Jump to content

xserban

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

xserban's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. xserban

    hardtop

    Nu merge link-ul intr-adevar. Totusi, hardtop-ul exista. intra pe ebay.de si cauta z4 hardtop. Vei vedea unul argintiu cu pret de 506 euro :blink:
  2. xserban

    hardtop

    @bojo Eu tocmai m-am intors cu un hard top din Austria. E fabricat in 2004 sau 2005 si cica nu a fost folosit mult. Oricum, pot sa iti spun ca nu scartaie deloc. Iar aspectul masinii e cu totul altul. Merita fiecare banut. Eu am dat pe el undeva la 1300 euro. Uite, un prieten tocmai mi-a trimis un link catre E-bay. Este un hard top suspect de ieftin. Poate te intereseaza: http://cgi.ebay.de/BMW-Hardtop-fuer-Z4_W0Q...1QQcmdZViewItem All the best
  3. xserban

    hardtop

    Hehe, si eu sunt interesat de unul. Unul nou in Germania costa 2500 Euro si ceva maruntis :blink:
  4. xserban

    Noul BMW M3

    Fii serios, daca isi punea mitea cu M3-ul, una doua il depasea. Vezi la turometru, acul e departe de zona rosie
  5. @xxlbastard Merci de reply, am achitat avansul la masina, e un 2.5 din 2005, ce sa zic "debelea". Duminica asta pornesc dupa ea. In ceea ce priveste rigiditatea, da Doamne sa fie cat mai rigida. La Alfa aveam arcuri si amortizoare sport (-4 cm) foarte rigide si nu m-a deranjat ca imi troscaneau dintii in gura la gropi. Important e cum sta in curbe :blink:
  6. Se pare ca Alfa Romeo a fost mai usor de vandut decat ma asteptam. Asa ca dintr-o data m-am trezit fara masina. Am gasit pe bmw.com la sectiunea masini folosite cateva modele de Z4. In cazul in care cineva de aici si-a cumparat masina din Germania pe firma, as aprecia niste sfaturi. Preturile masinilor pe care le-am gasit eu includ TVA. In urma discutiilor purtate cu dealerii, in cazul in care cumpar masina pe firma si fac dovada ca masina a intrat in Romania, primesc TVA-ul inapoi. Foarte bine pana aici. Totusi ce ma fac in Romania ? 3 persoane cu care am vorbit mi-au spus ca in Romania nu platesc TVA-ul la stat decat in momentul vanzarii masinii, 19% din pretul de vanzare al acesteia. Sa fie corect oare? Orice lamuriri sunt binevenite. A doua intrebare este legata de taxa vamala. Z4 se produce in USA si in cazul in care o cumpar din USA, platesc o taxa vamala de 10%. Insa daca o cumpar din Germania, taxele vamale s-au platit pentru ea, cand a fost importata in Europa. Eu nu mai platesc din nou acei 10%, corect ? Multumesc in avans pentru ajutor.
  7. xserban

    E46 lovit

    Din experienta mea, ti-as recomanda pe Tesari. Dar dupa cum ai zis si tu, si OpelWest lucreaza bine.
  8. @Tytus Crede-ma ca in ultimele zile m-am panicat tare mult cu gandul ca va trebui sa renunt la Z4 datorita inaltimii. Pozele trimise de tine sunt mai mult decat edificatoare, si iti multumesc pt ele. Da, imi doresc foarte mult un Z4 M insa nu mi-l permit, asa ca ma voi multumi cu un 2.5. Oricum, orice masina as avea, scaunul neaparat trebuie sa fie cat mai jos pentru un centru de greutate cat mai coborat :blink: Vad ca si tu ai motorul de 2.5, aceeasi generatie cu ce imi doresc eu. Cati km are ? Probleme deosebite? Ce ulei folosesti? Cum e la capitolul performanta? Dar la consum ? I-ai facut ceva modificari ?
  9. @myxage Intr-adevar, arata extraordinar masina, eu unul o ador, stiu ca altora le place mai mult Loganul ca un Z4, asta e, e un stil de design care ori iti place la nebunie ori il urasti. Tot ma cocosez eu cumva sa incap intauntru :blink:. Stiti ceva legat de zgomote ? Soft-topul scartaie ? Dar un hard top ?
  10. Hmm, nu ma gandeam ca s-ar putea sa nu incap in masina. Si mai ales ca eu vreau sa folosesc un hard top 90% din timp.
  11. Salutare BMW-isti. Sunt un actual posesor de Alfa Romeo 147, o masina frumoasa si cu o tinuta de drum sportiva. Totusi, a venit vremea sa o schimb. Dupa ce am eliminat (rapid de altfel) restul optiunilor, am ramas sa aleg intre Alfa Romeo GT si BMW Z4. Alfa Romeo GT este o angelic de frumoasa pe cand Z4 arata al dracu de bine :). Asa ca momentan alegerea nr. 1 este Z4, GT-ul fiind "the backup plan" in cazul in care inaltimea mea (1,93) nu-mi va permite sa stau comod in Z4. Din pacate nu am destui bani pentru un Z4 coupe (masina ideala pentru mine de altfel), fapt pentru care ma voi "multumi" cu un Z4 cabrio de prin 2004-2005. Pentru motorizare voi alege un 2.2 sau 2.5 (straight 6 is a must :blink:), 30.000 - 50.000 km, masina trebuie sa fie neagra, de preferinta cu semnalizatoare clare si la interior piele neagra sau crem (rosu iese din discutie pentru un BMW, parere personala). Acestea fiind spuse, as vrea cateva sfaturi de la cei care au Z4 (am vazut vreo 2-3 pe forum), pareri despre motorizarile 2.2 si 2.5 de la BMW de la posesorii de astfel de motoare, sfaturi legate de zgomotul soft-topului si al unui eventual hard top, si orice alta informatie menita sa ma ajute sa devin un membru permanent in acest club :)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.