine face original pt echiparea din fabrica? vaico?
  4. am schimbat intinzatorul acum o luna nu se mai auzea huruitul de lant neuns la pornire, ca acum la prima pornire sa se auda la fel ce poate fi, intinzatorul de cacat? (febi bilstein)
  5. verifica capacul de umplere ulei, pompa de vacuum (sub filtru de polen, in spatele motorului spre dreapta), garnitura de la capacul supapelor, oringuri valvele de solenoid (fata motorului deasupra transmisiei)
  6. am o problema cu relantiul care pana nu de mult timp tot cadea si mi se oprea masina. de vreo saptamana relantiul sta mai sus(800 ture) nu se mai opreste masina, ba uneori urca singura pana pe la 1600-1700 ture dupa care isi revine masina in germania a avut GPL, acum nefunctional, merge doar pe benzina. am fost cu ea la mecanic si dupa testere si alte verificari a ajuns la concluzia ca un injector n-ar mai fi in parametri si asta ar fi problema cu relantiul. si alti mecanici mi-au mai spus ca dupa ce o fost folosita mult timp pe GPL, injectoarele ar tebui curatate cu ultrasunete. ar fi asta o solutie? a mai intampinat cineva problema asta?
  7. mi se oprea masina din mers si pornea dupa mai multe minute, cred ca dupa ce se racea senzorul. la rece pornea tot timpul si nu aveam probleme vreo 10-15 minute
  8. am reusit sa pun toate la loc parca merge mai bine. numai ca am intampinat o alta problema, mi-a murit la relantiu de vreo 4-5, i-am dat o forja putin si nu mai am probleme momentan, o fi de la benzina proasta?
  9. l-am desfacut, doar pe sus se poate, trebuie data jos galeria de admisie, scoasa rampa de injectoare, multa munca pt nimic cand l-am dat jos am observat ca pe senzorul demontat avea o depunere gri, iar senzorul original de pe masina are 2 diametre, in partea de etansare ii mai graos (ca si cel de schimb), catre varf are un diametru mai mic. sper sa nu fie vreo problema ca ma impusc la cate am demontat :suicide:
  10. imediat ma duc sa vad daca-l pot schimba pe jos daca nu cam mult de lucru pt un senzor
  11. merci mult! am acces prin partea de jos sau trebuie sa demontez toata galeria de admisie?
  12. cine a schimbat senzorul de turatie de pe arborele cotit (cranksaft sensor), imi poate spune unde se afla acesta? BMW 318i n42b20 cumva sub galeria de admisie?
  13. stie cineva unde este situat senzorul de turatii de pe vibochen(cranksaft sensor) cu poze daca se poate? multumesc
  14. sal am si yo o problema cu opririle din mers. se opreste si uneori porneste doar dupa mai multe porniri. la rece porneste tot timpul am sa merg la un tester, da cu mecanici astia de la noi nu prea am incredere daca-i senzorul de pe arborele cotit care ar fi recomandabil sa-l iau? vemo? swag?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.