Jump to content

Cristian Bogdan

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW e60 530d

Cristian Bogdan's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut. Am un e60 530d din 2005. masina a inceput sa nu mai traga si sa scoata putin fum albastru pe esapament. la o mica verificare am constatat ca in zona turbinei era ceva ulei, pe joja nivelul era aproape de maxim. Am mai mers 2 zile, aproximativ vreo 20 km si masina a inceput sa scoata mai mult fum albastru si sa fie mai mult ulei in zona turbinei. Am verificat joja si nivelul scazuse aproape de minim. Aparatoarea de noroi de la roata este stropita cu ulei, turbina si actuatorul sunt stropite de cu ulei, am desfacut furtunul care intra in admisie si este ulei in el, destul de mult pot sa spun, am bagat degetul cat am putut in toba masinii si este un strat de ulei si pe acolo. Ma gadesc ca este turbina defecta.. Intrebarea mea este: S-a stricat turbina?
  2. Salut. Am un e60 530d 218 cp din 2005/ Problema este ca de ieri nu se mai tureaza mai mult de 3000 de ture. pana la 3000 ajunge normal, dupaia in vreo 5 secunte ajunge la 3500 de unde nici ca se mai misca. Trage la fel de bine pana ajunge la 3000, dupaia ramane constanta si nu mai trage mai mult. Turbina se aude, nu mi se afiseaza nicio eroare in bord. Ce problema credeti ca are?
  3. Multumesc Asta inseamna ca nu mai merge pompa de motorina? de aceea nu se mai face transferul de motorina din stanga in dreapta? Ea se aude mergand
  4. Multumesc Asta inseamna ca nu mai merge pompa de motorina? de aceea nu se mai face transferul de motorina din stanga in dreapta? Ea se aude mergand
  5. Salut, am avut si eu problema asta, imi curgea pe la termostat, l-am desfacut si am dat cu silicon si l-am pus la loc. Nu a mai curs, dar dupa vreo doua luni a inceput sa curga pe t-ul ala care intra in motor, sub admisie langa joja de ulei. Era crapat si mi-am cumparat altul si nu mai am probleme.
  6. Salut. Am un BMW e60 530d din 2005 si intr-o dimineata nu a mai pornit si-mi da eroarea urmatoare: Fuel pump fault. Am dat bancheta jos sa ascult daca merge pompa si merge. Se aude mergand cand pun contactul. Am desfacut pompa de motorina din dreapta si am costatat ca nu era motorina deloc in partea dreapta a rezervorului. Am desfacut si in partea stanga si acolo era jumatate de rezervor plina cu motorina. Din cate stiu, ar fi trebuit sa fie invers, motorina sa fie in dreapta. Ma gandesc ca am probleme cu transferul de motorina din stanga in dreapta a rezervorului. Cum se face acest transfer? De ce nu am motorina in partea dreapta a rezervorului? Va rog frumos sa ma ajutati
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.