Jump to content

BV87FFF

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Renault Megane 1.6 16v

BV87FFF's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Acum sunt lamurit cu timbrul de mediu. Se poate da in judecata statul dar decizia tine de subiectivismul completului de judecata. In total costa vreo 600 de lei (taxe proces + comision avocat) si dureaza intre 6 si 18 luni. In aceasta perioada contra sumei de 50 lei se poate face ceva de genul "derogare prezidentiala" si masina se poate inmatricula provizoriu pana la finalizarea procesului. Inca o data decizia tine de subiectivismul completului de judecata. Zilele astea ma interesez daca se dau decizii favorabile la Fagaras si sambata scot masina la un testdrive. Pe langa cele care se testeaza la orice masina, la ce ar trebu sa ma uit in special la un e46?
  2. Taxa de mediu e 1209 euro, scade la 1100 in decembrie deci nu se pune problema de platit taxa. Am vorbit cu vreo doi avocati, mi-au spus ca deja au inceput sa se castige procesele pentru timbrul de mediu iar costul ar fi vreo 250 de euro comisionul lor si inca vreo 100 de euro cheltuieli de judecata, etc - cum mai am inca Megane-ul as putea astepta lejer 4-5 luni pana la un verdict, doar ca nimeni nu garanteaza ca taxa se poate recupera. Daca nu era taxa de 1200 euro avea deja FFF-urile aplicate
  3. Saptamana trecuta am ajuns din intamplare la un cunoscut care se ocupa cu adusul masinilor. Mi-a sarit in ochi in curte un E46 argintiu din 1999, 320i modelul cu 6 cilindri si 150 de cai, cu GPL montat pe el. El masina o are de la un var de-al lui venit din Italia (masina e din Italia) care s-a apucat aici de afaceri, s-a bagat in datorii, a lasat BMW-ul pentru 1500 de euro imprumut, nu i-au iesit treburile si l-a pierdut. Ii stiu pe toti, stiu cum s-a intamplat. Pretul cu RAR-ul facut? 2000 de euro pe internet, mie mi-l lasa la 1700 de euro. Doar instalatia GPL a costat 1000 de euro acum un an si ceva, are factura. Masina are 160.000 km in bord. Stiu 100% ca el nu i-a dat km inapoi pentru ca-l cunosc bine pe cel care ii "butoneaza" masinile puse la vanzare si mi-a spus ca la asta n-a umblat. La interior arata perfect, nu exista urma de uzura nici pe volan, nici pe schimbator, nici pe scaunul soferului. Nu sunt butoane sterse, etc. M-am chinuit sa-i gasesc un defect la interior, o zgarietura, dar nu exista. De mers n-am putut merge cu ea, masina a stat aproape doua luni si bateria si-a dat duhul. O conduc in weekendul asta si revin cu impresii. Suspensia pare obosita, vedem la drum cum se comporta - nu-i asa mare problema ca oricum nu iau masina s-o tin pe suspensia stoc prea mult. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Acum, intrebarile: 1. Initial eu aveam planificat sa-mi cumpar la anul Laguna 2.0 Turbo sau 318 E46 facelift. Daca reusesc cumva sa scap de timbrul de mediu (proces, vreo 350 euro), merita masina asta 1700 de euro? Sau sa mai astept sa-mi iau un 318 facelift? 2. In afara de cei 6.5 litri de ulei de la revizie si piesele de la suspensie, ce piese mai sunt foarte costisitoare la masina asta? Am avut pana acum doar Golf 3, Astra F & G, Megane 1 si Focus 1, preturi decente la cam orice piesa. 3. In afara de o diagnoza computerizata, la ce ar trebui sa ma uit in special la aceasta masina? Care sunt defectele cele mai des intalnite? 4. Cum imi dau seama daca masina are ESP? Pe consola are un buton pe care scrie ASC. Multumesc. PS: Nu ma intereseaza parerile lui X si lui Y despre GPL pe BMW. Orice masina voi cumpara in viitor, va avea motor ~2.0 benzina aspirat sau turbo, caruia ii voi adauga GPL. E o chestie care ramane batuta in cuie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.