Normal ca acel "zornait" a dus la altceva intre timp. Acum se manifesta cam asa: - nu sta la relanti deloc.... doar cu AC pornit pe 16grade reuseste sa isi tina 700rpm - merge in suturi, motorul nu merge rotund, bruscheaza la accelerare - consuma 22l/100km , consum mediu in oras - consuma ulei - rece merge un pic mai bine, cum se incalzeste (1,2 minute) merge mai rau Am demontat filtru si clapeta de acceleratie si am ulei in Intake Manifolder (galeria de admisie aer) Banuiala mea: 1. - imi baga vapori de ulei pe recirculare gaze. Bujiile se scalda in ulei, ardere incompleta, vapori de ulei + benzina nearsa aruncata pe evacuare care a omorat si sonda lambda. 2. - sarita de la punct, intinzator de lant slabit 3. - probleme la injectie Maine merge la mecanic (unul foarte aglomerat la care astept de o saptamana). A mai intalnit cineva simptomele astea? Orice sugestie e binevenita!