Salut!
Am un BMW 320i an 2008, 125kw, 170cp, cod motor n43b20a, cutie automata. Am dus-o la reparat deoarece aveam trepidatie la prima pornire, uneori mergand in 3 cu check-ul licarind, iar daca o opream si porneam isi revenea si se stingea checkul. Mergea normal cand se incalzea, doar ca uneori, in mers se aprindea checkul si ramanea asa o perioada de timp, dupa care se stingea singur. Problema cu trepidatul la rece era in permanenta.
Am cumparat din propria initiativa : bujii, bobine, distributie, semeringuri supape, garnitura capac toate pe original. Am dus-o la reparat, s-a facut constatare si mi s-a zis ca nu face compresie pe 1 si 3 (sau pierde, nu mai stiu exact). Mi s-a recomandat rectificare _chiulasa_, schimbat supape, tacheti … si cred ca doar atat! Am lasat-o la reparat (cred ca am luat teapa) mi s-a zis ca s-au inlocuit toate cele dar problema la prima pornire pare sa nu fi disparut complet, am o trepidatie, parca nu la fel de accentuata doar ca intr-o zi a licarit iar checkul, la pornire, dupa oprire si pornire iar, a ramas stins. Intr-adevar, nu se mai aprinde in mers dar parca se simte un miros foarte puternic de benzina pe esapament la pornire.
I-am dat mesaj celui ce a reparat-o si a incercat sa o dea cu “baga benzina mai buna si mergi cu ea ca e posibil de la sonde lambda” dupa 2 zile a zis “e posibil sa fie un injector”.
Ce e de facut? Daca are cineva vreo idee, e binevenita! Multumesc mult!