Jump to content

ghot1991

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    316 e46

ghot1991's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Salut. Cum a zis si colegul de mai sus incearca cu o alta bobina si vezi rezultatul. CrĂŁciun fericit
  2. Nu am avut probleme la acel piston. SupapĂŁ Nu era spartĂŁ. Injectorul baga bine. Face vapori. Am fost la tarat cu ele dar au zis de acolo ca sunt perfecte. Momentan am schimbat semeringurile de la supape. Se pare ca nu mai face asa. Sper sa nu ma imbat cu apa rece avand in vedere ca a fost o reparatie de 16 lei. Multumesc pentru ajutorul acordat tuturor
  3. bujia este udĂŁ doar de benzina. Supapele sunt noi si fac ĂŽnchiderea bine. Compresie pe piston este . O sa incerc varianta cu distanta mai mare intre electrozi. Mersi mult
  4. O sa ma duc maine la alt tester. Nu stiu ce are. Daca schimb sau curat bujia 3 merge iar 5 10 min bn dupa care din nou. Bobina este noua. Fise par ok dar nu am verificat spre rusinea mea. Bujiile noi.
  5. Salut . Am o problema un bmw 316i din 2001 sedan cu cod motor M43 cap cilindricã 1895. Problema este ca dupa aprox 5 10 km de mers masina incepe sa meargã prost. Se aprinde check engine cand total cand oscilând aprins stins . Am fost la mecanic am verificat si nu a dat nicio eroare pe tester . Am zis ca o fi de la bujii am schimbat bujiile si cand le-am scos am gasit bujia 3 udã. Am zis ca am gasit problema dar de unde tot la fel. Am schimbat bobina degeaba tot asa. Merge in 3 pistoane. Numai stiu alta solutie. Va multumesc anticipat
  6. Am rezolvat problema. Pana la urma era din distribuție. Era dereglata si masina dĂŁdea scânteie pe evacuare din motor Nu la compresie. Multumesc pentru ajutorul acordat tuturor. In legatura cu senzor de temperatura aer admisie se afla in debitmetru si se poate masura daca merge intre pinii 1 si 3 ai debitmetrului.
  7. Nu am verificat inainte. Cablurile sunt ok . Au fost verificate. Stiu cauza dar nu inteleg unde este acest senzor. O sa incerc cu alt debitmetru sa vad daca mai zice ceva. Multumesc pentru sfat vasy. Bingo. Acolo se afla:)) multumesc pt ajutor vasi.
  8. Nu am probleme grave. Doar cã pe tester temperatura aerului in admisie este de -40 grade si datorita acestui fapt se Îneacã câteodatã cu prea multa benzina si face figuri la pornire imediat. Trebuie sa o las aprox 2 3 min sa sa pot pleca cu ea. Am fost la un mecanic si pe tester delphi da aceasta eroare cu cod 112( parca ar suna la politie ))) ) debitmetrul este nou. Nu mai stiu dar cred ca este bosh. O sa incerc cu altul sa vad daca mai da aceleasi valori. In leg cu existenta acestui senzor si eu sunt destul de sceptic. Fara martori aprinsi in bord. Doar ce am facut reconditionare motor datorita faptului ca am gasit ceva depunere in _chiulasa_. Ceva insemnand 2 3 cm:) ulei ars:) Multumesc
  9. Salutare. Am o nelãmurire. Punând testerul pe masina mi.a dat o eroare care se numeste senzor temperatura aer admisie. Am cautat pozitia lui pe realoem dar nu am reusit sa deslusesc unde este. Mentionez ca masina este un bmw 316i e46 sedan cu cod motor M43 capacitate de 1895cmc .stie cineva pe unde se afla? Este cumva cel din debitmetru? multumesc anticipat
  10. )) sper sa nu Am ceva in plus. Domn era ironic:) De rĂŁmas nu a ramas nimic. Sa nu fi pus in plus:)))
  11. Am gasit acum. Domn mecanic nu a strâns biela bine. Multumesc tuturor pentru ajutorul acordat.
  12. Alte solutii ceva? Nu a mai pĂŁtit nimeni? Multumesc anticipat
  13. Solutia cu alt motor este clara. Da este in jur de 250 300 euro dar la cate am schimbat in motorul asta chiar imi pare rau sa il schimb.
  14. Buna ziua. Acum cateva saptamani am achiziționat masina din titlu. A fost am vazut am verificat. Pus tester eroare debitmetru . Am cumparat masina si am mers direct la mecanic. Am facut schimb de ulei la ea si cand am scos uleiul avea o culoare neagra cu ceva bucĂŁti de ulei ĂŽntĂŁrit. Am desfĂŁcut _chiulasa_ si surpriza depunere de ulei ars de 3 4 cm. Am curĂŁtat _chiulasa_ am curĂŁtat baiam am facut o spĂŁlare motor la recomdarea mecanicului. Zis si facut. Dupa efectuarea spĂŁlĂŁrii motorul a ĂŽnceput sĂŁ batĂŁ puternic. Parea ca zgomotul vine din _chiulasa_. Am schimbat uleiul cu ulei bmw ll ceva 5w 30 parca. Aceeasi bĂŁtaie. Alt ulei mai gros si degeaba. Solutie desfĂŁcut motor si verificat vibrochen. Cand am desfĂŁcut dinou in baie am gasit span de cuzinet. Am fost cu vibrochenul la verificat era in cote. Am pus cuzineti noi standard. Am schimbat garnitura _chiulasa_ curĂŁtat _chiulasa_ profesional facut ca noua. Bloc la fel verificat compresie in fine reconditionare motor. Dupa montaj si dat cheie motorul a mers impecabil 5 min dupa care a ĂŽnceput bĂŁtaie usor la ĂŽnceput dupĂŁ care din ce in ce mai tare pana cand suna ca si cum ai da cu ciocanul ĂŽn _chiulasa_. Ce parere aveti? Ce este de facut? Ceva solutii fara schimbare motor. Va multumesc Mentionez codul motor este m43 b19 cu cap cilindrica de 1895 cmc de 105 cp, masina este sedan
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.