Jump to content

FlorinE_36

Members
  • Posts

    47
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

FlorinE_36 last won the day on July 11 2015

FlorinE_36 had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    BMW e36 328i

FlorinE_36's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

19

Reputation

  1. Pina la urma, din cauza ca planurile s-au schimbat intre timp, am pus masina in vanzare..... Poate in alt moment reiau acest proiect, cu alt E36 328i...
  2. Profitind ca trebuia sa probez noua camera foto, am facut o mini-sedinta foto in seara asta. Inca doua si gata...
  3. Salut! Le-am cumparat de pe internet(Spania).Popgom.es Au ajuns 305€. Culoarea este bostongrun metallic (nu sunt 100% sigur ca se scrie chiar asa). O sa scriu un feed-back peste vreo 5000 km.
  4. Si acum si cauciucurile. Am ales Hankook Ventus V12 Evo2 K120 225/45 R17 94Y. Merg bine la capitolul zgomot interior, aderenta,... Sa vedem in viitor cum or sa se comporte.
  5. Salut! Scuza-ma ca nu am raspuns la timp. Nu prea mai intru pe net din cauza timpului. Muncesc foarte mult si imi ocupa serviciul tot timpul.

    Nr. meu de telefon este 0034 642629125. Este de Spania. Am whatsapp la el daca te costa mult sa suni tu. Daca nu, te pot suna si eu in caz de e nevoie urgenta. Salutari!

