Multumesc tuturor pentru raspunsuri - o sa o verific in service cu siguranta. Totusi pentru mine, ceva nu se leaga - nu ma pricep foarte bine (nici nu stiu cum sa aflu care sunt toate componentele modulului asta de suspensie), si s-ar putea sa ma insel, insa ... rationament-ul meu e urmatorul: - o perna de aer, atat timp cat este etansa pastreaza aerul. Cand nu mai este etansa, in functie de dimensiunea perforatiei, va exista un anume timp *t* in care aerul este evacuat, din cauza presiunii la care e supusa. - luand cele de mai sus in considerare, inseamna, ca ar fi trebuie sa gasesc masina lasata pe o parte de fiecare data in care acel interval *t* se scurge. - in schimb, eu nu am putut sa determin care este intervalul *t* avand in vedere ca masina statea si 8 ore parca si o gaseam lasata, sau a stat si 10-11 zile si nu s-a intamplat nimic. - punctul 3 de mai sus ma face sa cred ca problema nu e strict mecanica (perforatie in perna de aer), ci ar putea proveni din alte componente ale acestui sub-sistem - habar nu am care sunt toate, dar, dat fiind ca se ocupa cu fluide trebuie sa fie compus din si din niste furtunuri, supape si compresor, plus ceva unitate de control. Cei care sunt mai specialisti decat mine, ar putea sa imi spuna daca cumva exista coduri de eroare care are aparea in cazul in care ceva elemente din subsistemul asta, nu s-ar mai comporta corespunzator - scapa aer pe traseu, supape care nu se mai inchid complet mereu (din varii motive), etc. Va multumesc. PS: VIN : L007858