Jump to content

eovidiu

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    x5

eovidiu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am mai aflat niste detalii detalii despre cum functioneaza self-leveling si tind in continuare sa cred ca nu e perna ci senzorul, dat fiind ca nu se lasa pe o parte mereu. Las aici mesaj poate se mai loveste cineva de asta. Aparent ar putea fi vorba de sensorul de leveling cel care determina daca masina trebuie sa se ridice sau sa se lase : http://xdrivers.co.uk/forum/index.php/topic,2810.0.html . Stie cineva daca se curata sau se schimba ?
  2. @Acero99 : merci pentru clarificari. Se pare ca tre' sa ma pregatesc cu niste bani . Are idee cineva ce se intampla, daca cumva se dezumfla de tot ? Se mai poate circula sau trebuie adusa pe platforma ?
  3. Multumesc tuturor pentru raspunsuri - o sa o verific in service cu siguranta. Totusi pentru mine, ceva nu se leaga - nu ma pricep foarte bine (nici nu stiu cum sa aflu care sunt toate componentele modulului asta de suspensie), si s-ar putea sa ma insel, insa ... rationament-ul meu e urmatorul: - o perna de aer, atat timp cat este etansa pastreaza aerul. Cand nu mai este etansa, in functie de dimensiunea perforatiei, va exista un anume timp *t* in care aerul este evacuat, din cauza presiunii la care e supusa. - luand cele de mai sus in considerare, inseamna, ca ar fi trebuie sa gasesc masina lasata pe o parte de fiecare data in care acel interval *t* se scurge. - in schimb, eu nu am putut sa determin care este intervalul *t* avand in vedere ca masina statea si 8 ore parca si o gaseam lasata, sau a stat si 10-11 zile si nu s-a intamplat nimic. - punctul 3 de mai sus ma face sa cred ca problema nu e strict mecanica (perforatie in perna de aer), ci ar putea proveni din alte componente ale acestui sub-sistem - habar nu am care sunt toate, dar, dat fiind ca se ocupa cu fluide trebuie sa fie compus din si din niste furtunuri, supape si compresor, plus ceva unitate de control. Cei care sunt mai specialisti decat mine, ar putea sa imi spuna daca cumva exista coduri de eroare care are aparea in cazul in care ceva elemente din subsistemul asta, nu s-ar mai comporta corespunzator - scapa aer pe traseu, supape care nu se mai inchid complet mereu (din varii motive), etc. Va multumesc. PS: VIN : L007858
  4. Salve, Am un X5 2008, si de ceva timp (de cand a inceput sa fie mai frig, mai exact) am constatat urmatorul comportament: - din cand in cand, parcata fiind (intervalul variaza de la 8 ore la zile) se lasa usor pe partea dreapta, astfel incat distanta dintre roata si aripa interioara se reduce de la o palma la 3 degete. - cand o pornesc sa plec de pe loc, se ridica la loc, fara nici o problema, si distanta e din nou de o palma. Comportamentul este complet aleator (sau asa mi se pare mie): - am avut-o parcata si 10 zile fara sa o misc sau pornesc, si nu s-a lasat deoc - a stat o noapte, si dimineata era lasata. N-are erori, nu apare nici un mesaj pe bord ... nu prea imi dau seama ce ar putea fi. Daca ar fi probleme de la pernele de aer, n-ar trebui sa se manifeste dupa fiecare parcare, cand se opresete compresorul ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.