  6. salutare, ai facut o treaba buna cu obc-ul am facut instalatia dupa cum ai zis... asi dori sa te mai intreb ceva.. lasa un nr de tel
  7. Las aici un tabel cu date despre Bolth Tread (diametrul ext. al "butucului" pe care intra janta, daca ma exprim bine) numarul de prezoane, diametrul cercului format de centrul axelor prezoanelor, si faimosul ET pentru mai toate seriile de BMW Asa toata lumea poate sti mai usor ce jante poate monta.Spor la citit! 1 Series E81/82/87/88 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 35-45 3 Series E21 = PCD 4x100, centre bore 57.0mm and M12x1.5 bolt thread. ET 12-20 3 Series E30 = PCD 4x100, centre bore 57.0mm and M12x1.5 bolt thread. ET 15-35 3 Series E30 M3 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 27-30 3 Series E36 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 30-47 3 Series E36 M3 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 35-47 3 Series E46 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 30-47 3 Series E46 M3 = PCD 5x120 centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. Fronts ET 30-47, Rears ET 20-27, 3 Series E90/91/92/93 = PCD 5x120, Centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 30-45 3 Series E90/92/93 M3 = PCD 5x120, Centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 34-37 5 Series E28 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 18-25 5 Series E34 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 13-20 5 Series E34 M5 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. 5 Series E39 = PCD 5x120, centre bore 74.0mm and M12x1.5 bolt thread. ET 15-25 5 Series E39 M5 = PCD 5x120, centre bore 74.0mm and M12x1.5 bolt thread. ET 15-25 5 Series E60/61 = PCD 5x120 centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 15-32 5 Series E60 M5 (Saloon) = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 12-32 5 Series E61 M5 (Touring) = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 12-32 6 Series E24 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. 6 Series E63/64 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 14-20 6 Series E63/64 M6 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 12-20 7 Series E32 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 19-26 7 Series E38 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 13-25 7 Series E65/66/67/68 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M14x1.5 bolt thread. ET 10-25 8 Series E31 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. X3 E83 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M14x1.5 bolt thread. ET 40-45 X5 E53 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M14x1.5 bolt thread. ET 40-45 X5 E70 = PCD 5x120, centre bore 74.0mm and M14x1.25 bolt thread. ET 37-53 X6 E71 = PCD 5x120, centre bore FRONT 74.0mm, centre bore REAR 72.5mm and M14x1.5 bolt thread. Z1 E30Z = PCD 4x100, centre bore 57.0mm and M12x1.5 bolt thread. Z3 E36 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 30-40 Z3 M Coupe/M Roadster = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. Z4 E85 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 45-52 Z8 E52 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread.
  8. Prin mai vin in tara si as vrea sa cumpar tot ce imi trebuie. Daca "imi prind nasul" apelez la tine pentru vreun sfat daca e posibil. Merci!!!
  9. Merci de urari. Faza cu mersul inapoi este ca te pot deranja farurile celor din spate la manevra de parcare si oglinda se innergreste, ingreunind manevra.Asa ca se dezactiveaza sa poti vedea mai bine cum parchezi. Avean deja OBC 11, asa ca nu a fost chiar mult de montat. Dar am lasat deoparte doar cablul care duce la imobilizator pentru functia CODE . Am un peugeot 406 cu cod la pornire si sunt satul de timpenia asta. Daca e sa o fure o fura si cu codul pus... Hahaha, urmeaza Cruise Control !!!
  10. Gata si oglinda!!! Functioneaza perfect. Cam mult de lucru la ea pentru trei cabluri, dar asta e, am vrut si semnal de mers inapoi, asa ca a trebuit sa trag cabluri pe la stilpul usii. Apoi la o plimbare cu prietenii pina s-a facut seara sa o probam bine :smile
  11. Salut! Stiu ca deja s-a mai discutat, dar cum informatiile sunt disipate prin diverse topicuri, am zis sa le centralizez in acest DIY. Nu sunt poze pentru ca cel mai important cred ca este sa stii schema bine, si explicatiile pentru ea. Poze pentru desfacut volanul si ceasurile de bord, sunt destule pe net. La fel si cele pentru desmontarea OBC-ului si capacului din stinga volanului. Scriu explicatiile de aici din experienta, pentru ca am montat doua pina acum si au functionat fara probleme. Atasez schema si apoi explic fiecare legatura unde se face. Cind se trece de la OBC 6,7 sau 11, deja exista conectorul negru pentru OBC. Cind masina are doar ceas analogic, trebuie cumparat senzorul de temperatura exterioara(daca vreti sa-l montati)si OBC-ul cu ambii conectori. Daca cumparati OBC 18, trebui avut grija sa il cumparati cel putin cu conectorul alb si cu vreo 10cm de cablu. E recomandabil sa se monteze si maneta cu optiunea BC, pentru ca e mult mai comod sa treci prin meniul OBC-ului din maneta decit apasind tastele.Maneta cu OBC poate avea trei tipuri de conexiuni care duc la airbag. Daca nu sunt compatibile cu cele existente, se taie si se leaga cablurile pe care le aveati la masina E nevoie de vreo citiva metri de cablu electric de 0.35 pentru semnale si de 0,5 pentru curent, si in functie de la ce se trece la OBC, conectori mama pentru a introduce in mufele din care lipsesc. Acesti conectori mama se pot extrage dintr-un conector de OBC sau de modul confort. Pe la dezmembrari se pot gasi acesti conectori din care se pot extrage pinii. Cind se monteaza pe o masina fara check control, la conexiunile din conectorul negru OBC (X1070) se trece direct la pinul 9 si se lasa neconectat de la 1 la 9. Conector Negru OBC (X1070 de 18 pini) 1-nimic 2 -nimic 3 -check control alb/albastru-modul check control 4 -check control alb/verde -modul check control 5 -check control alb/gri -modul check control 6 - Martor Check in cluster -> Pin 26 Conector albastru bord (X17 de 26 pini) (albastru/maro/galben sau albastru/verde/galben) 7 -nimc 8 Nu se monteaza. 9 Pozitiv pe contact - pin 4 conector X17 Azul de 26 pini 10 Semnal T2 Gong -> Pin 3 Conector Negru Gong (X518 de 4 pini) (albastru/alb) 11 Smnal T1 Gong -> Pin 2 Conector Negru Gong (X518 de 4 pini) (rosu/alb) 12 Temperatura Exterioara -> Pin 1 Conector galben Sensor Temperatura (X770 de 2 pini) (marrón/gri) 13 Semnal Viteza actuala -> Pin 2 Conector Albastru Cluster (X17 de 26 pini) (negru/alb) 14 Pozitiv pe contact - Siguranta 45 7,5A (alb/violet) 15 Dimmer iluminare display OBC -Pin 24 Conector Albastru Cluster(X17 de 26 pini) (azul/violet/alb) 16 Iluminare butoane OBC -Lumini pozitie-> Pin 3 Conector Negru Ceas Analógico (X1155 de 3 pini) (gri/rosu) la cele fara OBC initial. La cele care aveau OBC este deja conectat. 17 Se lasa deconectat 18 Se lasa deconectat Conector alb OBC 1-pin 15 conector 1659 ZKEIV imobilizator, (se gaseste in spatele torpedoului si e de culoare neagra) nu e absolut necesar sa se conecteze. E pentru optiunea CODE, si eu sincer am vrut sa evit eventuale probleme cu imobilizatorul.Nu vad rostul sa pun cod la pornire. 2-liber 3-liber 4-la pin 10 de la maneta de semnalizare(maro/rosu sau galben/rosu, in functie de tipul manetei) 5-pin 12 cluster (conector alb X16 de 26 pini) violeta/alb - diagnoza 6-pin 21 cluster(conector alb X16 de 26 pini) alb/nergru- consum combustibil 7-pin 11 cluster(conector alb X16 de 26 pini) alb/galben - diagnoza 8- Pozitiv permanent(+) siguranta 31. Cele cu OBC 6,7 sau 11 il au deja si doar se transfera de la pin 18 conector negru OBC. La cele cu ceas analogic se poate lua de la pin1 Conector Negru Ceas Analógic (X1155 de 3 pini) (rosu/galben). Atentie! La cele care nu au avut gong, se conecteaza in acest punct si pozitivul gongului (pin 3 conector alb gong) 9- pin 10 cluster (conector albastru X17 26 pini ) -nivel benzina alb/gri 10- nimic 11-nimic 12-nimic 13-Masa (-)-> La cele cu OBC 6,7 sau 11 il au deja si doar se transfera de la pin 17 conector negru OBC. La cele cu ceas analogic se ia de la Pin 2 Conector Negru Ceas Analógic (X1155 de 3 pini) (marrón).Atentie! La cele care nu au avut gong, se conecteaza in acest punct si masa gongului (pin 1 conector alb gong) 14-nimic 15-nimic 16-nimic 17-nimic 18-nimic Conector alb Gong (X522 3 pini) 1-masa T3-avisator limita viteza -la pin 9 negru/rosu- conector albastru cluster (X17 26 pini) 3-(+) pozitiv gong Conector Negru GONG (X518 de 4 pini) 1- nimic T2- semnal gong la pin 10 conector negru OBC (X1070 18 pini) alb/albastru T1- semnal gong la pin 11 conector negru OBC (X1070 18 pini) alb/rosu 4- nimic
  12. In sfirsit am montat si OBC-ul cu maneta. Urmeaza oglinda fotocromatica...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.