Jump to content

timtowtdi

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e46

timtowtdi's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. thanks! riscant totusi... in aceeasi ordine de idei, stiti vreun atelier in Timisoara care e mai ok?
  2. interesant: https://ro.wikipedia.org/wiki/Aluminiu am inteles de la un dude ca vopsirea in camp electrostatic e esentiala sa fie facuta la "cald". aveti idee de ceva preturi?
  3. salut, aveti un numar de tel a lui "mimi"? ma intereseaza sa vopsesc jantele nou achizitionate(17'') electrostatic. totodata ma intereseaza avantajele vopsitului in camp electrostatic fata de pistol...in conditiile in care nu urc borduri merci!
  4. rog unul din moderatori sa inchida anuntul. cu niste calcule mi-am dat seama ca nu are nici un rost sa o vand...nu merita...
  5. pretul scade la 3.200 intradevar e o multitudine de masini pe piata. iar breakul la romani nu prinde
  6. Update scurt KM parcursi: 225.000 3.500 eur
  7. Salutare! Vand BMW personal, foarte bine intretinut, preferabil celor pasionati. Este o masina foarte bine intretinuta avand ca optiuni: - an 2000, motor 100Kw, 280Nm@4.000 rpm - Shadow-line(masca fata + plafon-interior negru), - Ornamente(praguri) bmw-individual, - M-Packet(bara-fata, praguri, bara-spate, canale aerisire frana), - Suspensie sport noua( 40mm/20mm fata/spate ), - Cauciucuri vara noi(Kumho: 225x45x17), - set jante Al (azev) vara 17' + set jante iarna 15'(cauciucuri aproape noi), - tempomat(pilot automat), - incalzire in scaune/fata, - oglinzi electrice incalzite + regabile, - climatronic, - faruri bi-xenon(inclusiv pe faza lunga), - faruri cu functia "coming-home" - spalatori faruri, - halogene, - geamuri ionizate(negre) originale(nu are folie). - cotiera fata/spate Masina are: ambreiaj complet(disc,placa, volanta) nou, directie + discuri-frana noi. Se vinde pentru ca nu o mai folosesc si zace in garaj. Personal o detin de ~ 8 ani, cumparata direct din Germania. Taxa NU a fost ridicata(~ 650 eur). NU a fost lovita si NU are alte incidente, vopseaua este originala. Istoric service la PitStop TImisoara. Schimburi de ulei efectuate la 7.000km(LiquiMoly 5w-30). Instalatia de navigatie este prezenta, dar am renuntat la ea, pentru ca era relativ demodata. Nu sunt interesat de schimburi, dat fiind faptul ca nu o folosesc. (din lipsa de quota nu am putut atasa mai multe poze, dar acelasi anunt e valid aici: poze_si_detalii Pret 3.600 euro. Tel: +40 745 394 382 Multumesc!
  8. 270 RON cilindru receptor de la transmisie + 130 RON manopera + aerisit -> ~ 400 RON. same shit, tot asa face...incep sa ma obisnuiesc cu "jucatul" cu vitezele la demarare...pana se incalzeste. 600 RON pompa(ca asa i zice in RO) la cilindrul de la pedala ar mai ramane bucsele de la cutie + cele de la schimbator...si finalul ar putea fi o eroare de ordinul micronilor la placa sau volanta sau eu mai stiu ce. nu cred ca sunt bucsele pentru ca nu-mi explic schimbarea la cald...
  9. cred ca "greu" e un cuvant care poate fi interpretat in f multe feluri. asa ca o sa ma rezum la "agatzat". asadar al meu bmw, inainte de a-i schimba ambreiajul intra bine in viteze, problema a aparut <dupa> ce am schimbat relativ tot kitul+volanta... refuz sa cred ca e din cutie, avand in vedere ca e o cutie de bmw...si nu renault...no offense here maine voi schimba cilindrul receptor + aerisit ambreiaj, cam astea au mai ramas... e trist totusi ca ajung la rezolvarea unei probleme prin eliminare...
  10. salut, aceeasi problema se reproduce si pe un e46 136cp. am schimbat volanta(Luk) + kit ambreiaj(Luk) + ulei in cutie(75w80) Intra greu in viteza 1, solutia temp pentru mine e sa schimb a 3 dupa care 1-a. Inainte de a schimba TOT ambreiajul a mers OK! Asta e nedumerirea mea, de ce acum cu totul nou NU mai intra doar la rece, la cald intra dar ajutat de uleiul schimbat simt ca tot parca agata. E o problema enervanta pentru ca am reusit sa bag ~ 4500 ron in toata sandramaua asta si tot am probleme. Am reusit sa reproduc varianta cu oprit motorul in timp ce tin acelasi punct de forta si intra in 1-a, dar acum ma gandesc, masina a trecut la 2 service uri in timisoara, iar la ultimul au chiar aparat special de aliniat ambreiajul la montare. Deci m-ar ajuta mult alte idei, sau pareri. tHANKS!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.